כמה עולה סרטון תדמית?

סרטון תדמית מהווה דרך קריאטיבית איכותית, יעילה ומוצלחת במיוחד המאפשרת להציג את השירותים והיתרונות של בית העסק, החברה, הארגון או מוצר מסוים לקהל ולציבור הלקוחות.
סרטוני תדמית מהווים כלי ואמצעי פרסומי ושיווקי אפקטיבי ביותר בעולם ובעידן הדיגיטלי בו אנו חיים.

בעולם העסקים התחרותי והקשוח של ימינו ריבוי ערוצים ועומס תכנים וגירויים ברחבי הרשת, מקשה להתבלט ולהתקדם בדרכים אחרות ומכאן, שעריכת סרטון תדמית בהתאמה אישית לבית העסק או החברה שלכם, מהווה הכרח או לכל הפחות כלי פרסומי יעיל שיאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות רחב ולהמשיך לצמוח בתחום שבו אתם מתמחים גם בשוק העסקים התחרותי של ימינו. המחירים של סרטוני וסרטי תדמית לא מהווים מכשול משמעותי עבור רובם של העסקים שיכולים להגיע לתוצאות שיווקיות איכותיות ולהתקדם באמצעות השקעה שהינה קטנה יחסית.

תוכן עניינים:

היתרונות של סרטוני תדמית

  • סרטוני תדמית המותאמים באופן ספציפי לבית העסק או לחברה שלכם מסייעים רבות בהצגת תמונה רחבה ומקצועית של השירות או המוצר שאתם מספקים.
  • סרטוני תדמית הינם בעלי אוריינטציה שיווקית ולכן הם מגדילים את הסיכוי לזיהוי העסק, השירות והמותג שלכם.
  • סרטון שיווקי מושך את תשומת לבם של הלקוחות בצורה מהירה ואפקטיבית יותר.
  • סרטון תדמית מקצועי הכולל ווידאו שיווקי יעניק ראייה מקיפה ומעמיקה של בית העסק והוא פועל באופן משכנע יותר.
  • סרטון תדמית מהווה כלי ואלמנט משלים שמוסיף אמינות לקמפיינים  שיווקיים אחרים.
  • סרטוני התדמית יציגו את חוזקו ואת היתרונות של המוצר ובית העסק וכן את הכישורים שמבדלים אתכם מהמתחרים.
  • סרטון התדמית יסייע להרחיב את מאגר ובסיס הלקוחות, להגדיל מכירות וליצור רווחיות. 
מחירים של סרטוני תדמית לעסקים

השלבים בהפקת ועריכת סרטון תדמית ומה בדיוק משפיע על המחיר?

תחקיר ראשוני

ישנם סרטוני תדמית שעל מנת להפיקם, כל שנצטרך הוא כמה נתונים אודות המוצרים והשירותים שמספק בית העסק או לחילופין נאום קצר של מנכ"ל החברה. בהפקות רבות, איסוף החומרים עשוי לארוך זמן רב וכן לדרוש השקעת משאבים וצוות רחב ולכן, מדובר באלמנט משמעותי בחישוב העלויות. במידה ונדרש לבצע צילומי אווירה להמחשה בשטח, ראיונות או להיעזר בתחקירנים על מנת לאסוף מידע לסרטון, עלויות ההפקה והמחיר של הסרטון עשויים להיות גבוהים יותר.

אופי התסריט

יעדי סרטון התדמית הינם משמעותיים למדי, לדוגמא: האם הסרטון אמור לרגש? להצחיק? לעורר תובנות חדשות בקרב אנשים? רובם של הסרטונים שהינם בעלי סגנון ואופי אינפורמטיביים יידרשו תסריט שהינו פשוט יותר היכול להתמקד בתיאור של מוצר, תופעה או תהליך מסוים. ברגע שאנו נכנסים לתוך העולם הנרטיבי המחירים יקפצו באופן משמעותי וכדי לבנות סרטון הכולל עלילה, נזדקק לשירותיו של תסריטאי מנוסה ומיומן שיקדיש לכך זמן ועבודה רבה ומשום כך, גם כאן, נהיה צפויים לשלם מחיר גבוה יותר.

צוות וציוד

ברוב המקרים, סרטוני חוץ חוסכים עלויות אולפן, אך ייתכן שנזדקק להיעזר בציוד שהינו יקר יותר. גודל הצוות המלווה לאורך הצילומים משפיע משמעותית בכל הנוגע למחיר הסרטון ועלויות ההפקה. שכן, כל איש צוות משמעותו שכר ושעות עבודה נוספים. הדבר הזה יהיה מגולם במחיר הסרטון בסופו של דבר. צוות איפור, תאורן, עוזר צלם ועורך, כל אלה משפיעים באופן משמעותי בכל הנוגע לעלויות ההפקה ולכן חשוב לבחון היטב לאיזה צוות אתם נדרשים למטרות האישיות והספציפיות שלכם. מומלץ לוותר על צוות רחב, שכן בסופו של דבר, התוצאה עלולה להיות סרבול והוצאות מיותרות. חשוב לדעת שישנם סרטוני תדמית איכותיים וקולעים המופקים על ידי חברות ואנשי מקצוע מומחים ומנוסים מבלי להוציא צוותים כלל לשטח ומדובר בחיסכון עבור הלקוח. גם כאשר מדובר בציוד ואביזרים נלווים, העלויות והתמחור משתנים בצורה דרמטית בין האלמנטים והפריטים השונים: למשל, העלאה של רחפן לצילומי אוויר עשויה להעלות את המחיר של הפקת, צילום ועריכת הוידאו באלפי שקלים. ציוד תאורה איכותי ומקצועי מייקר אף הוא את הפרויקט וגם כאן, חשוב לבחון היטב את כל האפשרויות שלנו.

שימוש בתוכן, תמונות וסרטונים

לעתים קרובות, נעשה שימוש בתמונות, קטעי ווידאו ומוסיקה ממאגרי תוכן גדולים במטרה לחסוך בהוצאות ועלויות ייצור ויצירת התוכן. בשלב הזה, חשוב להיות שקולים וזהירים, שכן הפקת הסרטון עשויה להיות יקרה ובמידה ובחרתם בחומר מקורי, חשוב לעשות שימוש אחראי ויעיל בקטעי הסטוק על מנת להבטיח שתוכלו להתבלט. לדוגמא, חשוב ששימוש בתמונות אווירה והמחשה יהיה במינון נכון ומתון, שכן מדובר באלמנט שעשוי להקל משמעותית על התהליך.

מספר ימי צילום

על אף העובדה שאורכו של הסרטון לא משפיע על עלויות ההפקה בצורה משמעותית, מספר רב של ימי צילום עשוי להעלות משמעותית את העלויות. שכן, כפי שציינו, כל איש צוות וגורם מקצועי העובד בשכר, משפיע על עלויות ההפקה וצילום הוידאו ולכן כל יום עבודה מעלה את העלות הזו. עלות יום צילום מושפעת הן מהציוד שנשתמש בו והן מהצוות. לכן, בנוסף לשיקולי עלות הקשורים לציוד ולצוות, חשוב לשאול את עצמנו, טרם התחלת הפרויקט לכמה זמן אנו צפויים להזדקק להם.

אפשרות רכישת חבילת תוכן מלאה

חברות רבות המספקות שירותי הפקת ועריכת סרטוני תדמית, מציעות חבילת הפקה מקיפה  ומלאה הכוללת צוות, ציוד ואת כל העלויות וההוצאות הנלוות במחיר קבוע ומשתלם. חשוב לוודא מה אתם אמורים לקבל במסגרת החבילה ושמדובר בשירות מקצועי ואיכותי הניתן על ידי צוות מיומן ותוצר שמגיע בכמה פורמטים כך שניתן יהיה להתאים אותו לכל הפלטפורמות שבהן נעשה שימוש בסרטון. חברת תוכן מנוסה ומקצועית מציעה גם חבילות תוכן הכוללות התייחסות ומתן מענה הן לתכנים ויזואליים והן לתכנים טקסטואליים גם יחד על מנת ליצור שילוב ולשמור על איזון.

כמה עולה להכין סרטון תדמית

אולי יעניין אותך לקרוא גם על טיפים ליצירת סרטון שיווקי מנצח >> 

כיצד נקבע מחיר של סרטון תדמית?

מחיר סרטון תדמית מהווה נגזרת ותוצאה של עבודה רבה ומאומצת של צוות אנשי מקצוע, שעובדים בשיתוף פעולה, כל אחד בתחום התמחות מסוים. כחלק מתהליך הפקת וידאו, המחיר כולל גם תסריטאי, במאי לסרטונים, צלם, אנשי קריאיטיב, מאפרת, תאורן, עורך ווידאו, איש סאונד, אנימטור, אפטריסט, תלתיסט ועוד. לכל סרטון או סרט תדמית יש רשימת גורמי ובעלי מקצוע שמצוותים אליו וככל שהתוצאה הרצויה והמבוקשת הינה יותר מורכבת, כך יהיה צורך ביותר אנשים שיעבדו על התהליך. עובדה זו משפיעה, באופן ישיר ומשמעותי, על העלות והתקציב הסופיים של הסרטון. כמה עולה סרט תדמית? זהו נתון שמשתנה מסרטון לסרטון ובהתאם לסוג הפעילות. הפקת סרטון תדמית דומה לפרויקט בניה של ממש הכולל מפרטים ואלמנטים רבים כגון: מיקום שונה, מספר קומות משתנה ורמות גימור באיכות שונה. כשם שאי אפשר לומר מראש ובוודאות כמה עולה דירה בצורה כללית, כך לא ניתן לקבוע באופן מדויק וחד משמעי כמה עולה סרטון תדמית וזאת כל עוד לא מחברים ומשקללים את כל האלמנטים יחדיו ומרכיבים את המפרט הספציפי והמדויק שלו. באופן כללי, ניתן לומר שתקציב ממוצע הנדרש להפקת סרטון תדמית עומד על כמה אלפי שקלים ועל מנת שניתן יהיה להבין ולדעת ממה מורכב התקציב, מומלץ להיעזר במחירון שמציג את העלויות הממוצעות לעריכת סרטון תדמית.

פירוט עלויות להפקת סרטון תדמית

  • מחיר יום צילום הכולל צלם, מקליט, תאורה, מצלמת 4K עם סאונד אלחוטי: 2500 עד 3500 ש”ח.
  • ציוד דולי, גריפ, סליידר או גימבל תאורה: 1500 ש”ח.
  • רחפן מקצועי המיועד לצילומי אוויר: 4000 ש”ח.
  • עלות עוזר צלם תדמית ליום צילומים: 800 – 1500 ש”ח.
  • מאפרת מקצועית: 1500 ש”ח ליום.
  • עלות שחקנים וניצבים: 1000- 2500 ש”ח.
  • כתיבת תסריט על ידי תסריטאי מנוסה: 2000 ש”ח.
  • מחיר עריכת ווידאו: 2500 ש”ח לכל משמרת עריכה.
  • עלות שימוש במוזיקת ספרייה המשוחררת מזכויות שידור: 500 – 1500 ש”ח.
  • עריכת אפקטים: 1800 – 2200 ש”ח.
  • מחיר הנפשת דמויות לסרטון אנימציה: 1500 ש”ח.
  • מידול ויצירת אנימציית תלת ממד: 2000 ש”ח לכל משמרת.
  • עלות אולפן צילום הכולל גרין סקרין וטלפרומפטר: 4800 ש”ח. 
  • מחיר קריינות מקצועית: 1800 ש”ח.
  • עלות צילומי סטילס: 1800 ש”ח.
  • ביצוע תחקיר מעמיק ויסודי לפני התחלת הצילומים: 500 – 1800 ש”ח.

התמהיל של ההצעה כולל כאמור את מספרם של ימי הצילום ומשמרות העבודה הצפויות ומשתנים נוספים המורכבים ומותאמים לכל לקוח באופן אישי בהתאם לצרכים המקצועיים והקריאטיביים של הסרטון שמופק עבורו וזאת על מנת לספק את התוצאה המוצלחת והטובה ביותר. אם תרצו תוכלו לקרוא על התהליך המלא של ההפקה במדריך השלם להפקת סרטוני תדמית

במקום לשבור את הראש על כמה עולה סרטון תדמית - דברו איתנו ונתן לכם הצעת מחיר :)

כמה מילים אחרונות,

הפקת סרטון תדמית איכותי ומקצועי מהווה כלי יעיל וטוב ביותר למשיכת לקוחות ולהגדלת רווחיות. זו הדרך הטובה ביותר להגדיל תנועה ולמשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם וכך להשפיע ולשפר את המיקום האורגני שלכם במנוע החיפוש ובתוצאות של גוגל. העלות של סרטון תדמית מקצועי עומדת על כמה אלפי שקלים, אולם מדובר בטווח רחב המשתנה בהתאם לצרכי הלקוח, המטרות, היעדים ומאפייני הפעילות העסקית. בשורה התחתונה, השקעה בסרטון תדמית הינה משתלמת במיוחד שכן היא תחזיר עצמה במהירות ותניב לכם רווחים ושיפור המיתוג והתדמית של בית העסק שלכם.

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *