סרטוני טיקטוק לעסקים – למה זה חשוב ואיך זה הולך לקדם את העסק שלכם?

אם אתם עדיין חושבים שטיקטוק היא פלטפורמה ללבני נוער וילדים בלבד – כנראה שעדיין לא עשיתם עדכון גרסה ואין זמן טוב כמו הרגע הזה, כדי לעשות שינוי תפיסתי שיוביל לקידום והפצה של העסק שלכם.

כיום, סרטוני טיקטוק לעסקים הפכו לאחת הדרכים היעילות ביותר לקדם מותגים ברחבי מדיה החברתית – עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים על בסיס חודשי, בלי ששמנו לב טיקטוק הפכה לפלטפורמה החברתית המובילה בעולם! ואם הקהל שלכם נמצא שם, אז גם אתם רוצים להיות שם לענות על הצרכים שלהם.

חשוב לנו שלא תישארו מאחור, אז הכנו לכם את המדריך לסרטוני טיקטוק לעסקים שיוביל אתכם קדימה, מוכנים לעשות את הצעד הראשון בדרך לקידום העסק שלכם?

תוכן עניינים:

טוב, אנחנו מודים, מה שהתחיל כאפליקציה מהנה להעלאת סרטוני ווידאו ולהעביר בה את הזמן עם כל מיני אתגרים משעשעים – כבשה את עולם השיווק והפרסום בסערה, ושינתה לחלוטין את הדרך שבה מותגים יוצרים ומשתפים תוכן.

אנחנו הולכים להראות לכם למה סרטוני טיקטוק צריכים להיות חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק שלכם במדיה החברתית, וגם, נתאר לכם כיצד לקדם את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר, להתחבר ללקוחות ולהגדיל את העסק שלכם באמצעות הטיקטוק. מוכנים? בואו נתחיל!

בואו נתחיל מההתחלה – מדוע כדאי לעסקים להשתמש בסרטוני טיקטוק?

אתם עשויים לחשוב שבשונה מסרטונים שיווקיים בפייסבוק – הקטע של טיקטוק הוא ביצוע אתגרים, מתיחות וסרטוני ריקוד. בכן, זאת בהחלט חלק מהתמונה – יש המון הזדמנויות עסקיות להתחבר לקהל שלכם ברמה האישית באמצעות תוכן קליל ומשעשע.

יתרה מזאת, 47.4% מהמשתמשים של טיקטוק הם בני גיל 30 פלוס, ויותר ממחצית מהמשתמשים הם בני נוער. עבור מותגים המכוונים לקהלים הללו, טיקטוק היא לגמרי מכרה של  זהב – רק תביאו את כלי העבודה המתאימים.

אך גם אם העסק שלכם מכוון ללקוחות בחתך גילאים גדול יותר, אתם עדיין יכולים להפיק תועלת אדירה מיצירת נוכחות מאסיבית בפלטפורמה הזו. בהתאם לנישה שלכם, המשתמשים הצעירים הללו יגדלו ובסופו של דבר יהפכו לקהל היעד שלכם. חשוב להבין שטיקטוק משפיעה מאוד על הרצונות, השאיפות ואפילו על החלטות הרכישה של המשתמשים שלה.

ואם עדיין לא השתכנעתם, הנה כמה דוגמאות ליכולות של טיקטוק:

 

  • הגבירו את המודעות למותג שלכם

טיקטוק מציעה כמה דרכים שיעזרו לכם להפיץ את בשורת המותג שלכם. אתם יכולים לעבוד עם משפיענים, להפעיל סוגים שונים של מודעות ולהשתמש בתכונות כמו האשטג ומדבקו ממותגו כדי לשים את המותג שלכם באור הזרקורים. כמו כן, תצרו תוכן ייחודי ואיכותי, לסרטונים שלכם יהיה פוטנציאל גבוהה להפוך לוויראליים במיוחד.

  • קדמו את המוצרים שלכם

אם יש משהו שאנחנו ממש אוהבים בשיווק בטיקטוק, זה שהוא לא מרגיש כמו שיווק קונבנציונלי. יש הרבה דרכים שוכלו לקדם את המוצרים שלכם מבלי שאף אחד ירגיש שאתם דוחפים לו משהו, כמו שיתוף פעולה עם מובילי דעת קהל, שהצופים שלכם סומכים עליהם, יצירת סרטונים יצירתיים מועילים ומשעשעים באמת ועוד.

 

  • הגדילו את הקהל שלכם!

לטיקטוק יש מיליוני משתמשים המפוזרים על פני למעלמה מ 140 מדינות. כך שזאת אחת הפלטפורמות הטובות ביותר להגיע לקהל בינלאומי – ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלכם. בנוסף, יש לכם יתרון גדול בלהגיע למשתמשי טיקטוק בלעדיים שאינם משתמשים בפלטפורמות אחרות.

  • משכו אליכם לקוחות חדשים

טיקטוק עוסקת ביצירת תוכן אותנטי ומרתק, כזה שמרגיש אנושי ואישי. זה יתרון עצום מכיוון שזה מאפשר לכם לבנות קשרים חזקים המבוססים על אמון עם הקהל שלכם ומגדיל את הסיכוי שהם יהפכו ללקוחות.

ואם תקפצו על הטרנד הנכון בזמן הנכון (או אפילו טוב יותר, תתחילו טרנד!), אתם תוכלו לרכוש הרבה מאוד לקוחות חדשים.

משווקים את עצמכם גם באינסטגרם? הכנו גם מדריך לצילום סרטוני רילס מנצחים >> 

עסקים יוצרים תוכן לטיקטוק - איך עושים את זה ונשארים בחיים?

זה אמנם נחמד להחזיק בחשבון טיקטוק להנאתנו – אבל זה לא מספיק רק להיות נוכח שם, או בכל פלטפורמה חברתית אחרת לצורך העניין. עליכם לנצל את הכלים והתכונות היצירתיות של האפליקציה כדי לגרום למיליוני משתמשים להבחין דווקא בעסק שלכם!

בואו נחקור איך אתם יכולים להשתמש בסרטוני טיקטוק לעסקים, כחלק ממשי מאסטרטגיית השיווק שלכם:

 

#1 צרו תוכן מקורי וייחודי

אם תכנסו לאפליקציה ותגללו בפיד שלכם, הדבר הראשון שתשימו לב אליו הוא הכמות האינסופי לכאורה של תוכן ווידאו בפלטפורמה. כדי לבלוט בים התוכן הזה, הסרטונים שלכם צריכים להיות ייחודיים, מושכים תשומת לב ורלוונטיים הן לקהל שלכם והן למותג שלכם.

קחו בחשבו את הקהל ואופי הפלטפורמה – טיקטוק הוא מקום לתוכן מהנה, שובב ומבדר. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומגיעים לעזרתכם – התפקיד שלנו הוא לעזור לכם להסתגל ל’תרבות’ הזו בצורה הרמונית ומבלי להתפשר על הקול והערכים של המותג שלכם.

לא משנה מה העסק  שלכם מציע, גם אם הוא רציני כמו משרד עורכי דין (כן, גם הם משווקים בטיקטוק) אנחנו נעזור לכם ליצור סרטונים אותנטיים וקלילים ונמנע ממכם ליצור סרטונים רשמיים מדי. ככל שתשמרו על האותנטיות שלכם ועל חוקי המשחק, כך תצליחו יותר בפלטפורמה הנהדרת הזו. המטרה שלנו היא שאתם תראו את הצד האנושי של העסק שלכם, זה בדיוק מה שהקהל מחפש, אנשים מאסו בשיווק טכני ופונקציונלי.

 

#2 הוסיפו מוזיקה ואפקטים לסרטונים שלכם

טיקטוק עוסקת לא מעט בהעלאות הסרטונים של לשלב הבא בעזרת מוזיקה קליטה ושימוש באפקטים יצירתיים. המומחיות של הצוות היצירתי שלנו היא להביא ליצור לכם סרטון שהוא פיס שאין שני כמותו – אנשי הסאונד, הגרפיקאים והאנימטורים שלנו ישזרו את כל האפקטים הנכונים בזמן הנכון.

 

#3 השתמשו בתכונות הפרסום של טיקטוק

טיקטוק עושה לכם את החיים קלים – קל לשתף, לייעל ולארגן את הסרטונים שלכם. הנה כמה דרכים בהן תוכלו למנף בקלות את כלי פרסום התוכן של הפלטפורמה, כדי לוודא שהסרטונים שלך מקבים את תשומת הלב הראויה:

  • כתבו תיאור- תיאורי הטיקטוק שלכם מוגבלים ל- 150 תווים, אז שמרו אותם קצרים, משמעותיים ומעניינים. הם עשויים להועיל גם לקהל לקויי ראייה או שמיעה, כדי להבין את ההקשר של הסרטונים שלכם.
  • כללו תגי האשטאג- הוספת ההאשטאגים הנכונים יכולה לעזור לסרטונים שלכם להופיע בפני האנשים הנכונים. שימו לב להאשטאגים מגמתיים, והיפכו את שלכם לכמה שיותר ספציפיים כדי למשוך משתמשים ממוקדים שממש מתעניינים בתוכן שלכם.
  • תייגו חברים- אם אתם משתפים פעולה עם מותג אחר, יוצר תוכן או משפיע, תכולו לתייג אותם בתיאור שלכם באמצעות הסמל ‘@’. זה שמושי מאוד אם אתם מפרסמים מחדש תוכן שנוצר על ידי משתמשים ואתם רוצים לתת קרדיט ליוצרים המקוריים.
  • הוסיפו קישורים- אם יש לכם חשבון טיקטוק עסקי, אתם יכולים להוסיף קישור בביוגרפיה שלכם, על ידי עריכת הפרופיל שלכם והוספת כתובת URL לשדה האתר. בסרטונים שלכם תוכלו לבקש ממשתמשים להירשם, לגלוש במוצרים או לבצע רכישה באמצעות הקישור בביו שלכם.

 

#4 צרו אתגר טיקטוק!

אתגרים הם הלחם והחמאה של TikTok. יש להם פוטנציאל ויראלי קיצוני, כולם רוצים לנסות אותם והם מכניסים לחיים אווירה משעשעת ומבדרת. לפני שתתחילו באתגר, כדאי שתדעו למה אתם עושים אותו מלכתחילה, מה המטרות שלכם? האם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג? מחפשים להגדיל את המכירות של מוצר חדש? אולי אתם רוצים לקדם אירוע קרוב? אחרי שהגדרתם את המטרות שלכם, תוכלו לבחור באיזה דרך לבצע את האתגר.

למה כדאי ליצור סרטונים לטיקטוק עם חברה מקצועית?

כמו שאמרנו, סרטונים הם דרך מצוינת למשוך את הלקוחות שלכם. הסרטונים צריכים להיות איכותיים (הקהל לא קונה סחורה משומשת), מושכים, כאלו שיעשו לכם טיזינג לרצות להמשיך לראות עוד ועוד! סרטונים כאלו דורשים מיומנות, יצירתיות, ציוד מקצועי וידע רב – ופה אנחנו נכנסים לתמונה, התפקיד שלנו הוא לעזור לכם ליצור סרטונים שימשכו אליכם לקוחות, יעניקו לכם חשיפה אסטרונומית יכניסו לכם לא מעט כסף, או בקצרה – יעבדו עבורכם, גם כשאתם תהיו כבר בבית.

 

מה זה ייתן לכם?

כשאתם מציגים את המותג שלכם ללקוחות פוטנציאליים, אתם רוצים שהסרטונים שלכם יהיו מקצועיים ויפרסמו רק את התוכן הטוב ביותר. לכן, שכירת שירותי הפקת ווידאו מקצועי היא התשובה.

היכולת שלכם ליצור סרטונים באיכות גבוהה היא יחסית מוגבלת, ללא כלי עבודה, ידע ומיומנות רחבה. זה לא אומר שלא תוכלו ליצור תוכן טוב בעצמכם כמובן, אבל אם אתם רוצים להגיע גבוהה, עליכם לכוון גבוהה אפילו יותר. נסו לדמיין את עצמכם, אם הייתם נכנסים להציץ בבית עסק ובמוצרים שלו, וצופים בהם דרך סרטון חובבני – באופן אוטומטי הרושם שהיה מתקבע לכם בראש הוא, שהם לא מקצועיים והייתם חושבים פעמיים אם לקנות מהם את המוצרים והשירות שלהם.

  • כך תקבלו מעורבות ערה יותר- המומחיות שלנו ב-VIVI היא ביצירת סיפורי מעולים. אנחנו עוזרים לעסקים ליצור קשר עם הלקוחות שלכם דרך תוכן איכותי. כך תוכלו להשפיע על הקהל יעד שלכם ותגרמו להם להיות מעורבים יותר.
  • עבודת צוות נהדרת- אנחנו מנהלים את הבמאים, השחקנים וחברי הצוות האחרים כדי שכל החלקים יעבדו כגוף אחד והתוצאה מתקבלת בזמן המיועד ובאיכות הטובה ביותר.
  • צילומים באיכות הגבוה ביותר- למרות שגם אתם יכולים לצלם סרטונים לא רעים בכלל, אנחנו עובדים עם ציוד מקצועי שעוזר לנו ליצור סרטונים באיכות גבוהה. עם תאורה מצוינת ומצלמות מקצועיות אנחנו נצלם עבורכם סרטון בזוויות המדויקות ביותר ועם התאורה המחמיאה ביותר.
  • כישורי עריכה לא פחות ממעולים- חלק מהצוות שלנו כולל עורכים מקצועיים שידאגו להסיר כל חלק מיותר מהסרטון, כדי להפוך אותו להרבה יותר מושך. אנחנו נערוך כל קליפ וניצור ממנו סרטון מושלם באמצעות תוכנות עריכה מקצועיות עם האפקטים המשוכללים ביותר, שיהפכו את הסרטון שלכם למרהיב.

אולי יעניין אותכם לקרוא גם כמה עולים סרטוני תדמית לחברות הייטק  >> 

נשמע טוב, אז איך מתחילים?

  • בשלב הראשון, עושים היכרות- עושים מפגש תיאום ציפיות, אנחנו רוצים להכיר אתכם ואתם המותג שלכם, להבין לעומר מה המטרות והחזון שלכם.
  • בשלב השני, יוצרים את התוכנית- אחרי שהבנו את התמונה הגדולה אנחנו מתחילים לתכנן איך ייראה הסרטון ומה אנחנו צריכים בשבילו – החל מתסריט, דרך תפאורה ולוקיישן ועד השחקנים.
  • בשלב השלישי, מתחילים לצלם- אחרי שיש לנו את מבנה התוכנית עם כל הפרטים, אפשר להתחיל לצלם!
  • בשלב הרביעי, עורכים הכול יחד- אחרי שיש לנו את כל הצילומים, העורכים שלנו יבחרו את השוטים הטובים ביתר, יחתכו פה ושם כדי להגיע לדיוק המירבי ונחבר הכול יחד לסרטון אחד מושלם.
  • בשלב בחמישי, מוסיפים את הטאץ’ האחרון- עכשיו כשיש לנו את התוצר הכמעט מוגמר, אנחנו הולכים לתת נגיעה של קסם – מוסיפים אפקטים שיהממו את הצופים ויהפכו את הסרטון שלכם ליחיד ומיוחד.

VIVI סרטוני תדמית – יוצרים סרטונים שעובדים בשבילכם, גם בטיקטוק!

עכשיו כשאתם מבינים את הכוח האדיר הטמון בפלטפורמה הזאת – נשאר לנו רק להתחיל לעבוד וליצור לכם סרטון שיבליט את העסק שלכם, יעניק לו ייחוד ואופי חזקים ומלאי חן.

אז אם החלטתם שסרטוני טיקטוק זה השלב הבא שלכם – בואו לשתות איתנו קפה, יהיה מעניין! למידע נוסף על סרטוני תדמית היכנסו: https://vivistudio.co.il/

כל מה שרציתם לדעת על עריכת וידיאו

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5