צילום ועריכת טיקטוק

VIVI סרטוני תדמית – פותחים לכם דלת לעולם של הצלחות דיגיטליות

כל בעלי העסקים מחפשים את הנוסחה שתגרום למותג שלהם לעוף הכי גבוהה שאפשר. וכמו כל נוסחה, ההצלחה מורכבת מהמון צעדים, כל צעד מקדם אתכם עוד קצת אל עבר המטרה. אז, מוכנים לעשות את הצעדים הראשונים בפלטפורמה החברתית הפופולריות ביותר בעולם?

טיקטוק היא פלטפורמה שבה אתם יכולים לבטא את הצדדים היצירתיים והאותנטיים של המותג שלכם. עם למעלה ממיליארד אנשים שנכנסים לפלטפורמה הזו מדי חודש כדי לצחוק, ללמוד ולגלות דברים חדשים – הגיע הזמן שלכם לפרוח ובגדול!

אז אם החלטתם שאתם רוצים לקדם את המותג שלכם ולהגיע להישגים חדשים – טיקטוק זה המקום הנכון ביותר עבורכם. 

 

לא משנה כמה גדול או קטן העסק שלכם, לא משנה מה אתם מייצרים או מוכרים, אנחנו מאמינים שהמותג שלכם ראוי להתגלות ולהצליח בקנה המידה הכי גדול שיש. האם אתם מאמינים בזה? כדי לעשות את זה עליכם לצאת קצת מהקונכייה ולהתחיל לחשוב כמו משווקים ויוצרים ולא רק מתוך הכובע של אנשי המקצוע – הגיע הזמן להתרחב!

 

טיקטוק היא טרנד המדיה החברתית החדשה, הגדולה והטובה ביותר – והיא כאן כדי להישאר! עם יותר מ-2.6 מיליון הורדות בחודש, מדובר בפלטפורמה הפופולרית והמצליחה ביותר בעולם! כן כן, יותר מפייסבוק, טוויטר וגם מאינסטגרם. ואתם בטח שואלים, איך זה קשור אליכם בעלי העסקים?

ובכן, טיקטוק פתחה את שעריה גם בפני עסקים והיא מאפשרת כמעט לכול מי שרוצה לקדם את עצמו במגוון דרכים יצירתיות. ואם אתם חושבי שלשמיים אין גבול? אתם הולכים לגלות עולם אינסופי של סרטונים ייחודיים ומקוריים שרק מחכים שתשתמשו בהם כדי לקדם עצמכם ברחבי האינטרנט.

מה זה טיקטוק?

טיקטוק היא אפליקציה חברתית שהושקה בשנת 2018, ומרגע יציאתה לאוויר המקוון היא לא מפסיקה ליצור גלים ולהדהד בכל רחבי העולם. משתמשי הפלטפורמה יכולים לייצר, לערוך ולפרסם סרטונים בני 15 ו- 60 שניות בלופ שחוזר על עצמו תוך שימוש בפילטרים, אפקטים, שכבות מוזיקה, טקסט, סנכרון שפתיים ועוד פיצ’רים שיתבלו את התוכן ויעניקו לו מעט פלפל וחיות. את הסרטונים ניתן לשמור בתוך האפליקציה או לפרסם אותם ברשתות חברתיות אחרות כמו גם באתרי אינטרנט שונים.

טווח הגילאים של המשתמשים בטיקטוק נע בין 16 ל- 35, אבל טווח הגילאים נמתח ומשתנה בהתמדה, התוכן שמתפרסם בפלטפורמה מרקד בין ערכים, נושאים ותחומי עניין צבעוניים רבים ומגוונים, כך שמדי יום יותר ויותר אנשים מכל סקאלת האוכלוסייה מאמצים את הפלטפורמה.

מדי חודש נכנסים לאפליקציה מיליארדי אנשים, מה שללא ספק הופך את הפלטפורמה הזו להרבה יותר מטרנד חולף. באופן כללי, טיקטוק מעודדת את המשתמשים שלה לבטא את היצירתיות שלהם באמצעות טרנדים מתחלפים, סרטונים מקוריים, עריכה מתוחכמת ואודיו מדליק שייחודי לאפליקציה.

 

מדוע כדאי לכם לשקול להשתמש בטיקטוק כקרש קפיצה שיקדם את העסק שלכם?

אם יש לכם מותג וותיק או חדש ואתם ממש רוצים לדעת לשווק אותו בצורה הטובה ביותר, כך שימשוך קהל רב יותר ויגדיל את מעגל הלקוחות שלכם – הגעתם למקום הנכון.

כנראה שהגיע הזמן שתכירו את טיקטוק – היא הרבה יותר מאפליקציה שילדים רוקדים בה, היא קרקע פורייה שכל עסק יכול לצמוח ולגדול בה עד בלי די. האמת, יש סיבה די טובה לכך שטיקטוק היא אחת האפליקציות המוצלחות בהיסטוריה – הפלטפורמה הזו מציעה חוויה אינטראקטיבית עבור המשתמשים שלה, כל אחד יכול לחלוק ולשתף את אורח החיים שלו באמצעות סרטונים קצרים, וזה בדיוק מה שאנשים מחפשים היום – הצופים רוצים חוויה אישית, הם כמהים לאותנטיות, האינטראקציות הללו נוגעות לצופים ברגשות.

יחד עם החוויה האינטראקטיבית הזו, טיקטוק גם מספקת למותגים, עסקים ואנשים פרטיים פלטפורמה לשווק את עצמם ולתקשר עם לקוחות ומעריצים ברמה אישית יותר ובסופו של דבר, יחסים אישיים וקרבה מובילים לאמון ולמכירות.

בשל העלייה האסטרונומית בפופולריות של טיקטוק, עסקים רבים וחברות השכילו להשתמש בפלטפורמה הזו כאמצעי פרסום, שיכול להיות חסכוני להפליא – כאשר אתם משווקים את העסק או המותג שלכם בטיקטוק, יש אינסוף הזדמנויות שיכולות לקחת את העסק שלכם למקומות שאף פעם לא דמיינתם שהוא יכול להגיע אליהם, וזאת בדיוק הסיבה שאתם צריכים להשתמש בו.

אתם עסק ב-2022 ואין לכם עדין סרטוני טיקטוק?! צפו! תתרשמו! וצרו איתנו קשר עוד היום!

@roeylevy

קנס כלב… נתראה בהופעות הבאות- לינק בביו

♬ צליל מקורי - Roey levy
@meytaledri

הפכתי עולמות כדי שתקשיבו למה שיש לי להגיד על 'משכנתא הפוכה'

♬ צליל מקורי - Meytal edri
@abby_avishag לכבוד פורים התחפשתי לנטלי! מוכרת הגלידות החדשה של גלידות נסטלה! @nestle_icecream_israel #איןהאשטגתרקדו ♬ Monkeys Spinning Monkeys
@abby_avishag עושים שמח בפורים עם גלידות נסטלה! 🍦🎭 @Nestle_Icecream_Israel #איןהאשטגתרקדו ♬ Monkeys Spinning Monkeys
@ariel_shay1 עצמתם עיניים? הכלב או הילדים לא יצאו טוב? אתם רוצים לצלם תמונה מעניינית? הסרטון הזה בשבילכם ❤️ #צילוםבסמארטפון #צילום #מדריךטיקטוק #עריכתתמונות ♬ THATS WHAT I WANT
@ariel_shay1 אתם חייבים להוסיף מדבקות לסרטונים שלכם! תראו איזה פשוט להוסיף אותם ללא רקע! #צילוםבסמארטפון #מדריךצילום #עריכהבטלפון ♬ Still Don't Know My Name
@ariel_shay1 ידעתם שאפשר לצלם מאייפון עם כל שיר שתרצו?! צפו במדריך לגלות איך! #צילוםבסמארטפון #עריכתוידאו #איפון #טריקלאיפון #סמארטפון #מדריךצילום #צילוםבנייד @ariel_shay1 ♬ Nice To Meet Ya

למה טיקטוק לבעלי עסקים?

טיקטוק היא פלטפורמה ידידותית מאוד לעסקים וחברות רבות. ולא רק בגלל היצירתיות והאותנטיות שהיא מציעה, אלא בעיקר האלגוריתם והחשיפה המדהימים שהיא מציעה למשתמשים העסקיים שלה.

טיקטוק יכולה להעניק לעסק שלכם גישה לקהל עצום שלפלטפורמות האחרות אין גישה אליו. באמצעות השקעת זמן בבניית הקהל שלכם, במעקב אחריו ובפרסום תוכן מקורי ואיכותי ומקורי, אתם תוכלו ליצור לעצמכם בסיס שיווקי שישתלם לכם מאוד. אתם יכולים לראות את זה כמו נכס שאתם משקיעים בו זמן מה ולבסוף הוא לא רק מחזיר את ההשקעה, אלא גם מניב לכם לא מעט רווחים.

עבור בעלי עסקים רבים, אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים להיות לכם, זה החשיפה – ככל שתהיה לכם יותר חשיפה, כך הסיכויים שלכם להגיע ליותר לקוחות , להשיג לקוחות חדשים, להמיר אותם לקונים בפועל, לשמר אותם ולבנות מודעות כללית למותג שלכם, גדלה בצורה ניכרת ובממדים ששום ערוץ שיווקי אחר לא יכול להציע לכם.

 

טיקטוק לעסקים - להתחיל לנצל את הטרנדים לטובתכם! 

 

תחילת דרכה של טיקטוק הייתה רק כפלטפורמת מדיה חברתית שמציגה סרטוני ווידאו ומוזיקה, אך מאז היא התפתחה לאפליקציה שמציגה מיליוני טרנדים שמאפשרים יצירתיות אינסופית!

 

טיקטוק הטמיעה אלגוריתם יעיל וגאוני, כדי להציג למשתמשים סרטנים מגמתיים הרלוונטיים לתחומי העניין שלהם – אלו בהחלט חדשות טובות עבורכם, זה יקל עליכם ביצירת תוכן רלוונטי ומותאם בלי לחקור יותר מדי לעומק.

 

החלק הכי טוב בטרנדים של טיקטוק הוא, שתמיד יש טרנדים חדשים שתוכלו להשתמש בהם, אתם בעצמכם יכולים ליצור טרנדים ותמיד יהיו צופים שיתלהבו להמשיך את הטרנד שלכם עבורכם!

 

עמוד for you הוא 'דף החקירה' של האפליקציה, המציג עדכון אינסופי של סרטונים פופולריים שמשתמשי טיקטוק יכולים להנות מהם ולהשתמש בהם עבור העסק שלהם. אתם יכולים לבחור טרנד, לבצע אותו ולפרסם את הסרטון, או אם אתם ממש רוצים ללכת על כל הקופה, אתם יכולים ליצור טרנד מגמתי בעצמכם לפרסם אותו ואם הוא יהיה מוצלח ויתפוס כמו אש בשדה קוצים, אתם תוכלו להתרווח אחורה ולצפות בהצלחה בעבודה שלכם קורמת עור וגידים.

 

3 טיפים לתחילת העבודה

אם אתם מוכנים לתחילת העבודה העסקית שלכם בטיקטוק, כל הכבוד! אך כדי שהעבודה שלכם באמת תהיה אפקטיבית ותביא תוצאות טובות, חשוב לנו להעביר לכם כמה עקרונות חשובים לפני תחילת העבודה:

  1. קבעו את המטרות שלכם

הטיפ הראשון לתחילת העבודה עם טיקטוק לעסקים, הוא להבין מה אתם רוצים שהמותג שלכם יפיק מהפלטפורמה הזו. אתם לא חייבים להתקבע על תשובה ספציפית מייד, סביר להניח שהתשובה שלכם תשתנה עם הזמן ובהתאם לצרכים שלכם – עם זאת, טוב שיהיה לכם מושג לאיזה כיוון ראשוני אתם רוצים להתקדם כדי לא לבזבז זמן ומשאבים על כיוונים שכלל לא משקפים את הרצונות העסקיים שלכם.

הנה כמה רעיונות ל'יעדים' שיעזרו לכם להניח את הבסיס לחשבון העסקי שלכם בטיקטוק:

  • אנחנו רוצים להגדיל את המודעות למותג שלנו
  • אנחנו רוצים לחנך את קהל היעד שלנו
  • מתמקדים בהגדלת מכירות
  • מבקשים לגייס עובדים
  • הגדלת הקליקים באתר האינטרנט של העסק
  • המטרה היא להגדיל את טווח הנגישות לקהל שלנו

 

  1. פרסמו מידע בעל ערך

כעת, אחרי שהגדרתם את המטרות שלכם, עליכם ליצור תוכן איכות ורב ערך שישרת את המטרות הללו – אתם יכולים לחשוב על זה כעל צמח שאתם מגדלים, כל פעם שאתם מפרסמים תוכן בחשבון הטיקטוק שלכם, אתם למעשה משקים את המטרה הזו. ככל שהתוכן (המים) איכותי ומקורי יותר, הוא יעזור למטרה שלכם לצמוח בצורה מפוארת ומוצלחת יותר ויותר.

במילים אחרות, זה חשוב מאוד שתתחשבו בקהל שלכם זמן יצירת התוכן ותספקו לו את מה שאתם יודעים שהוא מחפש דרך הסרטונים שלכם. אם התוכן שלכם לא יוסיף ערך לקהל היעד שלכם ולא ימשוך אותו, סביר להניח שהוא יתפקשש באלגוריתם ולא יזכה לחשיפה כי הצופים לא יתעניינו בתוכן שלכם. או בקיצור, עדיף לא להעלות תוכן בכלל מאשר להעלות תוכן ברמה נמוכה, זה יכול לעשות יותר נזק מתועלת.

אם אתם לא ממש יודעים אך לייצר תוכן איכותי שיקדם אתכם ברחבי הרשת - זאת בדיוק המומחיות שלנו בויוי, סטודיו להפקת סרטוני תדמית, נשמח לסייע לכם להבין איזה תוכן הקהל שלכם ממש יאהב (וגם טיקטוק) וכמובן, נבצע את זה ממש כמו שתדמיינו את זה.

  1. היו עקביים

בכל מה שקשור לעולם הדיגיטל (ויש שיגידו בחיים בכלל), עקביות היא המפתח להצלחה! אתם יכולים להתמהמה לפני קו ההתחלה, אבל מהרגע שהתחלתם לפרסם, אל תפסיקו. אתם יכולים לפרסם בתדירות נמוכה או גבוהה, לפי הגדרת המטרות שלכם, פשוט שימרו על רצף.

בהתחלה, אתם עשויים להרגיש שהתוכן שלכם לא מקבל את תשומת הלב שבאמת מגיעה לו, מה שעלול לייגע ולייאש ולגרום לכם לרצות להפסיק. העצה שלנו: הישארו עם זה. שימו לב לתוכן שלכם שמתפקד (אפילו מעט) טוב יותר מאחרים, או מהסרטון האחרון שפרסמתם. זה מחזור למידה שלא נגמר, אבל עם מאמץ עקבי ופעולות נכונות, אתם תקבלו את התגמול המגיע לכם, אנחנו מאמינים בכם!

 

טיקטוק יכולה לחולל פלאים עבור העסק שלכם - עליכם לייצר תוכן שימשוך את הלקוחות ויהדהד ברחבי הרשת, הנה כמה רעיונות איך לעשות את זה:

1# הציגו את השגרה היומית שלכם

ממשפיענים ועד לבעלי עסקים קטנים, פרסום סרטונים שגרתיים ויומיומיים בחשבון העסקי שלכם יספק לעוקבים שלכם תובנות חשובות עליכם ועל העסק שלכם – זה מייצר אמון וחיבור אישי.

זה יכול להיות פשוט כמו שגרת הקפה של הבוקר שלכם, או איך אתם מארגנים את רשימת המטלות שלכם – כל דבר שנותן אווירה של "מאחורי הקלעים", יכול להיות מעודד מעורבות.

טיפ קטן מאיתנו 😎 הפכו את הרעיון שלכם לרלוונטי ומשויך למותג או לעסק שלכם, על ידי התמקדות במשימות היומיומיות שאתם ידועים בהן. לדוגמה, אם אתם עובדים בתחום האופנה, אולי תרצו להראות איך אתם מתכוננים ליום הצילום – או איך אתם מתכננים את לוח הזמנים הפרסומי שלכם.

 

2# שתפו תוכן מעורר השראה

תוכן מעורר השראה הוא הזדמנות לשתף את ערכי המותג שלכם תוך המרת צופים לעוקבים וללקוחות.

זכרו – הצופים רוצים לראות אנושיות מעבר לאסתטיות וליופי. לדוגמה, מבקרת אוכל ויוצרת התוכן המפורסמת, רבקה האפמן משתפת לעיתים קרובות מסרים אישיים ומרוממי נפש לקהילה שלה: היא הודיעה על כך שהיא לוקה בתסמונת המתחזה וזכתה בעשרות אלפי לייקים, שיתופים ומאות עוקבים חדשים – רבים פשוט הביעו הכרת תודה על דברי החכמה שלה ועל גילוי האנושיות בין שלל הסרטונים המושלמים.

ממש כמו שסרטוני השראה עובדים נהדר עבור יזמים ויוצרי תוכן מתחום הבריאות, הוא יכול לעבוד מצוין עבור כל סוג של עסק, כל עוד הוא נעשה בטוב טעם. בעת סיעור המוחות, חשבו על הערכים שאתם רוצים לתקשר, על המשימות שלכם ומה לדעתכם יהדהד אצל הצופים.

 

3#למדו את הקהל שלכם דברים חדשים

זה הזמן והמקום להגמיש ולהנגיש את הכישורים והמומחיות שלכם! אתם יכולים לייצר סרטון מידע בעל ערך או להדריך את הצופים שלכם באמצעות סרטון הדרכה מעניין ומפולפל. הסרטונים הללו מעולים, מכיוון שניתן ליישם אותם כמעט בכל סוג של תעשייה או נישה. לדוגמה, אנשי נדל"ן יכולים ללמד את הצופים שלכם לגבי קניית בתים, ביטוחי משכנתאות ועוד.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? אנחנו מזמינים אתם לכס קפה בסטודיו שלנו, יחד נוכל לבחון את העסק שלכם ולהבין אילו סרטוני הדרכה ומידע יוכלו להעשיר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. כמו כן, נוכל להפוך את הסרטונים הללו למרכיב חוזר באסטרטגיית שיווק התוכן שלכם על ידי יצירת פלייליסט ייעודי לטיקטוק. זה גם יאפשר לצופים למצוא את כל הסרטונים הקשורים אליכם במקום אחד וגם, זאת דרך נפלאה למכור מבלי להעניק תחושה ללקוחות שאתם מוכרים להם.  

 

#4  השתמשו בתכונת השאלות והתשובות

שאלות ותשבות הן דרך מצוינת לעזור לעוקבים שלכם לתקשר איתכם, זה גם יכול לעורר בהם רעיונות תוכן חדשים.

למרבה המזל, טיקטוק ייעלה את התהליך הזה עם תכונת השאלות והתשובות החדשה שלה, המאפשרת לקהל שלכם לשלוח שאלות ולענות תשובות, זה נפלא מכיוון שזה יכול לתת לכם תמונות מצב לגבי מוצר או שירות חדשים שאתם רוצים לשווק.

טיפ קטן מאיתנו: פנו זמן ביומן התוכן שלכם, כדי לענות לקהל בדף השאלות והתשובות שלכם.

 

#5 ספרו סיפור!

אחד מהכלים השיווקיים הטובים ביותר, זה שיתוף תוכן אישי באמצעות סיפור – אנחנו ממש בנויים לנרטיביים מבחינה מוחית, זה מרתק ומסעיר אותנו וממש גורם לנו לרצות עוד מזה! אתם יכולים לספר סיפורים על עצמכם, על העובדים שלכם או על אנשים שהם מודל לחיקוי עבורכם. זה לא חייב להיות מסובך מדי, זה יכול להיות פשוט קצר ולעניין, אבל חשוב שיהיה מרתק ומצולם טוב.

 

#6 שתפו את תחומי העניין שלכם

אתם צופים באיזה סדרה ששווה מרתון לילי? קראתם ספר ששינה את התפיסה שלכם? הציגו אותו בסרטון הטיקטוק שלכם!

שיתוף סיפורים וממצאים מהחיים האישיים שלכם זאת דרך מעולה ויעילה להאניש את המותג שלכם, זה יכול לעזור לגוון את התוכן שלכם ולהחזיר את הצופים לסיבוב נוסף.

 

טיפ קטן מאיתנו😎: שמרו את ההמלצות שלכם פשוטות ואישיות – שתפו סיכום מהיר של מה הסב לכם הנאה או לא, ממש כאילו אתם מדברים עם חבר.

קרא פחות קרא עוד...

בואו נרד לפרטים, מה זה באמת ייתן לעסק שלכם?

המסלול המהיר לשווק את התוצרת שלכם

פרסום סרטונים עסקיים בטיקטוק מציע משהו שלעולם לא תוכלו להשיג בפלטפורמות אחרות וזה, צמיחה אורגנית חופשית. זה בעצם אומר שאתם יכולים להגדיל את העסק שלכם בלי להיות משועבדים לפרסומים בתשלום, אלא בעזרת שימוש בכלים שונים שיעזרו לכם למשוך יותר עוקבים ולהמיר אותם ללקוחות פעילים.

סוגרים את המיקוםקהל מעורב הם לקוחות פוטנציאליים שאפשר לסמוך עליהם

אין דבר שמוכר יותר טוב מיצירת יחסים אישיים עם הלקוחות שלכם. טיקטוק היא אפליקציה מדהימה בכל הנוגע ליצירת קשר עם העוקבים שלכם ומשתמשים אחרים בטיקטוק. זה מאפשר לעסקים ולמותגים גישה לקהל עצום, עם למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים.

יצירת שיתופי פעולה עם משפיענים

למי שתחום השיווק בטיקטוק חדש לו והוא לא ממש מצליח לפרוץ אותו בעצמו, יש המון אפשרויות אחרות שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם. אחת הדרכים הפופולריות לעשות את זה היא באמצעות שיתוף פעולה עם משפיענים. משפיענים הם אנשים מאוד מוכרים בפלטפורמה ויש להם חשבונות עם מאות אלפי ואפילו מיליוני עוקבים. הם בהחלט יהיו מוכנים לקדם את המוצר שלכם עבור תמורה מסוימת,

פיתוח מותג שיהיה מזוהה עם העסק שלכם

פיתוח מותג הוא תהליך יצירת תדמית המותג או העסק שלכם ממש לנגד עיני הציבור. טיקטוק היא בהחלט פלטפורמה שיכולה לעזור לכם עם זה, היא מאפשרת לכם לדגמן את המותג, למצוא את תדמית המותג דרך התכונות של הפלטפורמה הזו. אתם בקלות יכולים למצוא את הסגנון שלכם, את החתימה והקול הייחודי שלכם באמצעות טיקטוק, וזה לגמרי בחינם, מה שמקל מאוד על עסקים ומותגים קטנים שרוצים התחיל להריץ את עצמם בלי לדאוג מעלויות השיווק השונות.

במה שונה טיקטוק מפלטפורמות חברתיות אחרות?

אולי נחשפתם לטיקטוק כפלטפורמה לקידום עסקים, מכיוון שהיא זוכה בהרבה מאוד תשומת לב לאחרונה, אבל מה באמת כוללת האפליקציה הזו?

מה שבעיקר מייחד את האפליקציה הזו, זה העובדה שהיא עוסקת אך ורק בסרטונים – מה שפותח רמה חדשה לגמרי של חיבור מערכות יחסים עם קהל היעד שלכם – מטרתם בעיקר לבדר את הצופים, ללמד ולהנעים את זמנם בדרכים חווייתיות ויצירתיות. בשונה מפלטפורמות אחרות (שכבר החלו להעתיק את הפיצ’רים של טיקטוק) של מדיה חברתית כמו פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם, המתמקדות בעיקר בשיתוף תמונות וטקסטים.

 

“יש לי כבר מספיק מדיה חברתית”

אנחנו שומעים לא מעט אנשים אומרים, “לעסק שלי יש כבר חשבון אחד במדיה חברתית, אני לא צריך להוסיף עוד חשבון לרשימה שלי”. למרות שזאת תגובה ראשונית די מקובלת ואולי אפילו הגיונית, אנחנו עדיין טוענים שזו השקעה ששווה לכם לעשות עבור המותג שלכם לטווח הארוך.

קידום עסקים ברחבי הטיקטוק רק החלה לצבור תאוצה, מה שיכול להעניק לכם יתרון די משמעותי ברגע (וזה עניין של זמן) ששיווק עסקים בטיקטוק יהפוך לדבר שבשגרה ואז בכל מקרה תמצאו את עצמכם שם. אז כמו שאמרו חכמים, עדיף מוקדם מאשר מאוחר.

אז גם אם אתם לא יוצרים טונות של תוכן מההתחלה, אנחנו ממליצים לכם לפתוח חשבון טיקטוק ולטפטף אליו תוכן שבינתיים, יעבוד עבורכם ויחלחל לתודעת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וברגע שכן תרצו לפרסם את עצמכם, לא תצטרכו להתחיל ממש מהיסודות.

 

למה דווקא עכשיו?

אם לא עכשיו אז מתי? זו בדיוק השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם שוקלים אם לקדם את העסק שלכם בטיקטוק.

כן, דווקא עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לקדם את העסק שלכם בטיקטוק! בזמן שתאוצת שיווק העסקים נמצאת בעלייה ועדיין לא הגיע לשיא, זה הזמן שלכם להיכנס ולהשריש את המותג שלכם בליבם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. סביר להניח שבעתיד כמעט כל בעלי העסקים כבר יהיו שם לתחרות בכם. אז, אתם תוכלו לנוח מעט על זרי הטיקטוק, כי למותג שלכם כבר יהיה קהל לקוחות אמין ומסור.

חשוב לציין, שטיקטוק לא הולכת להיעלם בקרוב למעשה, היא כל כך מצליחה שפלטפורמות אחרות מעט מאוימות מה שגורם להן לנסות לשחזר את ההצלחה של טיקטוק. לדוגמה, בשנת 2020 אינסטגרם הכריזה על הרילס, רמז לתחרות ולחשש מפני ההצלחה המסחררת של טיקטוק.

 

מוכנים למקסם את היצירתיות שלכם?

אפשר לומר שהתכונה האדירה ביותר בטיקטוק היא, שזו לא פלטפורמה סטנדרטית וממש קשה להשתעמם בה – אם אתם מחפשים פלטפורמה לפרסם בה תוכן בנאלי וגנרי, אתם ממש לא במקום הנכון.

טיקטוק היא לא רק פלטפורמה שבה אתם יכולים לשתף תוכן עם העוקבים שלכם, אלא שהיא מאפשרת למשתמשים ליצור תוכן מקורי משלהם דרך האפליקציה – וזאת השקעה די גדולה עבור המותג שלכם.

כאשר אתם יוצרים סרטון כמותג, כזה שמעורר השראה, מייצר שיח, מחנך ומעורר רגשות אצל המשתמשים – כנראה שתופתעו לטובה ממידת התגמול שתקבלו מהצופים בצורת מעורבות וגם מהמערכת עצמה, בצורת קידום אורגני.

 

נפתח לפניכם עולם שלכם של אפשרויות רבגוניות ליצירת קשרים עם הלקוחות שלכם, שיניבו עוד קשרים שיעבדו בשבילכם גם כשכבר תסיימו את יום העבודה – אתם יכולים להתחיל טרנדים, ליצור דואטים עם לקוחות ועוד שלל רעיונות שיחשפו את העסק שלכם לקהל רחב יותר ממה שאי פעם יכולתם לדמיין.

 

 

אז שנקבע לקפה? (או תה) ☕

טיקטוק היא פלטפורמה מגוונת ביותר – יש בה נישות כמעט לכל דבר. אז לא משנה מה העסק שלכם מציע, אתם תמיד יכולים להוסיף טוויסט ייחודי משלכם לחשבון העסקי שלכם, כך תבדלו את עצמכם מכל שאר העסקים ותאפשרו לאישיות שלכם לזרוח ממש כפי שמגיע לה.

 קדימה ולמעלה! אם אתם תוהים איך לשלב סרטוני טיקטוק באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם, או שוקלים אם בכלל שווה לכם לעשות את זה – אנחנו מקווים שהמאמר הזה עזר לכם להחליט להשקיע בעצמכם ולהתחיל לייצר לסרטונים מקצועיים שישברו את תקרת הזכוכית של העסק שלכם ויוכיחו כי בעולם הדיגיטלי אין גבול להצלחה!

רוצים להפיק סרטוני תדמית שיטיסו את העסק שלכם קדימה? אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, שאולי תשנה את חייכם המקוונים והעסקיים!

למידע נוסף, השאירו פרטים או חייגו אלינו 050-522-2994

בואו נדבר על הפרויקט שלכם! 🙂

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5