סרטוני תדמית לחברות הייטק – כל מה שרציתם לדעת

עולם ההייטק הוא מגרש משחקים תחרותי ושאפתני – חברות הייטק רבות מציעות חידושים טכנולוגיים יצירתיים ומתקדמים ומטרתן למשוך אליהן משקיעים ולקוחות פוטנציאליים. סרטוני תדמית הם הכלי הטוב ביותר להצגת המוצר או השירות שאתם מציעים, יצירת סרטון תדמית לחברות הייטק מצריך מקצועיות, תכנון מקדים ואסטרטגיה מנצחת

איך עושים את זה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפקת סרטון תדמית לחברות הייטק

תוכן עניינים:

יצירת סרטון תדמית לחברות הייטק הוא תהליך מלהיב המצריך יצירתיות וחשיבה מוץ לקופסה. בכדי להפיק סרטון שיציג מוצרים חדשניים או שירות טכנולוגי מהפכני בצורה מקצועית וממגנטת צריך לבצע תחקיר מקיף אודות החברה, יצירת תסריט ומבנה מותאם וכמובן, הפקת הוידיאו. מטרת סרטוני התדמית היא להציג את המוצר או השירות של חברה שלכם בצורה שתעצב את תפיסת הלקוחות, תבנה אמון ותיצור את הרושם הראשוני שימשוך אליכם את האנשים הנכונים בזמן הנכון.

מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון עסקי, מטרתו היא לקדם את המוצרים והשירותים שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

סרטון תדמית טוב יציג את החברה שלכם ברמה האישית ביותר אך מבלי לתת ללקוחות שלכם את החוויה שמנסים למכור להם. למעשה, כל סרטון שאתם יוצרים הוא השיטה או הניסון שלכם למכור את המותג שלכם לקהל היעד.

סביר להניח שראיתם בעבר חברות שפרסמו סרטונים שמציגים חגיגת הישג או אירוע כלשהו, איחולי חג שמח או כאלו המספרים את סיפור המותג שלהם – כל קטעי הווידאו ההלו נכנסים תחת הקטגוריה של סרטוני תדמית. הם מעבירים מידע מחברה או המותג שלכם לקהל, מבלי לבקש מהקהל לרכוש משהו באפן גלוי.

אתם יכולים לתפוס את זה כך – כל מודעת סרטון ווידאו הוא סרטון תדמית, אך לא כל סרטון תדמית הוא מודעת ווידאו. צלילה לעולם השיווק הדיגיטלי יכול להיות כמו צלילה למים עמוקים במיוחד, עבור ריבם זה יכול להיחוות מאיים ולא ברור בהתחלה. אבל אתם יודעים מה? זה לא חייב להיות כך, הפנמת התפקיד שסרטוני התדמית שלכם משחקים באסטרטגיה שלכם יכולה להקל ולסייע לכם לצלוח את החשש הראשוני.

זה יעזור לכם לקדם את עצמכם ואת הצוות שלכם למקום העתידי שבו אתם רוצים לעמוד, ואין כמו נקודת זינוק טובה כדי להגדיר נכון את סרטון התדמית שיקדם את העסק שלכם. תוכלו לקרוא על זה עוד במדריך השלם להפקת סרטוני תדמית. 

הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני הפקת סרטון תדמית לחברות הייטק:

#1 תחקיר טוב, הכול טוב –

מטרתו העיקרית של סרטון התדמית היא לבדל אתכם מאלפי החברות האחרות, להביא את הייחוד והחדשנות בצורה שתייצר לחברה שלכם שפה וויזואלית. תחום ההייטק הוא עולם תחרותי ומהיר, מדי יום יוצאת לשוק טכנולוגיה חדשנית אף יותר. מסיבה זו, הדבר הראשון שניצור, הוא בידול וייחוד משאר החברות.  

לפני שמתחילים בכתיבת התסריט, יש לבצע מחקר מקיף אודות החברה, תחומי פעילותה, המוצרים והשירות שהיא מציעה ולכלול גם נתונים סטטיסטיים, קהל יעד ועוד. התחקיר למעשה בונה את התשתית שעליה נניח את התסריט וההפקה.

 

#2גיוס משקיעים מתחיל בסרטון טוב

גיוס משקיעים הוא חלק דומיננטי מאוד בחיי כל חברת הייטק – כל יזם יצירתי וטוב צריך משקיע אחד לפחות, שיאמין בו ויתמוך בסטרטאפ שלו. סרטוני תדמית הם כלי מצוין באמצעותו ניתן להעביר חזון גדול הנמצא בשלבי תכנון ובנייה כקונספט ראשוני שימשוך אליו את המשקיעים הנכונים. סרטוני תדמית מושקעים יכולים להיות הדלת שלכם ללב המשקיעים והלקוחות. עם תכנון מקצועי ומקדים, חשיבה יצירתית וצוות מנצח תוכלו ליצור סרטון תדמית מדויק ושיקלע למטרה בדקה או שתיים בלבד.

 

#3 סרטוני מוצר – תדמית החברה שלכם

חברות הייטק המעוניינות להציג את המוצר שלהן – את תהליך הבניה והייצור או התוצר המוגמר, סרטוני תדמית יציגו את המוצר ושלבי התפתחותו בצורה פונקציונלית, יצירתית ומרתקת. סרטוני מוצר מתמקדים במוצר והשפעתו ופחות בחברה עצמה, אך יחד עם זרת מוצר טוב ואיכותי יוצר תדמית חברתית טובה יותר. זה המקום להציג את המוצר שלכם בדרך קצרה, חריפה וחסרת פשרות. אם זה מעניין אותכם, הכנו מדריך מפורט שמדבר על חשיבות ומשמעות סרטוני מוצר. 

סרטוני תדמית לחברות הייטק

מה היתרונות של סרטוני תדמית עבור חברות הייטק?

בעבר, עולם השיווק היה מוגבל לפרסומות בטלוויזיה. היום, נוכחותו של האינטרנט קיימת בכל מקום, ולכל חברה יש את היכולת להשתמש בסרטוני ווידאו במגוון דרכים כדי להגיע ללקוחות רבים יותר עם תוכן מרתק שמדבר ישירות לצרכים שלהם.

זה קריטי במיוחד עבור חברות הייטק. רוב האנשים אוהבים להסתכל ולהרגיש את המוצר לפני שהם קונים או משקיעים בו. אבל מה עושים אם המוצר שלכם הוא לא משהו שאפשר להוריד מהמדף ולמדוד? או להוכיח ברגע זה ממש? זה בדיוק המקום שבו סרטוני תדמית נכנסים לתמונה.

כמעט 50% מהגולשים מחפשים סרטוני ווידאו של המוצר או השירות לפני שהם מבצעים רכישה, או מקבעים את הרושם על החברה. סרטוני תדמית נותנים לאנשים בטחון, וכל מה שמבטל את הספק מהראש של הלקוחות, הוא יתרון עבור החברה שלכם.

סרטוני תדמית הם כלי יעיל במיוחד בכל הנוגע לשיווק המוצרים והשירותים של המותג שלכם מול לקוחות חדשים ומשקיעים פוטנציאליים. כולנו יודעים שסרטוני ווידאו נוטים לתפוס את תשומת ליבם של האנשים טוב בהרבה לעומת מצגת כתובה המלווה בתמונות.

 

  • סרטוני תדמית יכולות להעביר מידע כמו כפפה ליד עבור חברות היי טק

סרטוני תדמית פותחים בפניכם עולם שלם של אפשרויות בלתי מוגבלות ליצירת סרטונים עשירים בתחושות, מראות ועיצובים חדשניים. בעת צילום הוידיאו, עומדים לרשותכם מגוון עצום של אפשרויות להציג את החברה שלכם – סרטוניה אנימציה, סרטונים מונפשים ועוד. סרטוני ווידאו יכולים לפשט ולהעביר מידע מורכב בצורה עניינית וברורה. סרטוני תדמית טובים מהווים קרקע פורייה להדמיית אינפוגרפיקה. כך תוכלו להפוך את התכנים שלכם למרתקים ומושכים יותר, זה יסייע לכם למשוך לקוחות פוטנציאליים.

  • דרך קידום חכמה ומודרנית

סרטוני תדמית איכותיים יסייעו לכם להנגיש את השירותים והמוצרים שאתם מציעים, לקהל היעד הפוטנציאלי שלכם בצורה חכמה ומודרנית יותר. כוחו של האינטרנט והמדיה החברתית הוא עצום! זה יכול להעניק לכם את ההזדמנות להגיע לאלפי ואפילו מיליוני צופים פוטנציאליים מבלי להתאמץ יותר מדי

  • יצירת מודעות

מנקודת המבט של המודעות, סרטוני תדמית מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להכיר אתכם. אתם יכולים ליצור סרטון חברה תרבותי, בו תציגו את כל ההיבטים המרגשים והייחודיים של החברה שלכם. כך תוכלו להציג עובדים מסוימים, להדגיש את תחומי ההתמחות שלכם וגם מוצרים חדשים שיצאו לשוק, המטרה שלכם כחברת הייטק היא לאפשר לכמה שיותר מעגלים חברתיים להכיר אתכם. שימוש בסרטוני ווידאו לבניית מערכות יחסים עם אנשים הם אלמנט קריטי להצלחה הנוכחית ולצמיחה והתפתחות עתידיים.

  • בניית אמון

יש דברים שבאמת חייבים לראות כדי שיאמינו להם, ובעולם המלא בסיפורי מעשיות שיווקיות, חשוב ללקוחות לראות את המוצר או השירות שלכם. הדגמות, המלצות, הנחיות וסרטוני פתרון בעיות, כול סרטוני התדמית האלה, יראו ללקוחות פוטנציאליים שאתם ראויים לאמון. ככל שאת שתראו יותר היבטים של החברה שלכם, כך תרוויחו את אמונו של קהל סקפטי.  אסטרטגיית שיווק מנצחת כוללת הצגת היבטים שונים של החברה – שימוש בסרטוני חוויה שבהם אנשים שהשתמשו במוצר או השירות שלכם, מביעים את דעתם על האופן שהמוצר, או השירות שלכם שינו להם את החיים יכול לעזור לכם לבנות אמון עם הלקוחות ולהעלות את הפופולריות של החברה שלכם בצורה דרסטית. שימוש בסרטוני עדות, המציגים תגובות אמיתיות יכול לעזור ללקוחות שלכם להיפטר משאלות או חששות המרחפות מעל ראשם.

  • הגדלת מכירה

סרטוני תדמית יכולים לעזור לכם הרבה אחרי תהליך המכירה – אתם יכולים להגדיל את התנועה והעניין של הקהל וכך ליצור מעורבות גדולה ברחבי הרשת. זה יכול להקל על הצורך של אנשים להתקשר לעזרה, או להבטיח שאנשים לא יחזירו את המוצר או יבטלו את השירות שלכם.  סרטוני תדמית ישאירו אתם בעניינים, והכי חשוב הם יבטיחו שתשרו רלוונטיים בתודעת הלקוחות שלכם גם אחרי המכירה. כמו כן, שליחת מייל בצרוף קובץ ווידאו כדי לבדוק האם המוצר או השירות היו לשביעות רצונם, תעלה את הסבירות שההודעות שלכם לא יגיעו לתיקיית הספאם וגם תעלה את ההערכה של החברה שלכם בעיני הלקוחות.

  • סרטוני תדמית מגדילים את הדירוג במנועי החיפוש

כולנו יודעים ששם המשחק של שיווק הוא להיות במקום הנכון, בזמן הנכון ובדירוג הנכון. אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, הוא נושא מרגש, לצד השתנותה המתמדת של הטכנולוגיה הדיגיטלית יש מסלול די קבוע של שיפור הדירוג שלכם במנועי החיפוש. ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מסרטוני ווידאו.

אחת הסיבות העיקריות לכך שסרטוני ווידאו משפרים את ה- SEO היא שסרטוני ווידאו בדרך כלל כוללים קישורים. הסרטונים שאתם מפרסמים בדרך כלל כוללים קישורים ששולחים את האנשים בחזרה לאתר החברה שלכם. סרטוני תדמית יסייעו לכם להטמיע את נוכחות החברה שלכם באתרי האינטרנט, להגדיל את תנועת הגולשים באתר ולייצר יותר לידים.

החלק המדהים בזה, הוא (בהנחה תמשיכו לייצר סרטונים מגניבים) שבסופו של דבר תיצרו המון תוכן ווידאו איכותי. על ידי הפצת סרטונים בפלטפורמות החברתיות השונות, תתחילו להגביר את המודעות החברתית למוצר או לחברה שלכם, וכך גם את הדירוג.   

הפקת סרטוני תדמית לחברת הייטק מה חשוב לדעת

כך תמגנטו את האנשים הנכונים לחברה שלכם

בואו נניח עובדה קטנה על השולחן, מרחבי האינטרנט הם אינסופיים. זאת אומרת, יש המון המון מידע בחוץ. מדי יום מיליוני אנשים משתמשים באינטרנט כדי למצוא את המוצר או השירות שהם מחפשים, ואתם רוצים להיות שם בשבילם.

למעשה, הסרטונים האלה פועלים באופן אורגני, או כקמפיין מסע פרסום פרונטלי או בפלטפורמות שונות כמו פייסבוק או יוטיוב. שם, אתם יכולים להקים קהל יעד ולמגנט אליכם את האנשים שהכי ירוויחו מהמוצר או השירות שלכם. זה עולה פחות מלהפעיל מסע פרסום טלוויזיוני, ואתם תמיד יכולים למדוד ולעקוב אחר התוצאות. לאחר מכן, תוכלו להשתמש בתוצאות הללו כדי לשכלל את התוכן שלם אפילו יותר לפעם הבאה.

לסיכום, בין אם חברת הייטק שלכם בתחילת דרכה או כבר וותיקה בשוק, סרטוני תדמית תמיד יוכלו לעזור לכם לאתר משקיעים, לפתור בעיות עסקיות שונות ולהרחיב את תפוצת חברה שלכם.

אנחנו ב- VIVI  סטודיו מפיקים סרטוני תדמית שמעצבים את דעת הקהל, עם צוות מקצועי ומסירות חסרת פשרות – אתם מוזמנים ליצור את הסרטון שייקח אתכם אל עבר עתיד מתקדם יותר, יצירתי יותר ומוצלח הרבה יותר!

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5