איך לעשות סרטון רילס מנצח?

המפתח ליצירת סרטוני רילס מוצלחים שימשכו את תשומת לב הקהל הוא על ידי תוכן ייחודי, ערכי ושיציג אתכם בצורה אותנטית ועניינית.

יצירה ופרסום תוכן באמצעות סרטוני ווידאו פותחת בפניכם דרך אטרקטיבית וחווייתית לתקשר עם הקהל. פלטפורמת סרטוני הרילס מאפשרת לכם לספר את סיפור המותג שלכם ולייצר חשיפה גדולה שתידחף אותו קדימה.

לשם כך ריכזנו את מיטב העצות השימושיות ביותר שיסייעו לכם ליצור סרטוני רילס שיגרמו לעסק שלכם לבלוט מעל כל השאר

תוכן עניינים:

עם האופי המתפתח והתחרותי בין הרשתות החברתיות שנועד למשוך משתמשים רבים ככל האפשר, האתגרים גדולים. אינסטגרם עושה כל שביכולתה כדי לשמר באיכותיות את מספר המשתמשים שלה. העדכון האחרון והמוצלח ביותר הוא אפיק סרטוני הרילס שהפך להיות הדרך הטובה ביותר להשיג עוקבים רבים וליצור מעורבות חזקה באינסטגרם – למעשה, סרטוני רילס מהווים פריצת דרך אמיתית בעולם השיווק העסקי.

מה זה בעצם סרטוני רילס?

רילס זה למעשה הפיצ’ר החדש יחסית של אינסטגרם שהושקה בשנת 2020, זאת דרך חדשה עבור משתמשי המדיה חברתית ליצור ולגלות סרטונים בפורמט קצר ברחבי האינסטגרם, כן קצת כמו בטיקטוק. ניתן להוסיף לסרטון מוזיקה, אפקטים שונים, טקסט, מדבקות, כתוביות ועוד. 

מהם היתרונות בשימוש בפלטפורמת האינסטגרם הרילס?

כך תעלו את המודעות למותג באופן היעיל ביותר 

המדיה החברתית יצרה בקרב האנשים הרגלים של קבלת מידע מתומצת וענייני. כאשר טווח הקשב הממוצע עומד על שמונה שניות, רילס זה ללא ספק הדרך האולטימטיבית ליצור תוכן מרתק שעדיין יצליח לשמור על תשומת לב של הקהל שלכם. 

שילוב דברים נוספים בסרטון כמו, מוזיקה וטקסט מגוון הופכות את יצירת הסרטונים למהנה עוד יותר. איזה סרטוני רילס אפשר ליצור? כמעט כל דבר – זה יכול להיות טיפים בנישה שלכם, סרטוני הדרכה, סרטוני מוצר שאתם רוצים לשווק ועוד. באמצעות סרטוני הרילס ניתן להנגיש לקהל את כל סוגי התכנים באופן מידי.

 

חוסך זמן רב ביצירת תכנים לעסק

כאשר יוצרים פוסט באינסטגרם, במרבית המקרים הפוסט צריך לעבור עיצוב גרפיקאי, יש לערוך את התמונה ואז לזכור לעלות אות (אנחנו יודעים שזה אתגר לעסקים רבים), לעומת זאת –  בכל הנוגע לשימוש ברילס, אתם יוצרים סרטו קצר ואפשרויות העריכה פשוטות ומהירות, זה מרגיש כמעט כמו לעלות סטורי. 

 

הציגו את אישיות המותג שלכם

סרטוני הרילס מאפשרים לכם להיות אותנטיים ולדבר עם משתמשים אחד על אחד. עם האותנטיות הזו, כל עסק יכול לבנות קהילה אמינה שתסמוך עליכם, על המידע שתשדרו להם ולבסוף על המוצרים שאתם מספקים. אתם יכולים להשתמש ברילס כדי להציג את עצמכם ולהדגיש איך אתם שונים ובולטים ביחס לשאר המתחרים שלכם. מכיוון שהרילס היא פלטפורמה חדשה יחסית, אתם יכולים להיות הראשונים מהתחום שיזכו למנף את העסק שלכם בצורה שיווקית באמצעות הרילס. כך תוכלו ליצור באזז ולמשוך את תשומת הלב של המשתמשים. כאשר אתם יוצרים סרטוני רילס אתם למעשה מציגים את עצמכם בפני הצופים. אנחנו נמצאים בימים בהם הקהל רוצה שיתייחסו אליו באנושיות, ולא כמו עוד אלמנט מכירה שמוסיף עוד רווח. הצורך הזה מחייב בעלי עסקים לעבוד על יצירת מערכות יחסים מעניינות עם הצופים. חשיפת רגשות, יצירת הומור, שיתופים מקצועיים וסיפורים אישיים הם נושאים נהדרים לשילוב בסרטוני הרילס שלכם כדי להציג את העסק שלכם. סרטוני הרילס הם הכרטיס הישיר שלכם להצלחה.

מה זה סרטוני רילס באינסטגרם

אולי יענייך אותך לקרוא גם איך להרגיש בנוח מול מצלמה >> 

11 טיפים שיעזרו לכם יצור סרטוני רילס שיקדמו את עסק שלכם להצלחה

#1 צרו תוכן מקורי ויצירתי

אם אתם רוצים להופיע בכרטיסיית ה- אינסטגרם רילס, יצירת תוכן מקורי היא המפתח. עם אלפי או מיליוני יוצרים שחולקים את סרטוני הרילס מדי יום, חשיבה על רעיונות מקוריים היא השלב הראשון והבסיסי. למרבה המזל, אינכם צריכים להמציא את הגלגל מחדש, כשזה מגיע לתכנון עמוד הרילס שלכם, העיקר הוא ליצור תוכן חינוכי, משעשע ובעל ערך.  והכי חשוב, עם טוויסט ייחודי משלכם. על ידי הוספת ספין או פרספקטיבה קטנה משלכם, אתם יכולים לקחת כל רעיון קיים וליצור משהו רענן ומרתק. יצירת תוכן מקורי עשויה לקחת קצת זמן ומאמץ, אבל זו אחת הדרכים הטובות ביותר לפרוץ את האלגוריתם ולהבדיל את עצמכם משאר העסקים בנישה שלכם.

#2 הוסיפו כתוביות

צילום וידאו והעלאתו לאינסטגרם זה לא מספיק. זה לא סוד שיצירת תוכן ווידאו, בין אם עבור אינסטגרם סטוריז או אינסטגרם רילס, זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך את התוכן שלכם לנגיש יותר לקהל. סקרים רבים מצאו ש-85%  מהסרטונים בפייסבוק נצפים ללא סאונד, כך שהוספת כתוביות לסרטונים שלכם יכולה להוות יתרון שימשוך צופים רבים אל הסרטונים שלכם. מלבד זה, לא רק שכתוביות נהדרות עבור אנשים הצופים בסרטונים ללא קול, הן חשובות מאוד גם עבור אנשים עם קשיי שמיעה.

 

#3 שמרו את הטקסט שלכם קצר ולעניין

יש זמן ומקום לטקסטים חינוכיים וארוכים באינסטגרם (פוסטים בפיד באינסטגרם), אבל בגלל הממדים של הרילס כיתובים קצרים וענייניים הם הדרך ליצירת סרטון מצליח. נסו לכתוב שורה ראשונה מושכת ומפתה. ואם אפשר, הוסיפו רק תיוגים והאשטאגים רלוונטיים בשורה הבאה.

 

#4 השתמשו בטרנדים

ממש בדומה לטיק טוק, גם ברילס הטרנדים באים והולכים די מהר. מומלץ להשתמש בטרנד לפני שהוא מתקרר והופך לחדשות ישנות. הקדישו כמה דקות בכל בוקר כדי לגלול דרך פלטפורמת הרילס ופרופילים של יוצרים מקבילים אליכם כדי לראות אילו טרנדים חדשים יצאו. אם מצאתם טרנד מסוים שנראה לכם שמקבל תאוצה, השתמשו בו כדי לקדם את העסק שלכם ברחבי הרשת. אפשרות נוספת היא לבחון בטיק טוק את התפתחות הטרנדים, אם הבחנתם בטרנד שעדיין לא נמצא ברילס, יש לכם להיות הזדמנות להיות הראשונים להביא אותו לאינסטגרם.

 

#5 שתפו את הרילס שלכם בפיד

למקרה שלא ידעתם, שיתוף סרטוני הרילס בפיד האינסטגרם שלכם זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להגביר את הצפיות ולהפוך את הסרטון שלכם לוויראלי. וודאו שאתם משתפים את הרילסים שלכם ישירות לעמוד האינסטגרם. אחרת, יש סיכוי שסרטון הרילס לא ייראה על ידי הקהילה שלכם. אם אתם חוששים, זכרו שאתם יכולים להחליט להסיר את הרילס מהפיד שלכם במועד מאוחר יותר.

היתרונות של סרטוני רילס

אולי יעניין אותכם לקרוא גם על סרטוני שיווק בטיקטוק – איך זה עובד >> 

#6 בצעו אופטימיזציה של מיקום הטקסט על המסך

 אם אתם מחליטים להוסיף טקסט על המסך, הקפידו על המיקום שבו אתם הולכים למקם את הטקסט על המסך, זה פרמטר חשוב ביותר. אם הקהל שלכם לא יכול לראות בקלות את הטקסט, סביר להניח שהוא יגלול ממש מעבר לסרטון שלכם, מה שיכול להיות חוסם מעורבות משמעותי. בעת הוספת טקסט, ודאו שהוא נמצא במידות הנכונות, במיוחד אם אתם משתפים אותו בפיד שלכם. בדרך זו, כאשר משתמש לוחץ על ה-Reel in-feed שלכם, הטקסט יהיה גלוי. למרות שזה לא נשמע כמו עניין גדול, מיצוב קפדני של מיקום הטקסט ברילס שלכם יהפוך את הצפייה לחוויה הרבה יותר מהנה עבור הקהל שלכם.

#7 מצאו את הנישה שלכם ופרסמו באופן עקבי

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג ויראליות באינסטגרם רילס היא למצוא את הנישה שלכם ולפרסם סרטונים באופן עקבי. יש כל כך הרבה משתמשי אינסטגרם עם מגוון רחב של תחומי עניין ותחביבים. לא משנה מה המותג או העסק שלכם עושה, יש נישה בשבילכם! אם אתם מותג בריאות, תוכל לחלוק טיפים למדיטציה ואורח חיים בריא. אם אתם בתחום האפייה, אתם יכולים לשדר טיפים מאחורי הקלעים במטבח.

גם אם סרטוני הרילס הראשונים שלכם לא צוברים צפיות רבות או מעורבות, אל תעצרו, המשיכו כך! בדיוק כמו כל דבר אחר במדיה החברתית, הכול עניין של ניסוי טעיה והתמדה.

#8 ספקו ערך ושתפו תוכן הדרכה

אם חשבתם שהרילס מיועדים רק בשביל ריקוד או סרטונים של משפיעניות, חשבו שוב. כיום, יש המון יוצרים שהופכים לוויראליים על ידי שיתוף תוכן אינפורמטיבי. שיתוף סרטוני הדרכה מספקת שירות רב ערך לקהל שלכם, ועוזרת למצב אותכם כמומחים בנושא מסוים. לדוגמה, אם יש לכם עסק אופנה, אז מתבקש לעשות סרטוני הדרכה כמו “איך לשדרג מראה של שמלה שחורה”, או “10 דרכים ללכת עם ג’ינס בגזרה X”…מומחים רבים לשיווק במדיה החברתית חיזקו ויצרו לעצמם שם ומותג, על ידי שיתוף עקבי של טיפים, טריקים ותוכן מאחורי הקלעים עבור קהילות שונות.

#9 הוסיפו האשטאגים

הוספת האשטאגים לסרטוני הרילס שלכם יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לאלגוריתם האינסטגרם “להבין” את התוכן שלכם ולהגיש אותו לקהלים רלוונטיים. לדוגמה, שימוש בהאשטאגים כמו #easyrecipes, #mealideas ו-#dinnerinspiration יציין בפני אלגוריתם ה-Instagram Reels שהתוכן שלכם עוסק באוכל,  מה שעשוי להגביר את הסבירות שהוא יוגש למשתמשים שעוסקים באופן פעיל בתוכן דומה. בנוסף, כעת, כשאינסטגרם הפעילה חיפוש מילות מפתח במספר מדינות, משתמשים שמחפשים נושאים קשורים יוכלו לגלות את התוכן שלכם.

#10 השתמשו במוזיקה מספריית אינסטגרם או צרו אודיו משלכם

במסגרת עריכת הוידאו שתעשו לרילס, שימוש במוזיקה מספריית המוזיקה של אינסטגרם או יצירת אודיו מקורי משלכם זה אחד מהטיפים המובילים של אינסטגרם כדי לגרום למשתמשים להיחשף לחשבון שלכם. מציאת המוזיקה המתאימה לסרטון שלכם יכולה להיות אתגר, אבל למרבה המזל יש לאינסטגרם ספריית מוזיקה עשירה לבחירה. תוכלו לחפש שירים פופולריים, לבחור מתוך קטגוריות, או להשתמש בסרגל החיפוש כדי למצוא שיר ספציפי.

#12 שתפו את הסיפור שלכם באינסטגרם

אחרון חביב, זכרו לשתף את סרטוני הרילס שלכם בסטורי של אינסטגרם. אם אתם מעוניינים להגדיל את טווח התנועה שלכם, כדאי שתשתפו את סרטון הרילס שלכם בכמה שיותר מקומות. בנוסף, אתם תמיד יכול לכסות חלק מהרילסים שלכם עם GIF או תמונה (כדי לעודד את הקהל שלך ללחוץ ולצפות בסרטון המלא.) יצירת רילסים באינסטגרם זאת אחת הטקטיקות הטובות ביותר להגדלת מספר העוקבים שלכם כרגע. כך תוכלו לבדל את עצמכם מהמתחרים, תוך בניית נישה שתוביל אתכם לקהלים חדשים ואיכותיים.

סרטוני רילס שבונים מותג חזק ואיכותי יוצרים עם VIVI

בין אם אתם מותג מתפתח שמחפש הזדמנויות, או עסק שרוצה להפיץ את הבשורה שהוא מביא, רילס ללא ספק צריכים  להיות חלק מהתוכנית שלכם! יצירת סרטוני רילס מקצועיים יכולים להיות כחלק מהפקת סרטוני תדמית לעסקים והם מהווים הזדמנות נפלאה לשווק את התוכן שלכם דרך הפלטפורמה שמציעה את שיעור האינטראקציה המשמעותי ביותר מכל הפלטפורמות החברתיות האחרות.

 

רוצים לייצר סרטוני רילס שידברו את המותג שלכם, יבדלו אותו משאר העסקים ויסללו לו את הדרך להצלחה? אנחנו כאן בשבילכם. עם מיטב היכולות שיסייעו לכם ליצור סרטוני רילס שלא ניתן להישאר אדישים אליהם.

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5