סרטוני תדמית לרופאים – המדריך המלא

עבור אנשים רבים סרטוני שיווק ושירותי בריאות יישמעו כמו צמדי מילים שבדרך כלל לא מתחברות יחד. החל מרופאי עיניים ועד לרופאי עור – אלו ספקי שירות שונים מאוד מעסקים המתנהלים למטרות רווחיות, אך שהרעיון לשווק רופאים עשוי להפתיע

אבל שיווק טוב יכול לעשות הרבה יותר מאשר רק לדחוף למכירות. אסטרטגיית שיווק טובה, יכולה גם לחנך, ליידע ואפילו לשעשע את הקהל שלה. ומה יכול להיות נושא חשוב וטוב יותר להעלאת המודעות מאשר הבריאות של הצופים, והדרכים לטפל ולשמור עליה?

זו הסיבה המרכזית שרופאים וארגוני בריאות צריכים לאמץ את כוחו של השיווק הדיגיטלי – והחלק העיקרי והעצום ביותר הוא, באמצעות סרטוני תדמית! החלטנו להירתם כדי לקדם את המטרה הנפלאה הזו והכנו עבורכם את המדריך האולטימטיבי לסרטוני תדמית לתחום הרפואה

תוכן עניינים:

מדוע כדאי לרופאים ליצור סרטוני תדמית?

סרטוני וידאו הפכו לכוח דומיננטי מאוד בשיווק תוכן במרחב הדיגיטלי ויש לכך סיבה טובה – זו הדרך שבה אנשים מעדיפים לצרוך תרבות, בידור וגם, להעשיר את עולמם בידע חדש. צרכנים צופים בממוצע ב- 16 שעות שבועיות של תוכן וידאו מקוון, מתוכם 84% טענו שצפייה בסרטוני תדמית שכנעו אותם לרכוש את השירות או המוצר שהוצגו לפניהם.

יתרה מזאת וידאו הוא גם חלק מכריע מאוד בסיוע למטופלים פוטנציאליים למצוא אתכם. למעשה, אולי לא ידעתם, אבל יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו באינטרנט, הוא מעבד יותר מ- 3 מיליארד חיפושים מדי חודש!

 

הזמן שמטופלים מבלים בצפייה בסרטונים בדיגיטל הוא אסטרונומי – רוב הרופאים יודעים שווידאו צריך להיות חלק מאסטרטגיית השיווק שלהם, אבל מאיפה מתחילים?

  • איזה סוגי סרטונים כדאי ליצור?
  • מהן הטעויות הנפוצות שעלי להימנע מהן?
  • האם כדאי ליצור את הסרטונים לבד?
  • איפה מפרסמים את הסרטונים?
  • באיזו תדירות עלי ליצור סרטונים?

במאמר זה נענה על השאלות הללו ועוד. נספק לכם את האלמנטים החיוניים ביותר כדי לבנות את הבסיס לאסטרטגיית שיווק בוידאו שתעזור לכם לבנות מוניטין שימשוך אליכם מטופלים רבים.

יש מצב שיעניין אותך לקרוא גם מדריך שכתבנו על סרטוני תדמית לאדריכלים >> 

2 רופאים מצולמים בניתוח של סרטון תדמית

האם סרטוני תדמית משנים את צריכת שירותי הבריאות?

תארו לעצמכם את זה – כאשר אתם מחפשים מידע אודות פתרונות, מוצרים או שירותים רפואיים, במקום לגלול באיזה דף עמוס בטקסטים באתר האינטרנט של המרפאה שלכם, המטופלים מקבלים את המידע באמצעות סרטון אנימציה צבעוני שמעביר אותם דרך השירותים שאתם מציעים וכיצד לגשת אליהם.

האם זאת לא נשמעת כמו חוויה סימפטית ומהנה יותר? זו אחת הסיבות שארגונים גדולים כמו בתי חולים או מרפאות פרטיות השכילו לשנות את דרכם ולשחק לפי החוקים החדשים, שזה אומר להנגיש את עצמם ולרתום את כוחו של הוידאו כחלק אינטגרלי ומרכזי בטקטיקת השיווק שלהם.

במה שונה שיווק וידאו בתחום הבריאות, לעומת תחומים אחרים?

המרכיב החינוכי של שיווק וידאו בתחום הבריאות הוא מה שעושה אותו שונה. כרופאים, אתם צריכים להסביר מצבים או טיפולים מורכבים מאוד באופן שניתן יהיה להבין בקלות, וגם בצורה שתעורר את עניין הצופים לצפות בסרטון עד סופו.

כעוסקים בתחום הרפואה, יש שני דברים שהשיווק שלכם חייב לשדר – לחנך את המטופלים ולבנות את האמון שלהם בכם. אלו אתגרים שמשווקים בתעשיות אחרות לא מתמודדים אתם בצורה כזו.

תוכן וידאו הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לחנך מכיוון שאתם יכולים ליצור הרבה יותר אמפתיה באמצעות האופי החזותי והשמיעתי של הסרטון מאשר עם תוכן כתוב. וידאו הוא כלי מעולה לעורר אמפתיה, שהיא מרכיב קריטי בשיווק שלכם, זה בהחלט יכולה להבדיל ולייחד את הגישה שלכם מרופאים ותחומי רפואה אחרים.

סרטון סרטון שעל הפיד, מי הרופא הטוב ביותר בעיר?

אז אילו סרטונים ממש כדאי שתייצרו אם אתם מגיעים מתחום הרפואה? להלן כמה מהסוגים הנפוצים ומוצלחים:

 

#1 סרטוני מבוא לתחום שלכם

היכרות ראשונית היא הבסיס להכול – כשמדובר ברופאים, סרטוני ההיכרות מבססים את הסמכות ובונים את האמון בצורה הטובה ביותר. הציגו את עצמכם – מי אתם? מה האני מאמין שלכם? מה תחום ההתמחות שלכם? כל אלו ישרו על הצופים בטחון ואמון שאתם הכתובת הנכונה בשעת צרה וגם לפניה.

 

#2 סרטונים חינוכיים

באמצעות הסרטונים הללו אתם יכולים ללמד מטופלים פוטנציאליים לגבי המצבים והטיפולים הרלוונטיים ביותר. הסרטונים הללו צריכים לחכות את השיחות שאתם מנהלים מדי יום עם המטופלים. כיצד מתמודדים עם בעיות רפואיות, מתי מומלץ לפנות לטיפול רפואי, באילו מקרים תוכלו להשתמש במרקחות ביתיות – המטופלים מחפשים את הנושאים הללו לעיתים קרובות מאוד, אז כדאי שתספקו להם מענה.

 

#3 עדויות ממטופלים מרוצים

עדויות ממטופלים מבססות את ההוכחה החברתית הטובה ביותר לגבי חוויותיהם. סרטונים אלו חיוניים מאוד להפיכת לקוחות פוטנציאליים למטופלים. זכרו, יש שיטה לאסוף את המלצות המטופלים – באופן שמייצר סיפור פיקנטי. חשוב להבליט את  המסע שהם עברו לפני ואחרי הטיפול וכיצד חייהם השתנו כתוצאה מכך.

 

אם אתם רוצים לקרוא על זה עוד, במיוחד בשבילכם הכנו מדריך עם טיפים ליצירת סרטון שיווקי מדויק >> 

טעויות וידאו נפוצות בתחום הרפואה והדרך להימנע מהן

הטעות הנפוצה ביותר היא שרופאים לא משקיעים מספיק בסרטוני התדמית שלהם וזאת טעות די גדולה בהתחשב בזה שהסרטון אמור לייצג אותם עלי אדמות. אך מלבד זאת יש מספר בעיות נפוצות שאנו רואים לא מעט, ועלולים לפגוע ביעילות של שיווק וידאו עבור רופאים:

  • אודיו באיכות נמוכה

זה הנושא שהצופים הכי פחות סלחניים לגביו כי זה מונע מהם להבין את הסיפור או המסר שאתם מנסים להעביר. כאשר איכות השמע נמוכה, מטופלים פוטנציאליים פשוט יפסיקו לצפות. לכן חשוב להקפיד מאוד על הפרמטר הזה.

  • תאורה לקויה

מבחינה ויזואלית, כשזה מגיע לצילום סרטונים – תאורה לקויה היא לרוב הגורם האשם בסרטוני באיכות ירודה. אך למרבה הצער, זהו גם אחד התחומים שבהם הרופאים יכולים להגביר את איכות הסרטונים שלהם בצורה היעילה ביותר.

  • סרטונים ארוכים שלא לצורך

דבר נוסף שאנו רואים בדרך כלל, הוא שרופאים יוצרים סרטונים ארוכים ללא הצדקה לכך. אמנם זה בסדר לקבל סרטון ארוך אם אתם, נניח, מפרסמים שידור חוזר של השתלמות מקוונת בת 45 דקות. עם זאת, זה לא בסדר לפרסם ביוגרפיה של 10 דקות עבור רופא. טווחי הקשב בפלטפורמות דיגיטליות הן קצרות, וכל הסרטונים הקצרים או הארוכים חייבים למשוך ולהחזיק תשומת לב. כשאתה מחנך את המטופלים, זה בסדר ללכת על סרטונים מעט יותר ארוכים מהרגיל, אבל כשאתם מדברים על עצמכם או על תרגול מסוים, שמרו על זה ברור ותמציתי. לכן יש להשקיע מחשבה רבה בעריכת וידאו ובתוצאה הסופית. 

  • אין תוכנית הפצה לעתיד

אנו רואים את השגיאה הזו כחמורה ביותר, אם אין המשכיות לסרטונים שלכם. אם אתם מתכננים להשקיע זמן וכסף ביצירת סרטון שיווקי מעולה, צריך שתהיה לכם כוונה להפיץ אותו. סרטונים מצוינים עשויים להיקבר בארכיון אם אין להם צפיות ואסטרטגיית המשכיות ברת קיימא.

רופא בזמן צילום סרטון תדמית

איך מתמודדים עם הבעיות הללו?

הפתרון הראשון הוא לרכוש את הציוד והידע שיאפשר לכם לצלם סרטי תדמית בתחום הרפואה, לערוך אותם ולהפיץ אותם ברשתות החברתיות.

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם לא מעט זמן ומשאבים – אתם מוזמנים להגיע ל- VIVI STUDIO לפגישת היכרות שתעשה לכם הרבה סדר, ותעורר את ההשארה שאתם צריכים כדי ליצור סרטוני את סרטוני התדמית המקצועיים ביותר.

אצלנו, תמצאו את כל החבילה במקום אחד – מיטב הגרפיקאים, הצלמים, אנשי הסאונד, התסריטאים, האנימטורים ועוד, יעמדו לרשותכם מהרגע הראשון ועד שהסרטון שלכם יעלה לאוויר ויישא תשואות.

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5