צילומי תדמית לעסקים – מה זה כולל והאם זה משתלם?

צילומי תדמית לוקחים את המוצר או השירות שאתם מציעים, ומציגים אותו לקהל שלכם בדרך האטרקטיבית והנכונה כדי למשוך אליכם את הצופים ולסוף, לגרום לכם לרכוש את המוצר שלכם.

שימוש בצילומים איכותיים באתר האינטרנט שלכם, ברחבי המיה החברתית ובערוצים דיגיטליים נוספים, לא רק מושך את עניין הקוראים שלכם, אלא גם משפר את הנראות והמיצוב שלכם באינטרנט. צילומי תדמית מקצועיים הם בין הכלים החשובים ביותר להשגת תוצאות טובות יותר מהתוכן שלכם.

תוכן עניינים:

בשנים האחרונות, כל אחד ואחת יכולים לצלם תמונות ביתיות ברמה טובה, הודות למכשירים המתקדמים שבכיסים שלנו. היום קל מתמיד לתפוס את הרגע. צלמי תדמית מקצועיים ילכו איתכם לטיול בנבכי העסק שלכם, יתבוננו ויציגו אותו בדרכים ובזוויות חדשות.

כולנו מכירים את הפתגם “אל תסתכלו בקנקן, אלא במה שיש בו” – אבל כשהלקוחות שלכם מחפשים מוצר או שירות שיפתור את הבעיות שלהם, זה בדיוק מה שהם יעשו. הלקוחות שלכם יחפשו אתכם באינטרנט, ילחצו על תוצאות חיפוש ויפגשו פנים מול פנים עם האתר שלכם. האם הם יראו מסך גנרי ומשעמם עם אפשרויות, או שהם יראו בית עסק צבעוני וייחודי.

תדמית עסקית היא התפיסה שיש לאנשים לגבי העסק שלכם כשהם שומעים את השם שלו. התדמית של העסק מורכבת ממגוון עצום של מידע, אירועים, סיפורים אישיים, פעילויות קידום מכירות ומטרות נוספות, הפועלות יחד כדי ליצור רושם מסוים על הציבור. עתידה של תדמית עסקית היא להשתנות באופן תמידי בהתאם לנסיבות שונות כמו, סיקורים תקשורתיים, עונות השנה, התחדשות ומשתנים נוספים הרלוונטיים למוניטין של העסק שלכם. תדמית עסקית היא התפיסה שיש לכם לגבי העסק שלכם, ואת זה אתם משדרים החוצה.

צילומי תדמית לעסקים

מה המטרה של פיתוח תדמית עסקית?

יצירת תדמית עסקית מסייעת ללקוחות שלכם להבדיל בין העסק שלכם לעסקים אחרים. תדמית עסקית עוזר ללוקח להאמין שהעסק שלכם יספק ללקוחות את מה שהם צריכים

לא משנה מה אתם מציעים או מי הלקוחות שלכם, צילומי תדמית מקצועיים הם נכס חשוב שיתרום להצלחת העסק שלכם, והנה 7 סיבות מדוע, שישנו את הפרספקטיבה שלכם לגבי צילומי תדמית:

1. תמונות איכותיות יוצרות תדמית של מוצר איכותי

כעת, כשהשיווק הדיגיטלי ביסס את עצמו כחלק בלתי נפרד מכל עסק מודרני ומתקדם, תוכן מעניין הוא המפתח להצלחה וקידום העסק שלכם. אתר מקורי, אסתטי ומבוסס בתוכן יניב לכם החזר גבוה יותר מההשקעה בהשוואה לאתר חובבני ופשוט. צילומים יוצאי דופן לצד תיאורי המוצרים או השירות שלכם ישפרו מאוד את התנועה באתר שלכם.

חשוב לזכור, הדרך שבה תציגו את העסק שלם תיצור את הרושם ואת התדמית של הקהל עליכם. צילום חובבני עשוי לשקף אותכם בצורה חובבנית. אם באתר האינטרנט שלכם יש תמונות באיכות ירודה, לקוחות פוטנציאליים יניחו שגם המוצרים או השירות שלכם באיכות ירודה. צילומי תדמית יסייעו לכם לעצור את הרגע, שיעביר את המהות של המותג שלכם בצורה הטובה ביותר. באמצעות תמונות מקצועיות יגרמו ללקוחות שלכם לראות אתכם כמומחים בתחומכם.

המותג אפל הוא הדוגמה הטובה ביותר לכך, היא המובילה בתעשייה ומוצריה נתפסים כאיכותיים והמתקדמים ביותר בשוק, כך במשך שנים המחירים של המוצרים של אפל היו גבוהים פי שניים מהמוצרים המקבילים בשוק. כן, כן, הערך התדמיתי של העסק יכול לקחת אתכם רחוק יותר ממה שאתם מסוגלים לדמיין.

למה כדאי לעשות צילומי תדמית לעסקים

2. צילומי תדמית מספקים פתרונות חזותיים

צילומי תדמית מקצועיים יכולים עזור לכם לבסס את זהות המותק או העסק שלכם, על ידי זה שתציגו ללקוחות את הייחוד והבידול שלכם. מה עושה אתכם או את המוצרים שלכם טובים יותר מהשאר. כל החלטה וויזואלית תסלול לכם את הדרך לעיצוב ומיצוב העסק שלכם. באמצעות תפאורה נכונה, זוויות, רקע ופריטים נלווים אתם תוכלו לבדל את עצמכם מהמתחרים.

3. שיתוף ומעורבות מגדילים את קהל הלקוחות

המדיה החברתית מהווה חלק מהותי באינטראקציה בין הצרכנים למוכרים כך, שמעורבות הקהל היא בעלת חשיבות עליונה. שילוב צילומי תדמית מקצועיים בפוסטים במדיה החברתית שלכם תהפוך אותם באופן טבעי להרבה יותר אטרקטיביים לשיתוף. פרסום תמונות טובות באופן עקבי יעזרו למותג, לשירות או לעסק שלכם לצמוח ולהגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים. נוכחות עקבית ומדהימה במדיה החברתית תסייע ליצירת המוניטין שלכם כעסק, ותקפיץ אותו קדימה. אנשים יזכרו אתכם בזכות איכות הפוסטים שלכם, אז וודאו שהם יהיו בלתי נשכחים.

בין אם אתם מנסים להיות מעוררי השראה, להעביר מסר חינוכי, להיות אומנותיים או סתם מצחיקים, על די הצמדת תמונות עוצמתיות לפוסט או לתר האינטרנט שלכם, אתם יכולים להרחיב במהירות את קהל הלקוחות שלכם ולייצר השפעה לאורך זמן ברחבי הרשת.

צלם תדמית לעסקים בזמן צילום

4. צילומי תדמית יעזרו ללקוחות שלכם להכיר אתכם

כאשר לקוחות מבקרים באתר שלכם, הם בעצם רוצים להכיר אותכם, לדעת מה אתה אתם עושים, למה, ואיך אתם עושים את זה! הוכח רבות שאנשים נוטים לעשות יותר עסקים עם מישהו שם מכירי וסומכים עליו. צילומי תדמית לעסקים  יעזרו לכם לעשות את זה – הדרך הטובה ביותר עבור לקוחות פוטנציאליים להכיר את העסק שלכם, היא על ידי הצגת תמונות אמיתיות ואותנטיות של העסק שלכם, הצוות, המוצרים והשירות שאתם מספקים.

5. כך נצרו נוכחות מקוונת שתכבוש את לב הקהל

יש שיגידו ש”תמונה אחת שווה אלף מכירות”, זה אולי נשמע גרנדיוזי, אבל תמונה איכותית ומפתה בהחלט יכולה לגרום ללקוח לרכוש את המוצר, או לכל הפחות להתעניין בו מאד. למעשה, אופן הצגת הפריט הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעת ביצוע קניות מקוונות ובקבלת ההחלטה, האם לרכוש את המוצר. האם תרצו לרכוש מוצר מבלי לדעת איך הוא ניראה, או לפחות לזהות את האיכות שלו לפי התמונה. אין ספק שתמונות מוצר חיוניות מאוד עבור החנות המקוונת של העסק שלכם.

ההבדל בין תמונות מוצר בינוניות למקצועיות יכול בקלות להעלות או להוריד את המכירות של העסק שלכם ואפילו ממש לפגוע באסטרטגיית השיווק והמכירה שלכם. תמונות מוצר מעבירות ללקוחות שלכם את הפרטים הוויזואליים החשובים של הפרטים שאתם רוצים למכור בדרכים שתיאורים מילוליים לא יכולים להעביר. בזמן הקניות ברחבי הרשת, הדבר הראשון שהעיניים שלנו יחפשו זה את תמונת המוצר, ולמה? אנחנו לא אוהבים לבזבז זמן, אנחנו קודם כל רוצים להבטיח שהפריט תואם את הציפיות והפנטזיות שלנו. בין אם מדובר בסגנון מסוים, צבעים או רמת איכות שיכולה ועשויה להשפיעה על ההחלטה שלי אם לבצע את הרכישה הזו.

היתרון העיקרי של השקעה בצילומי תדמית מקצועיים הוא הפיכת הנוכחות החזותית ברחבי המדיה לאחד מהנכסים הגדולים ביותר להמרת של צופים ללקוחות.

6. להבליט ולייחד את העסק שלכם עם צילומים מקצועיים

כאשר רואים או פוגשים אדם בפעם הראשונה, הרושם הראשוני נוצר בשבע השניות הראשונות של המפגש. כיום, עם החידושים האינטרנטיים והתפתחות המדיה החברתית, כבעלי עסקים אתם רוצים וצריכים למשוך שלא פגשתם פנים מול פנים. כך, שאתם לא רוצים לפספס את ההזדמנות הראשונה ואולי היחידה לעשות על הלקוחות שלכם רושם טוב.

צילומי התדמית שלכם ושל העסק שלכם הם המבט בעיניים, לחיצת היד. צילום מקצועי שיציג ויסכם את המותג שלכם ואת האופן שבו אתם רוצים שהקהל שלכם יפרש אותו, יבטיח שלקוחות פוטנציאליים ישמחו ללחוץ לכם את היד ולהביט לכם בעיניים. על מנת להתבלט בתוך ים העסקים, עליכם להיות בתנועה מתמדת ולמצוא דרכים לייחד העסק שלכם מכל השאר. השקעה בצילומי תדמית תסייע לעסק שלכם לחזק את המותג שלכם ותעזור לכם להיות יותר דומיננטיים בשוק.

קטע מתוך צילומי תדמית לעסקים

7. תמונות מקצועיות יעניקו לעסק שלכם יתרון תחרותי

תמונות באיכות גבוהה ימשכו את עיני הקהל שלכם ויהפכו את העסק שלכם לייחודי ומקצועי, מה שלחלוטין יכול להיות מה שיגרום לקהל שלכם ללחוץ או לא ללחוץ על המודעה שלכם בגוגל, לעקוב אחריכם במדיה החברתית או באתר האינטרנט שלכם. זה יכול להרים את איכות העסק שלכם ולמשוך לקוחות “איכותיים ונכונים”.

צילומי תדמית יכולים לתת את הטון לכל העסק שלכם, להראות ללקוחות הפוטנציאלים שלכם שאתם יכולים לספק ללקוחות שלכם שירות ומוצרים איכותיים המעניקים חוויה. צילומי תדמית בונים לצופים חווית משתמש טובה יותר, כל שאם אתם מעריכים את המותג שלכם, עליכם לשכור צלם תדמית מקצועי שיסייע בצמיחת העסק שלכם.

8. יצירה וגיבוש של אסתטיקה

בנוסף לעובדה שצילומי תדמית מקצועיים הם פשוט מקצועיים יותר בהשוואה לתמונות ביתיות וחובבניות, הם גם יותר אסתטיים, ולאסתטיקה יוצרת השפעה גדולה על תהליך קבלת ההחלטות של הקהל. מחקרים של גוגל הוכיחו כי 94% מהאנשים שיכנסו לאתרים בעלי עיצוב תדמיתי ירוד, יעזבו את האתר ויחפו משהו אחר. אם אתם מציגים תמונות באיכות נמוכה, מזווית לא מחמיאה ובתאורה בינונית, זה בהחלט עלול להרוס את האסתטיקה של אתר האינטרנט שלכם. מלבד איכות התמונה עצמה, יצירת סדר והתאמה הרמוניים מהווים חלק חשוב בתדמית איכותית, החל בקומפוזיציה, דרך התאורה ועד לרוויה, בחירת סגנון תמונות מקצועיות שיתאים למותג שלכם תהפוך את הטיל באתר שלכם לחוויה. אם אתם רוצים שהחוויה של המבקרים שלכם תהיה רגועה ונעימה בחרו בטונים חמים יותר או אם אתם רוצים להעביר באמצעות המותג שלכם מסר בועט וחד אז התמונות יכולים להיות בשחור ולבן. יצירת תוכן עקבי מצוינת משיקולים אסתטיים וזה גם עוזר לבנות מודעות למותג.

למה העסק שלכם חייב צילומי תדמיח

אולי יעניין אותך לקרוא גם איך להרגיש בנוח מול מצלמה >> 

אז האם כדאי להשקיע בצילום מקצועי?

אם גם אחרי שקראתם את כל היתרונות של צילומי תדמית לעסקים עדיין מקנן בכם הספק, ואתם שואלים את עצמכם האם זה כדי?

קחו רגע לדמיין את החברות הגדולות כמו, אפל, קוקה קולה או סמסונג, האם אתם חושבים שהם היו משקיעים מיליוני דולרים בצילומי תדמית מקצועיים מכל סוג, החל באנשים ועד צילום המוצרים, אם הם לא היו מוצאים את זה כפעולה הטובה ביותר עבור העסק שלכם? כנראה שלא. רמת האיכות שבה אתם מציגים את המותג, המוצרים או השירות שלכם, אומרת משהו לקהל על האיכות והמקצועיות שאתם מציעים, ותשפיע מאוד על הצלחתו.

התדמית שלכם היא ההצלחה שלכם

אז אם החלטתם להשקיע בתמונות איכותיות לאתר האינטרנט שלכם, יש לכם שלוש אפשרויות: תוכלו לרכוש תמונות מהאינטרנט, לצלם את התמונות בעצמכם או לשכור צלם תדמית מקצועי. אנחנו ממליצים על האפשרות האחרונה. צילומי תדמית מקצועיים יכולים לקחת כל מוצר להציג אותו באור ייחודי, מושך ואפילו מרגש! כך, שהצופים עוברים חוויה מהנה, ולא רק מסתכלים בתמונה של מוצר כלשהו. אלו הסיטואציות שאתם רוצים לייצר עם הקהל שלכם.

ב-VIVI סרטוני תדמית אנחנו חושבים על ההצלחה שלכם, ובגדול! אתם מוזמנים ליצור צילומי או סרטוני תדמית לעסק שלכם שיעניקו ללקוחות שלכם חווית צפייה יצירתית ומהנה.

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5