הטעות הנפוצה ביותר היא שרופאים לא משקיעים מספיק בסרטוני התדמית שלהם וזאת טעות די גדולה בהתחשב בזה שהסרטון אמור לייצג אותם עלי אדמות. אך מלבד זאת יש מספר בעיות נפוצות שאנו רואים לא מעט, ועלולים לפגוע ביעילות של שיווק וידאו עבור רופאים:
זה הנושא שהצופים הכי פחות סלחניים לגביו כי זה מונע מהם להבין את הסיפור או המסר שאתם מנסים להעביר. כאשר איכות השמע נמוכה, מטופלים פוטנציאליים פשוט יפסיקו לצפות. לכן חשוב להקפיד מאוד על הפרמטר הזה.
מבחינה ויזואלית, כשזה מגיע לצילום סרטונים – תאורה לקויה היא לרוב הגורם האשם בסרטוני באיכות ירודה. אך למרבה הצער, זהו גם אחד התחומים שבהם הרופאים יכולים להגביר את איכות הסרטונים שלהם בצורה היעילה ביותר.
דבר נוסף שאנו רואים בדרך כלל, הוא שרופאים יוצרים סרטונים ארוכים ללא הצדקה לכך. אמנם זה בסדר לקבל סרטון ארוך אם אתם, נניח, מפרסמים שידור חוזר של השתלמות מקוונת בת 45 דקות. עם זאת, זה לא בסדר לפרסם ביוגרפיה של 10 דקות עבור רופא. טווחי הקשב בפלטפורמות דיגיטליות הן קצרות, וכל הסרטונים הקצרים או הארוכים חייבים למשוך ולהחזיק תשומת לב. כשאתה מחנך את המטופלים, זה בסדר ללכת על סרטונים מעט יותר ארוכים מהרגיל, אבל כשאתם מדברים על עצמכם או על תרגול מסוים, שמרו על זה ברור ותמציתי. לכן יש להשקיע מחשבה רבה בעריכת וידאו ובתוצאה הסופית.
אנו רואים את השגיאה הזו כחמורה ביותר, אם אין המשכיות לסרטונים שלכם. אם אתם מתכננים להשקיע זמן וכסף ביצירת סרטון שיווקי מעולה, צריך שתהיה לכם כוונה להפיץ אותו. סרטונים מצוינים עשויים להיקבר בארכיון אם אין להם צפיות ואסטרטגיית המשכיות ברת קיימא.