video-hero

אתם לא צריכים יותר לערוך בעצמכם

השקיעו יותר זמן במה שאתם יודעים לעשות ובעסק שלכם
video-hero

שירותי עריכת וידאו מהטובים ביותר!

אנו מציעים שירותי עריכת סרטונים לכל סוג - סרטוני תדמית, סרטונים שיווקים, תאגידיים ועוד.
video-hero

צרו סרטונים עוצרי נשימה עם שירותי עריכת וידאו המקצועיים שלנו

נשמח לעזור לכם עם כל מה שאתם צריכים 🙂

בואו נהיה כנים, עריכת וידאו לוקחת הרבה זמן ולא כל אחד יכול לעשות זאת בצורה הנכונה...

 

בעולם של היום, נראה שלכל אחד יש סרטון או שניים באתר שלהם או לפעמים אפילו כמה עשרות סרטונים שנמצאים בערוץ היוטיוב העסקי. עד כמה שהסרטונים האלה מגניבים ומוצלחים, הם הגיעו למצב הזה רק בגלל שמישהו השתמש בקסם של עריכת וידאו כדי להפוך את הצילומים הגולמיים למשהו כל כך נפלא.

תהליך עריכת הוידאו כולל בדרך כלל הסרת סצנות, הוספתן במידת הצורך או סידור מחדש של הצילומים כדי ליצור יצירה חדשה ומושלמת. יכול להיות שאתם עדיין מתפתים לערוך את הסרטון שלכם באיזו אפליקציה כדי לקצץ בעלויות אבל – התוצאה עשויה להיות מאוד לא משתלמת. למה שלא תנסו להיעזר בשירותי עריכת וידיאו שלנו?

על קצה המזלג - איך תהליך עריכת וידאו עובד?

קובעים פגישת ייעוץ קצרה

בפגישה תספרו לנו מה אתם בדיוק צריכים, נדבר על הוודיאו, הצפיות והצרכים.

שולחים לנו את הקבצים

אתם תתבקשו להעביר לנו את כל הקבצים המיועדים לעריכה ומייד נתחיל במלאכת העריכה

עריכת הסרטון

אנחנו מתחילים לעבוד על עריכת הסרטון בהתאם למה שקבענו בפגישה

סבב שינויים

לאחר ביצוע העריכה, תוכלו לעבור על הסרטון ואם יש תיקונים אז אנחנו נדאג ליישם כל הערה.

זהו, הודיאו מוכן!

אתם תעברו על הווידיאו הערוף (תתאהבו 😍) ואנחנו נדאג לשלוח לכם אותו בכל הפורמטים הנדרשים.

בואו נדבר על הפרויקט שלכם! 🙂

כל מה שרציתם לדעת על עריכת וידאו

מחיר עריכת וידאו לשעה

אחרי שהעורך בודק את כל הפקטורים לקביעת המחיר ואת מה שנדרש לו לעריכת הסרטון, הוא יכול להעריך כמה שעות צפויות לו לעבוד על הפרויקט, הערכה זו משמשת את העורך בשביל שיוכל לקבוע עלות בסיסית בהתבסס על המחיר הרגיל שלהם לעריכת וידאו פר שעה.

התעריפים של עורך וידאו ממוצע נעים בין 200 – 600 ₪ לשעה.

לכן, סרטון שצפוי לקחת 10 שעות של עריכה יכול לעלות בין 1000 – 6000 ₪ לעריכה כוללת.

בהעסקת עורך וידאו פר שעה, כדאי לכם לדבר לפני ההעסקה עם עורך הוידאו שלכם על התעריף שלהם לעריכת וידאו לשעה ועל החישוב של

המחיר הכולל, שתוכלו לדעת מהו הסכום שאתם צפויים לשלם בסופו של דבר.

 

עריכת וידאו ואפקטים

אם אתם רוצים למשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם, לסקרן אותם ולגרום להם להתלהב מכם, הוספת אפקטים בעריכת הוידאו היא הכרחית.

אפקטים הם התאמה קבועה מראש כבר בתוכנת העריכה שאפשר ליישם לסרטון שלכם בשביל לשנות את המראה של הסרט וההרגשה שהוא נותן.

הוספת אפקטים יכולה להיות הוספת צבע פשוט כמו חום או שחור לבן, ולהגיע גם לעיצוב אנימציה, הכול תלוי בכם

ובאיזו אינטנסיביות אתם רוצים את האפקטים בסרטון שלכם, למשל, בסרטון על מוצר חדשני, אפקטים מאסיביים של אנימציה

יתאימו מעולה, אבל לסרטון של דבר פשוט כמו פרסומת לחלב, אפקטים מאסיביים פחות יתאימו ולפעמים גם רק אפקטים של שחור לבן יספיקו ביותר.

 

מה חשוב לדעת על עריכת סרטון תדמית

סרטון תדמית הוא הפנים של העסק שלכם, הוא מסביר מהו העסק שלכם, מה אתם עושים בעסק, מהם סוג המוצרים שאתם משווקים

ולאיזה קהל יעד אתם מכוונים. המטרה של הסרטון תדמית הוא להעשיר את הידע של הקונים הפוטנציאלים שלכם,

שכבר מכירים אתכם, ולגרום להם לרצות לקנות מכם בתוך דקה או קצת יותר, אך עדיין, מרבית האנשים פשוט ייסגרו סרטון שקופץ להם

כפרסומת ללא כל אזהרה, אז איך אפשר לשנות את זה ולגרום לאנשים לעצור שניה לפני שהם ממהרים ללחוץ על כפתור האיקס ולחזור לעניינם?

פה העריכה נכנסת לתמונה.

בסרטון תדמית, להבדיל מסרטון שיווקי, העריכה תהיה יותר רגועה מכיוון שבסרטון תדמית אתם לא תלויים בזמן,

אתם יכולים בכיף לחרוג מדקה ולא להיכנס מכך ללחץ, מכיוון שבסרטון מוצר הצופה הוא כבר קונה פוטנציאלי, הוא מכיר את העסק, מכיר את המוצר וכנראה רוצה לקנות מכם שוב, אז אתם צריכים פחות להדהים אותו באפקטים ומוזיקה קצבית, אלא יותר להעשיר את הידע שלו לגבי העסק שלכם, למה כדאי לקנות מכם, ולמה אתם עדיפים על פני המתחרים.

מכיוון שבסרטון תדמית יש כל כך הרבה דברים שחושב להכניס לתוכו, עריכת סרטון תדמית היא בין הדברים ההכרחיים ביותר בעת יצירת הסרטון, העורך יוצר מעברים, מוסיף אפקטים, מוזיקה, ואפילו עוצמת קול, הוא בעצם משתמש בכל האמצעים בשביל לסקרן את הצופים ובשביל לגרום להם להרגיש שכדאי להם להמשיך לצפות בסרטון שלכם למרות שהוא קפץ להם בתור פרסומת.

 

מה חשוב לדעת על עריכת סרטון שיווקי

הסרטון השיווקי או בשמו השני, מגרש הבית של העורך. סרטון שיווקי הוא סרטון באורך 45 שניות

בדרך כלל, ולהבדיל מסרטון תדמית, בסרטון שיווקי יש מוזיקה קצבית, מעברים מהירים וצילומים שאמורים פחות לתת

אינפורמציה לצופה, אלא יותר לעורר אותו ולמשוך לו את העין, לגרום לו להכיר את העסק ולהתלהב ממנו, סרטון שיווקי נועד בשביל

חשיפה לצופים, והמטרה שלו היא להפוך אותם לקונים או לקונים פוטנציאלים בסופו של דבר. בסרטון שיווקי אין כמעט דיבורים אם בכלל, ומטרת הסרטון היא רק למשוך את תשומת הלב של הצופה ולמכור לו חוויה וסגנון חיים בעזרת קטעי צילום שאמורים לעורר אותו.

עריכה איכותית ומקצועית בסרטון השיווקי היא זו שקובעת האם הצופה ירצה עכשיו לקנות את המוצר או ימשיך הלאה מבלי להתייחס לסרטון. למשל תיקחו פרסומת לבושם, תמיד הם משמיעים שם מנגינה מעוררת, אנשים יפים בלבוש יפה ומעבירים מהירים, הבושם מוכר לכם סגנון חיים שבו אתם מרגישים שאם תקנו את הבושם הזה החיים שלכם יהפכו ליפים, נעימים ואלגנטיים יותר מהיום. אך האם זה בהכרח כך? או שפשוט יש עורך שיודע להתאים מוזיקה, מעברים וכתוביות בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון?

זו בדיוק הסיבה למה עריכה ובפרט עריכה מקצועית כל כך חשובה, כי בשביל למכור חוויה צריך הרבה יותר משחקן, בגד ומצלמה. לכן vivi studio נותנת לך מענה לכל החוויות הללו.

קרא פחות קרא עוד...

התהליך שלנו לעריכת סרטון מנצח

רישום הצילומים שלכם

כשהעורך ממיין את כל מקורות חומרי הוידאו, הוא לוקח את כל הקטעים השימושיים כרגע, מחבר אותם ביחד לתוך קטע אחד, ומתייג את הקטע בהתאם למה שמופיע בו. כך שכשהוא יחפש קטע ספציפי מתוך סצנה ספציפית, הוא יכול למצוא זאת בתוך זמן קצר במקום לחפש שעות על גבי שעות.

הרכבה ראשונה

ההרכבה הראשונית היא בעצם לקחת כמות של צילומים ללא קשר אחד לשני, לסדר אותם לפי ציר זמן עקבי לפי לוח הסיפורים של הסרט, ולהפוך אותם קשורים אחד לשני. ההרכבה בעצם היא החלק שבו הצילומים נעשים סרטון! – תהליך זה מאוד חשוב ודורש דיוק וריכוז רב מצד העורך, בשביל שלא יתפספס כלום וכל הצילומים יהיו קשורים אחד בשני בעלילת זמן סדיר

חיתוך גס

בשלב החיתוך הגס העורך יצטרך לחתוך את ההרכבה הארוכה שהוא הרכיב בשלב הקודם אל הרכבה קצרה יותר והיא בעצם תהיה הטיוטה הראשונית שלו לעריכה. אז במילים פשוטות יותר, הוא יצטרך לעבור על כל הטייקים של כל סצנה, לבחור איזו מהן הכי טובה ולהשאיר אותה בטיוטה הראשונית. לאחר מכן הוא יצטרך להתמקד יותר במבנה ובקצב הסרט, מה זאת אומרת? הוא יצטרך להוסיף עצירות, מעברים, כותרות ובעיקרון, כל דבר שעוזר לו להדגיש את המסרים המועברים בסרט.

חיתוך דק

בשלב החיתוך הגס העורך התמקד בעריכת כל הסרט הכולל, אך בשלב החיתוך הדק הוא יתמקד בעריכת כל פריים שלעצמו, קטן ככל שיהיה. בשלב הזה על העורך להיות מדויק ככל שאפשר. הוא יצטרך להתמקד בכל קטע וקטע, לוודא שיש מעבר חלק וזורם בין הקטעים, ואם קיים איזשהו פגם, החיתוך הדק יהיה ההזדמנות האחרונה שלו לתקן אותו.

חיתוך סופי

בשלב החיתוך הסופי העורך יצטרך לחפש אינטרווטים למוזיקה ללא תמלוגים, זה נורא חשוב לוודא שכל העריכה מתבצעת עם שירים/סאונד/מוזיקה בעלי רישיון לזכויות יוצרים, מכיוון שהרשתות החברתיות נורא שמות דגש על כך, ובמידה ותעלו לרשתות החברתיות סרטונים עם מוזיקה/סאונד/שירים ללא רישיון, תוכלו להיחסם. זהו השלב שבעצם כל הסרט כבר מוכן וערוך והעורך רק צריך לתת את המקצב של הסרט, להחליט מתי לשים שיר קצבי, מתי שיר עצוב, מתי לשים סאונד של דלת נטרקת ומתי לשים סתם מנגינה מתאימה במעברים בין קטעים.

VIVI STUSIO היא סוכנות בוטיק המציעה את שירות עריכת הווידאו שאתם מחפשים

עם VIVI סטודיו אתם תקבלו גישה לעורכי וידאו מקצועיים שבאמת מדברים איתך ומבינים את הדרישות והציפיות שלכם. בעזרת שירותי עריכת הסרטונים שלנו, תוכלו להפיק תועלת רבה לעסק שלכם ולהוסיף אלמנטים חדשים ויצירתיים לכל סרטון שיש לכם – והתוצאה? אתם תקבלו בחזרה בדיוק את הסרטון שציפיתם לו ואפילו יותר מכך.

עריכת וידאו - שאלות ותשובות

אחרי שהעורך בודק את כל הפקטורים לקביעת המחיר ואת מה שנדרש לו לעריכת הסרטון, הוא יכול להעריך כמה שעות צפויות לו לעבוד על הפרויקט, הערכה זו משמשת את העורך בשביל שיוכל לקבוע עלות בסיסית בהתבסס על המחיר הרגיל שלהם לעריכת וידאו פר שעה.

התעריפים של עורך וידאו ממוצע נעים בין 200 – 600 ₪ לשעה.
לכן, סרטון שצפוי לקחת 10 שעות של עריכה יכול לעלות בין 1000 – 6000 ₪ לעריכה כוללת.
בהעסקת עורך וידאו פר שעה, כדאי לכם לדבר לפני ההעסקה עם עורך הוידאו שלכם על התעריף שלהם לעריכת וידאו לשעה ועל החישוב של
המחיר הכולל, שתוכלו לדעת מהו הסכום שאתם צפויים לשלם בסופו של דבר.

תוכלו לקבל אצלנו שירותי עריכת סרטונים שונים כמו:

  • עריכת סרטוני תדמית
  • עריכת סרטוני פרסומות
  • עריכת סרטוני הדרכה
  • עריכת סרטוני אנימציה
  • אירועי חברה
  • הפקות אופנה
  • עריכת סרטוני רילס וטיקטוק לעסקים 
  • ועוד

כל מה שקשור לסרטונים אישיים. לדוגמה, אני לא עורך סרטוני אירועים כמו חתונות או יום הולדת 80 לסבתא 🙂 

בכל האתר תוכלו לראות את עבודת העריכה שלנו וכמובן בערוץ היוטיוב שלנו. 

זה מאוד תלוי בסוג, אורך ומורכבות הסרטון. יכול לקחת כמה ימים עד כמה שבועות, ממליץ לכם ליצור איתי קשר ולקבל תשובה בהתאם לסוג הפרויקט שלכם.

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5