סרטוני רילס לעסקים – כל מה שרציתם לדעת

בשנים האחרונות חלה מהפכה די רצינית בכל מה שנוגע לקידום עסקים ולדרך שבה הם מונגשים ללקוחות – אם בעבר כל עסק היה פשוט מציג את המוצרים או השירות שהוא מציע, אז היום הצופים רוצים יותר – הם מבקשים לחוות רגשות והזדהות דרך הפרסומות שלכם. כך, שאם הצלחתם לייצר חיבור בין המותג שלכם לצופים, פה מתחיל להיבנות אמון שברוב המקרים יוביל להמרה, קנייה והגדלת מעגל הלקוחות שלכם.

סרטוני רילס לעסקים מביאים את כל המאפיינים האלו לקדמת המסך – סרטון רילס של 30 שניות לדוגמה, זאת הדרך המושלמת לקחת את הלקוחות שלכם למסע הצצה אל מאחורי הקלעים של העסק שלכם, להציג להם את חיי היום יום של העובדים, להראות להם מוצרים ולהדריך אותם כיצד להשתמש בהם.

סרטוני רילס יטיסו את העסק שלכם קדימה, יקדמו אותו בצורה אורגנית ויאפשרו לכם להיחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים ממה שאתם יכולים לדמיין – הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות, הוא להבטיח שהסרטון שלכם יהיה ברמה. אתם יכולים ליצור סרטוני רילס לעסק שלכם בכוחות עצמכם, אם יש לכם את הידע והמיומנות הנדרשים – אבל אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, כסף, כאבי ראש ולא מעט ניסוי וטעיה – אנחנו ממליצים שתתנו לאנשי המקצוע לעשות את מה שהם הכי טובים בו וזה, לעזור לעסקים להתקדם בדרך יצירתית ומדליקה. ולכם, נשאר רק להנות מהדרך ולראות איך העסק שלכם פורש כנפיים ועף גבוה.

אבל לפני שנקפוץ ביחד למים העמוקים, בואו נעבור את הדרך צעד אחר צעד ונבין למה סרטוני רילס לעסקים זה הטרנד הלוהט והעכשווי ביותר, איך זה יכול לעזור לעסק שלכם ולמה שבכלל תעשו את זה איתנו? 

תוכן עניינים:

אם נתחיל ממש מההתחלה, יש דבר אחד שאי אפשר להתווכח עליו, סרטוני תדמית לעסקים זה הכלי השיווקי הכי חזק שקיים כרגע. למה? מהסיבה הפשוטה שאנשים נמשכים לאלמנטים וויזואליים המרקדים להם על המסך יותר מכל דבר אחד – זה כייף, משעשע, מחכים, לא דורש מאמץ וברוב הפעמים גם חוסך לנו את הצורך לחשוב יותר מדי. סרטוני רילס הם קטעי ווידאו קצרצרים, שובבים ויש להם יכולת לגרום לאנשים לשבת ולצפות בהם במשך שעות, מניסיון (: ובשורה התחתונה, מנועי החיפוש אוהבים ומעדיפים כל דבר שיגרום לאנשים לשוטט עוד כמה דקות ברשתות החברתיות ובאתרים, ואם מנועי החיפוש אוהבים אתכם – כנראה שאתם הולכים לככב אצלם, וזאת בדיוק המטרה שלנו.

אז, מה זה סרטוני רילס ואיך הם יכולים לקדם את העסק שלכם?

סרטוני רילס הם הפיצ’ר האחרון והחדש ביותר של אינסטגרם, יש שיגידו שזאת התגובה לסרטוני טיקטוק שכבשו את העולם בשנים האחרונות. אבל כך או כך, שתי הפלטפורמות הללו כבשו את העולם בסערה עם סרטוני הווידאו שלהם.

מהרגע שבו סרטוני הרילס יצאו לשימוש ציבורי, הם שינו את חוקי המשחק, ובגדול! אנשים החלו לרצות לצרוך תוכן קצר ולעניין, מה שגם לכ- 78% מהעסקים לעבור להשתמש באינסטגרם לשיווק (אנחנו מדברים על 200 מיליון חשבונות עסקיים, כן?) כולם נמשכו לפורמט הזה כמו שחרקים נמשכים לאור.  

סרטוני הרילס של אינסטגרם מאפשרים לכם להקליט, לערוך ולשתף סרטונים של 15-30 שניות. אם אתם שואלים את עצמכם אז כן, זה דומה מאוד לטיקטוק, שבו אתם יכולים להכניס אפקטים מיוחדים, מוזיקה, תיבות טקסט ועוד.

ממש כמו בכרטיסיות של Explore, גם לרילס יש כרטיסיות ייעודיות באפליקציית אינסטגרם, שבה מיליוני משמשים יכולים לצפות בזרם אינסופי של סרטונים שנוצרו על ידי עסקים. אתם יורדים לסוף דעתנו? 

ואיך כל זה יכול לעזור לכם?

  • הישארו צעד אחד לפני כולם

סרטוני רילס לעסקים זה פיצ’ר יחסית חדש, עסקים רבים עדיין לא שילבו את הסרטונים הללו באסטרטגיית השיווק שלהם וזה דבר מצוין, למה? מכיוון שזה פותח פער (חיובי) עבור העסק שלכם. אתם יכולים להתחיל ליצור סרטונים לפני כולם ולבסס את עצמכם בפלטפורמה הזאת לפני שכל המתחרים שלכם יגיעו. זה אולי נשמע לכם בקטנה, אבל זה יעניק לכם נקודת פתיחה אדירה שגם תגביר את המודעות למותג שלכם. קחו בחשבון שיש אנשים רבים, מיליונים ליתר דיוק, שעדיין לא יודעים שאתם קיימים, סרטוני הרילס בהחלט יכולים לעורר אותם לקיומכם ולנחיצות של המוצרים והשירות שלכם לאיכות החיים שלהם.

 

  • הגדילו את החשיפה שלכם לקהלים רבים יותר

בין הדברים הטובים ביותר בשיווק במדיה החברתית, זה שאתם עדיין יכולים לקבל חשיפה עצומה לקהלים רבים בלי להשקיע כסף. ברגע שאתם יוצרים סרטון איכותי, הוא יכול להפוך לוויראלי ומכאן המשתמשים ואינסטגרם הולכים לעבוד בשבילכם! עם אינסוף שיתופים וחשיפה גדולה, אתם יכולים להגיע להכרה עצומה במהירות, מה שיגרום לזינוק בהכנסות העסק שלכם.

גם אם נדמה לכם שרוב המשתמשים ברילס הם צעירים ובני נוער, לא כדאי לכם לזלזל כי הצעירים של היום הם המבוגרים של המחר והם בהחלט יזכרו אתכם, אם תשאירו עליהם רושם טוב. כדי לצמוח בצורה הכי מהירה, כדאי לכם להתחבר לנישה מסוימת – יש לזה יתרון, מאחר והקידום שלכם יתבצע בעיקר בקרב קהילות שהמוצר או השירות שלכם רלוונטיים להם.

 

  • צרו מערכות יחסים מבוססות אמון עם הקהל

בסופה של כל אסטרטגיית שיווק, מה שבאמת מוכר ומשאיר את הלקוחות קרוב אליכם, זה האמון שהם נותנים בכם – זה כמובן עבוד גם הפוך, אם אתם שוברים את האמון. סרטוני רילס מאפשרים לכם לספר את הסיפור שלכם, בדרך שאתם מאמינים בה. שיתוף חוויות, מאבקים וסיפורי ההצלחה שלכם יאפשרו לצופים להתחבר אליכם ברמה האישית. הם יזדהו איתכם ויפתחו חיבה עזה למותג שלכם. אין דבר יותר מעודד רכישה מזה. ואם תשכילו לעשות ותתחברו גם לקהל הצעיר יותר, זה יגביר משמעותית את המודעות למותג שלכם ויטפח אמון לטווח הרחוק. חישבו על מותג אמין שאתם מכירים מילדותכם, כל פעם שהוא יצוץ אתם תרגישו תחושת בטחון, נוסטלגיה ואהדה – וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים ליצור עם המותג שלכם בטווח הקצר והרחוק.

 

  • מעורבים ונהנים!

לסרטוני רילס יש מרחב מדהים ליצירת מעורבות באמצעות חוויות טובות. מעורבות של העוקבים שלכם היא חלק חיוני מאוד בבניית הנוכחות העסקית שלכם במדיה החברתית. ביקורות חיוביות למותג שלכם יכולות להשפיע באופן משמעותי על המכירות. זוהי אחת הדרכים המוצלחות ביותר לקידום עסקים באינסטגרם.

ניתן לעשות זאת במספר דרכים באמצעות סרטוני רילס: אתם יכולים לשתף אותם בנושא שנוי במחלוקת ולעודד אותם להצביע או להביע את דעתם בתגובות. זה יגרום לעלייה של תגובות רגשיות מצד הקהל וייצור מעורבות מוצלחת. הם יכולים לשתף את זה בפיד או בסטורי שלהם, רק אל תשכחו להשיב להערות שלכם, זה יעורר את ההערכה שלהם ויעודד אותם להגיב שוב בעתיד.

סרטוני רילס לעסקים

אלוהים נמצא ברילסים הקטנים – האם כדאי לכם להפיק סרטוני רילס לבד או עם חברת הפקות מקצועית?

סרטוני שיווק מקצועיים הם כלי עוצמתי עבור החברה שלכם וזה חיוני מאוד שתעמדו בקצב של המתחרים שלכם אם לא תעקפו אותם בגדול. ולמרות שסרטוני עשה זאת בעצמך יכולים להיות דרך יעילה ומתוקה ליצור אינטראקציה עם הקהלים שלכם ברמה אישית יותר, ישנם יתרונות רבים לשכירת חברת הפקות ווידאו מקצועית שתפיק את סרטוני המיתוג והשיווק שלכם.

אנחנו ב- VIVI הפקת סרטוני תדמית, מתמקדים בצילום סרטונים איכותיים שייחדו את המותג שלכם באמצעות מודעות, הסברים ותוכן מדליק וקליל שיותאם לצרכים שלכם באופן מושלם. אנחנו מבטיחים שהסרטונים שלכם ייצאו מלוטשים ויימשכו את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

בסופו של דבר, סרטונים באיכות גבוהה הם חשובים מאוד עבור מותגים, חברות וארגונים המכוונים גבוהה ומעוניינים לבסס תדמית מקצועית ואמינה.

צוות ההפקה שלנו לא רק יסייע לכם בתהליך הפיזי של הפקת הסרטונים כמו, צילום עריכה ויצירת תסריט, אלא הוא פועל כדי לחשוף את האלמנטים הרגשיים של המותג שלכם – שהם יוצרים את הקסם הממשי של סרטוני שיווק אפקטיביים.

אבל מספיק לדבר עלינו, בואו נקפוץ קצת יותר עמוק לתוך שלושת היתרונות העיקריים של חברות הפקת סרטונים מקצועיות:

  1. ניסיון ומומחיות בתעשייה

הניסיון והמומחיות בתעשייה נמצאים במקום הראשון, מכיוון שאיכות ההפקה שלכם היא המקום שבו תוכלו להפיק את המרב משכירת חברת הפקות וידאו. כאשר אתם שוכרים חברת הפקות וידאו, אתם למעשה שוכרים צוות של אנשי מקצוע שיש להם ניסיון של שנים בתעשיית הקולנוע והפרסום והם כוללים לא מעט ידע מעולם הפסיכולוגיה האנושית. יש לא מעט מיומנויות אינדיבידואליות הנכנסות ליצירת סרטון באיכות גבוהה, החל מהידע והטכניקה המעשית, עם ציוד מקצועי לצילום סרטים ועד כישורים יצירתיים יותר הנוגעים ליצירת סיפור ושיווק חזותיים. לכל אלמנט בתהליך הפרויקט יש את תחום ההתמחות שלו.

חשוב לציין, כי לא כל הפקה דורשת צוות כל כך גדול, אבל זה בהחלט נותן מושג לכמה מומחיות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה עומדת מאחורי הפקה מקצועית ומדוע אי אפשר להשוות את האיכות והתוצאות שמביא סרטון שהופק על ידי אנשי מקצוע בהשוואה לסרטון ביתי.

 

  1. גישה למשאבים ורשתות

לא רק שלחברת הפקות ווידאו יש ידע רב עם הציוד והשיטות הטובות ביותר, אלא יש להם גם גישה ויכולת להשתמש בהם בפועל. זה כולל גישה לציוד מקצועי, חיבורים לאומנים ומומחים שיודעים לקחת קונספט ווידאו פשוט, להפוך ולהתאים אותו לפלא ממגנט בן מספר שניות בלבד. עם אמצעים לוגיסטיים מפותחים כמו, דרונים מקצועיים, תאורה משובחת, אולפנים מקצועיים, סקאוטינג, לוקיישנים מהממים, תפאורה מקצועית ועוד. חברת הפקת ווידאו מקצועית יכולה ליצור ולעצב סצנות יצירתיות בטירוף. אם זה נמצא בטווח התקציב והמשאבים שלכם, חברת הפקות בהחלט יכולה להגשים את החזון שלכם.

 

  1. יעילות וערך

כאשר אתם שוכרים חברת הפקות ווידאו, אתם יכולים לישון בשקט ולהיות בטוחים שהפרויקט שלכם יעמוד בלוח הזמנים הצפוף וכל התהליך יושלם ביעילות ובזמן. ארגון ותכנון הם בראש סדר העדיפויות של כל חברת הפקות ווידאו, מכיוון שיש כל כך הרבה חלקים שצריכים לתפקד כגוף אחד כדי שהכול יעבוד כמו שעון שוויצרי. החל מהשכרת ציוד, השגת אישורי צילום, שמירת מקומות גיוס שחקנים ועוד. בייחוד כאשר חברות ועסקים זקוקות לסוג מסוים של סרטוני ווידאו במסגרת זמן מסוימת.

כל אלו מעניקים ערך עצום כאשר מדובר בהפקת סרטון תדמית. אתם מקבלים תוכן באיכות גבוהה, אחרי שהוא נערך והותאם לנושא ולפלטפורמה – בזמן שנקבע וללא לחץ. והכי חשוב, המוצר הסופי ייקח את החברה שלכם לגבהים חדשים – אתם יכולים לצפות להחזר גדול מאוד על ההשקעה שלכם, החל מסגירת עסקות, דרך מיצוב המותג ועד להגדלת קהל הלקוחות שלכם.

איך להפיק סרטוני רילס לעסקים

אז איך עושים את זה בפועל?

  • בשלב הראשון: תכנון וארגון טרום-ייצור- מבינים את מטרות הסרטון ויוצרים את כל השאר בהתאם – הצוות, מעצב הקריאייטיב של הווידאו וכל הלוגיסטיקה הנלווית נקבעת במקום.
  • בשלב השני: מצלמים! יום הצילומים כולל קומץ תפקידי מפתח שמביאים את הרעיון לחיים, כמו במאים, שחקנים, צלמים, טכניקות תאורה, סאונד ואמני אפקט חזותי. מאחורי הקלעים יש אנשים נוספים, כמו מאפרים, מעצבי תלבושות ועיצוב תפאורה ונוף.
  • בשלב השלישי: פוסט הפקה, עריכה ויצירת הסרטון- לאחר שהצילומים נלכדו, מתרחש הקסם שלאחר ההפקה – עריכת סרטון מקצועית שנעשית על ידי עורכים, מהנדסי אודיו, אנימטורים, מעצבים גרפים ואמני אפקטים ווירטואליים.

לסיום סיומת

סרטוני רילס יכולים להיות המקפצה שלכם בעולם העסקים – אם גם אתם רוצים ליצר סרטון תדמית מנצח, כזה שימנף את כל היכולות שלכם להצלחה עסקית, אתם מוזמנים לפנות אלינו ויחד, נגשים לכם את החלומות! למידע נוסף על הפקת סרטוני תדמית לחצו כאן 

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5