על חשיבות סרטוני תדמית לאדריכלים

אם אתם רוצים לייצר באז שיוביל להתרחשות שתמשוך לידים עבור משרד האדריכלות שלכם, אבל אתם לא יודעים בדיוק איך לעשות את זה – הגעתם למקום הנכון בזמן הכי נכון!

שיווק באמצעות סרטוני תדמית הפך לכלי האולטימטיבי ביותר לבניית מותג מוכר ומצליח. וכשמדובר בתחום ויזואלי כמו אדריכלות – זה טבעי והגיוני שאדריכלים בארץ ובעולם יפנו לתוכן ווידאו כדי לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברחבי הרשת. על מנת לעזור לכם להבין את החשיבות של סרטוני תדמית – יצרנו מדריך עם שלל רעיונות כיצד ניתן להשתמש בסרטוני תדמית כדי להרשים לקוחות ולהשיג חשיפה גדולה יותר לעסק שלכם

תוכן עניינים:

בשנים האחרונות, אדריכלים רבים החלו לחפש דרכים מקוריות להציג את החברה שלכם ותחום פעילותה, ובאותה נשימה גם להגדיל את החשיפה שלהם למעגלי לקוחות חדשים ורבים יותר. ובכן, התשובה לא איחרה לבוא – בדמות סרטוני תדמית חדשניים ואיכותיים שיכולים להציג בתים, מבנים ורעיונות חדשים בצורה מקורית ויצירתית.

סרטוני תדמית איכותיים יגדילו את המודעות החברתית לחברה שלכם. למעשה, עצם קיומו של סרטון התדמית שלכם ברחבי הרשת מהווה חלק חשוב, ולדעתנו גם בלתי נפרד מחוויית הלקוח שאתם רוצים לכוון אליה. סרטוני תדמית עוזרים לייצר רושם ראשוני בעל ערך רב – כך תוכלו להציג את החברה שלכם ולשלב את הסגנון והחזון הייחודיים לכם. שיווק באמצעות הפקת סרטוני ווידאו הוא הדרך לגרום לעסק שלכם לצמוח ולפרוח, מכיוון שהוא ממלא תפקיד מרכזי בטיפוח האמון שלכם עם לקוחות פוטנציאליים.

סרטוני תדמית יכולים להיות שימושיים ועוצמתיים, במיוחד עבור אדריכלים – המותג והחברה שלהם. למעשה, 93% מבעלי העסקים מספרים שתוכן וידאו הביא להם לקוחות חדשים. ובכן, זה לא מפתיע כי למעלה מ-72% מהלקוחות מעדיפים ללמוד על מרבית השירותים הללו דרך תוכן מקוון, סרטוני ווידאו במיוחד.

סרטוני תדמית לאדריכלים - מה היתרונות?

  1. הנפשות תלת ממדיות יכול להציג ולהמחיש רעיונות בקלות

סרטוני תדמית כוללים סוגים שונים של תוכן ווידאו – לא כל הסרטונים שתיצרו יהיו בהכרח למטרות שיווקיות. עם זאת אין זה אומר שלא תוכלו להשתמש בהם כנכסים דיגיטליים בהמשך. לדוגמה, יצירת אנימציות תלת ממדיות יכולים לעזור ללקוחות שלכם לקבל תחושה ממשית יותר של הפרויקט שלכם וזה בעל חשיבות גדולה. למעשה, זו יכולה להיות דרך שתסייע לכם לסגור עסקאות בנוחות, כאשר הלקוח לא ממש יכול לדמיין את מה שאתם מציעים לו.

בהמשך, תוכלו להשתמש באותם סרטונים כדרך להציג את הכישרון והכישורים שלכם בתיק העבודות הווירטואלי של החברה שלכם. אנימציה באיכות גבוהה יכולה לעתים קרובות להיראות מציאותית כמו קטעי וידאו בפועל, כלומר לעתים קרובות אתם יכולים לתת מושג אמיתי על איך הפרויקט הולך להיראות עוד לפני התחלת הבנייה.

  1. יצירת תוכן איכותי ורלוונטי לפלטפורמות החברתיות

עולם האדריכלות הוא ויזואלי להפליא, וזו אחת הסיבות העיקריות שכדאי לשלב תוכן ווידאו ברשתות המדיה החברתית שלכם. סרטוני תדמית הם אמצעי מעולה למשוך עוקבים חדשים ולייצר הד שיוביל אחריו לידים רבים.

פרסום סרטוני תדמית באופן עקבי יגדיל את הדירוג שלכם בגוגל, יוטיוב וברשתות החברתיות, יעורר מעורבות רבה ולבסוף ימשוך אליכם הזדמנויות עסקיות רבות ומגוונות. לצד הפרסום הקבוע, חשוב גם לשמור על סרטוני תדמית מגוונים, הקפידו על צילום בזוויות שונות, יצירת נושאים וסיפורים שונים וייחודיים.

  1. כך תצרו תיק השקעות בעל השפעה רבה יותר

בעוד שלצילום מקצועי תמיד יהיה תפקיד בתיק העבודות שלכם, תוכן וידאו הוא הזדמנות חדשה שיכולה לסייע לכם לפרוץ ברחבי הרשת. למרבה ההפתעה, סרטוני ווידאו אינם נפוצים בקרב אדריכלים רבים, כך שעדיין שמורה לכם ההזדמנות לייצר נישה שתבדל אתכם מעסקים מקבילים.

סרטוני תדמית מאפשרים ללקוחות שלכם לצפות ולחוות את הבניין או החלל שלכם, לפני, במהלך ואחרי סיום בנייתו. בין אם באמצעות פרויקט מצולם הכולל הדרכה מתוחכמת או סיור סיפורי ופשוט, תכני ווידאו יכולים לתפוס ביעילות את המהות העיקרית של הפרויקט האדריכלי באופן שתמונות וטקסטים לבדם פשוט לא יכולים. השילוב בין וויז’ואל וסאונד איכותיים מעורר רגשות בצורה הרבה יותר יעילה מאשר טקסט ותמונות סטילס בלבד.

בשורה התחתונה, סרטוני תדמית נתפסים כבעלי ערך רב יותר מאשר טקסט ותמונות סטילס. אין זה סוד שיצירת סרטוני ווידאו מורכבים ויקרים יותר להפקה, שכן זה כולל צוות הפקה, ציוד יקר, שעות ארוכות של עריכת סרטון מקצועית – אך יחד עם זאת הם מביאים תוצאות מוצלחות יותר מכל שיטת שיווק אחרת – סרטונים יגרמו לקהל להבחין בכם באמת.

4. כך תגיעו לדירוג גבוה יותר בגוגל (SEO)

צילום מקצועי של סרטון והעלתו יכול לעזור לשפר את דירוג האתר שלכם בתוצאות מנועי החיפוש (SERP). יוטיוב נמצאת בבעלות גוגל, הסרטונים מופיעים כעת כתכונת SERP. לדוגמה, כאשר אתם מחפשים את מילת המפתח “גורים חמודים” אתם יכולים לראות שתוכן הווידאו מופיע כעת הרבה יותר ב-SERP. מנועי חיפוש יכניסו לאינדקס יותר סרטונים המתויגים כהלכה, ולעתים קרובות הם כוללים תמונות ממוזערות שמושכות תשומת לב בדף תוצאות החיפוש.

הטמעת סרטוני תדמית בדף הנחיתה שלכם תגדיל גם את זמן השהייה באתר, זהו אחד מגורמי הדירוג החשובים של גוגל. כ-55%  מתוצאות החיפוש עבור חיפושי מילות מפתח, מכילות לפחות סרטון אחד, לפי מדדי חיפוש . אז מלבד העלייה בזמן השהייה באתר שלכם, עצם קיום סרטון תדמית יכול להכפיל את הסיכוי שלכם להופיע ב-SERP הראשון עבור מילת מפתח.

5. סרטוני תדמית מספקים בהירות לגבי המותג שלכם

כל בעלי העסקים יודעים ששם המשחק של שיווק, הוא למשוך את שתשומת הלב של הלקוחות שלכם – מדובר במאבק, במיוחד כשהשוק מוצף במתחרים, בלוגים ואינספור תמונות. אחת מאסטרטגיות השיווק הטובות ביותר היא לספק תוכן באופן שהלקוחות באמת רוצים לעסוק בו והוא כמובן, תוכן ווידאו. לפי מחקרים של גוגל – סרטוני תדמית מגדילים את אחוזי הצפייה של הקהל פי 4 מאשר תמונות ומודעות טקסט רגילות. עוד גוגל קבע כי 59% ממנהלי חברות מעדיפים לבחון תוכן באמצעות סרטוני ווידאו.

וידאו הוא אחד הפורמטים הטובים ביותר לספק ללקוחות שלכם בהירות. כך תוכלו להציג את עצמכם בקלות, לספר לקהל מי אתם, מה אתם מספקים ולמי באמצעות סרטוני ווידאו – זה מעורר את אמון הקהל ויגרום לו לרצון לצפות בכם יותר.

6. מסייע לבניית אמון ואותנטיות במערכות יחסים עסקיות

אחת ממטרות השיווק והמכירות, היא ליצור קשרים ארוכי טווח הבנויים על אמון עם הלקוחות שלכם. בניית מערך אמון עם הלקוחות תעודד אותם להתחייב למוצרים ולשירות שלכם. סרטוני תדמית מגוונים מעניקים לקוחות שלכם הזדמנות לשים את עיניהם על האנשים והמתרחש מאחורי הקלעים – ולהחליט אם לתת אמון דווקא בחברה שלכם.

באופן טבעי, לקוחות בונים אמון עם לקוחות אחרים – זו הסיבה שאתרי ביקורות של צד שלישי ופרסום מפה לאוזן הם כל כך יעילים. ברגע שלקוח מתוודע למותג שלכם, הוא ירצה לגלות גם מה אחרים חושבים על החברה שלכם. העדויות הללו יכולות להיות בכתב, אך יש משהו הרבה יותר חזק בלראות ולשמוע את אותם אנשים מביעים את דעתם לגבי העבודה איתכם בסרטון ווידאו פשוט ואותנטי.

סרטון תדמית המציג את המתרחש מאחורי הקלעים, זאת דרך נפלאה להראות את הצד האנושי של החברה שלכם. סרטונים אלו יכולים לבנות מעורבות ומערכת יחסים בין העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים. תוכן ווידאו יכול להציג את האינטראקציות מאחורי הקלעים עם לקוחות, עמיתים, שותפים ובעלי עניין אחרים אשר גורמים לרעיונות לקרום עור וגידים.

ייתכן שהקהל שלכם לא יגיב באופן מידי לסרטונים בעלי השפעה רגשית, אבל סביר להניח שהם יזכרו אותו בדרכים תת-מודעות ויחשוב על הסרטונים שלכם כשהמוצר או השירות שלכם יהפכו לרלוונטיים יותר לצרכים שלהם.

צילום למעלה של אדריכלים בסרטון תדמית

אולי יעניין אותך לקרוא גם על סרטוני תדמית לחקלאיים >> 

7. סרטוני ווידאו ישלימו את האסטרטגיה השיווקית שלכם

אם אתם יוצרים סרטונים לבלוגים וכדי לשפר את דירוג ה- SEO, אתם יכולים בקלות להמיר את הבלוגים האלה לפורמט ווידאו או אפילו להוסיף תוכן נוסף בצורה של ווידאו. ניתן להפוך בלוגים מועילים לסרטוני הדרכה, זה מציע לקהל שלכם דרך נוספת לתקשר איתכם וזה מתרגם את התוכן שלכם לפורמט קל להבנה ולעיכול.

8. כך תוכלו לנתח את נתוני השיווק שלכם

האם אתם יודעים כמה אנשים באמת קראו את הפוסט האחרון שלכם? האם הם קראו רק את הפסקה הראשונה? האם הם דילגו עד הסוף? תוכן מבוסס טקסט קשה להפליא (אם כי לא בלתי אפשרי) למדוד במונחים של ניתוח וספירת צפיות.

כשזה מגיע לתוכן וידאו, אתם יכולים למדוד את שיעורי הקליקים, את מספר הפעמים שמישהו צופה בסרטון ואפילו את הנקודה בסרטון שבה הוא הפסיק לצפות. YouTube Analytics מספקת הרבה תובנות שימושיות שיעזרו לייעל את תוכן הווידאו שלכם לביצועים טובים יותר.

9. יצירת תוכן הניתן לשימוש חוזר עבור המדיה חברתית

לאחר הפקת סרטון תדמית, אתם יכולים ליצור גרסאות שונות של סרטוני תדמית בגודל “ביס” כדי לבצע אופטימיזציה עבור פלטפורמות שונות. לדוגמה, סרטון של 3 דקות יהיה ארוך מדי עבור סטורי באינסטגרם, כך שתוכלו ליצור גרסה קצרה של 15-25 שניות הכוללת כמה מהדגשים המרכזיים מהסרטון המקורי.

יש לבצע אופטימיזציה של וריאציות וידאו בגודל קטן ונגיש כדי להתאים את הסרטון לשטח הפרסום בפיד של פלטפורמת המדיה החברתית. לדוגמה, אינסטגרם יכול לקבל יחס רוחב-גובה של 4:5 שימשוך את העין שלך טוב יותר במכשיר נייד מאשר יחס הגובה-רוחב הסטנדרטי של 9:16 ביוטיוב.

הרעיון של תוכן וידאו קצר עבור מדיה חברתית הוא לייצר תנועה באתר שלכם ולהעביר לקוח מכוון משלב המודעות לשלב השיקולים.

סרטוני תדמית לאדריכלים

אוקיי, עכשיו דבר אלי במספרים, כמה זה עולה לי?

אז דיברנו המון על היתרונות של סרטוני תדמית לאדריכלים, אתם בטח כבר סקרנים לדעת כמה זה הולך לצאת לכם. ובכן, התשובה לכך מורכבת מכיוון שמחירי סרטוני תדמית משתנים בהתאם לעשרות מאפיינים שונים, כמו לדוגמה: אורך הסרטון (כל דקה משנה את המחיר), איפה הצילום הולך להיות? (בסטודיו? בחוץ? במשרד שלכם? וכו’), האם נדרשים שירותי קריינות? האם אתם הולכים להופיע בסרטון או שאתם מעדיפים שיהיו שחקנים בנוסף? ועוד. אם תרצו לקבל תשובה מעמיקה, אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר שלנו על מחירי סרטון תדמית

האם שיווק באמצעות סרטוני תדמית יהיו רלוונטיים עבור אדריכלים גם בעתיד? אמל"ק: כן

אין ספק שסרטוני הווידאו כאן כדי להישאר – על מנת לשמור על הרלוונטיות שלכם ועל דירוג גובה, שילוב סרטוני ווידאו באסטרטגיית השיווק ישיגו בדיוק את מה שאדריכלים צריכים ומחפשים. ככל שהווידאו ממשיך להרחיב את השפעתו, חברות אדריכלות נמצאות בעמדה אידיאלית למנף את הכלי השיווקי רב ההשפעה הזה כדי לבדל את החברה שלהם ולהציג את התיק העבודות שלכם בצורה מעניינת ומקורית יותר.

VIVI סרטוני תדמית – המקצועיות שלנו, האומנות שלכם

צילום סרטוני תדמית לעסקים יכולים להיות הכפפה ליד של אדריכלים רבים – כך תוכלו ליצור הדמיות מרתקות עבור רעיונות שטרם נבנו, הצגת תיק עבודות ייחודי ומושך שישקף את הסגנון העבודה שלכם בצורה יצירתית ומושכת.

לא בטוחים איזה סוג של סרטון משרד האדריכלים שלכם צריך? מוזמנים ליצור קשר עם VIVI סרטוני תדמית כדי להתאים לכם את תוכן הווידאו שיקדם את היעדים העסקיים שלכם תוך חשיבה יצירתית וחדשנית.

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5