משיקים אפליקציה חדשה? אל תוותרו על סרטון אנימציה!

סרטוני אנימציה הפכו לאחד מאמצעי הפרסום והמכירות היעילים והזמינים ביותר לבעלי עסקים. הם יכולים לעזור לכם להעלות את המודעות החברתית למותג שלכם ולהגדיל את ההורדות של האפליקציה כבר ביום ההשקה!

האם אתם מתכוונים להשיק את האפליקציה שלכם לנייד? או שאולי כבר עשיתם את זה? כך או כך, קרוב לוודאי שאתם מחפשים דרכים יעילות ויצירתיות לקדם את האפליקציה ברחבי המדיה, דרכים שיעזרו לכם לקבל ביקורות חיוביות בחנות האפליקציות ויגדילו את ההורדות לסמארטפונים. אחת השיטות המוצלחות להשיק ולשווק את המוצר שלכם, היא באמצעות סרטון אנימציה לאפליקציה – כזה שיספק לצופים הסבר פשוט, מושך וקולע למטרה בזמן קצר. נשמע מעניין? המאמר הבא יסביר למה ממש כדאי לכם להשתמש בסרטון אנימציה להשקת המוצר שלכם.

תוכן עניינים:

פרסומות אנימציה קצרות הפכו לאחד הטרנדים הגדולים ביותר לשיווק אפליקציות לנייד בשנת 2022. אתם וודאי תוהים מדוע סרטוני האנימציה כל כך יעילים לאסטרטגיית מכירת המוצר הדיגיטלי שלכם? במאמר זה אנחנו נסביר מדוע הדרך הזו כל כך מוצלחת ששיעור שימור הקהל הממוצע בסרטון הסבר של דקה אחת עומד על 77% , ואיך סרטוני ההסבר יכולים לעזור גם לכם לקדם את האפליקציה.

סרטוני אנימציה לאפליקציה

מה חשיבות השימוש בסרטוני ווידאו להשקה ושיווק אפליקציות?

 בעשור האחרון הסמארטפונים הפכו למוצר המבוקש ביותר בחיי היום יום שלנו, עבור אנשים רבים הסמארטפון מהווה מעין איבר נוסף ושימושי המסייע ולניהול שגרת החיים. מדי יום יוצאות אפליקציות חדשות הזמינות לשימוש, ולצד השימושים הנהדרים שהאפליקציות מאפשרות לנו, יש גם חסרון קטן – אנחנו מוקפים כל הזמן בטכנולוגיה חדשה, המתחדשת מדי יום בקצב כל כך מהיר שלעיתים הופכת אותנו לאדישים לחידושים.

אז איך משתמשים מוצאים בדיוק את מה שהם מחפשים בים האפליקציות האינסופי? איך חברות ועסקים יכולים לגרום לאפליקציות שלהן לבלוט מעל כל שאר האפליקציות הטובות שיש בחוץ? אם בשלב הזה גם אתם חווים כיווץ ופחד, אל תדאגו, הדרך שבה תשיקו ותגישו את המוצר שלכם כך שיחדור ללב הקהל, תקבע האם תהיו טיפה ייחודית ומוצלחת בים התחרותי של האפליקציות. רמז קטן, הפקת סרטוני אנימציה לאפליקציות כאן כדי להציל את המצב!

סרטוני אנימציה, כפי שהשם מרמז, הם סרטונים קצרים המציגים רעיון עסקי מסוים בצורה מהנה וקלילה. על ידי שילוב בין אלמנטים שונים כמו, אנימציה מושכת, תמונות מדליקות ושפה פשוטה, סרטוני האנימציה לאפליקציה שואפים לתפוס ולהחזיק את תשומת ליבו של קהל היעד ולרכוש את אמונו. וזה בדיוק מה שהופך אותם לכלי המושלם להשקה ושיווק הרעיון שלכם.

סרטוני תדמית אנימציה לאפליקציה

סרטוני הסבר מונפשים – כך תחלחלו ללב הקהל שלכם

האם לאחרונה מצאתם את עצמכם גוללים בין סרטוני יוטיוב במשך שעות רבות ברציפות? אז החדשות הטובות הן שרוב הסיכויים שגם הלקוחות שלכם עושים את אותו הדבר בדיוק. ויש לכך סיבה מדעית! סרטונים נועדו כדי ליצור חיבור וקשר אישי בין הצופה לנושא הנדון בסרטון. על פי נתוני המחקר, כ- 97% מהמשווקים מדווחים כי השימוש בסרטונים עזרו לסגור עסקאות רבות, על ידי הסבר ברור וקליל ללקוחות אודות המוצר ושימושיו הרבים.  

העובדה שמדי יום נספרים קרוב למיליארד שעות צפייה בסרטוני יוטיוב, מציבה את החשיבות האדירה של שיווק באמצעות ווידאו בפרספקטיבה עליונה. כיום, אחרי שנים של התפתחות טכנולוגית וכניסתם של סרטוני הווידאו לחיינו כחלק מאסטרטגיית שיווק ופרסום אינטנסיבית, מדובר בתפנית הגיונית שרק תגדל ותתעצם עם הזמן. מסיבה זו מרבית החברות עוברות ויעברו לשיווק והשקת אפליקציות באמצעות צילום סרטוני וידאו.

כיום, גם אם תפתחו אפליקציה מגניבה וייחודית, עם שלל תכונות שלא נראו קודם, לא אומר ומבטיח שהיא תצליח. ללא שימוש באסטרטגיית השיווק הנכונות, האפליקציה עלולה לטבוע ולהיעלם בים האפליקציות הדומות לה, מסיבה זו ועוד ישנה חשיבות גדולה לשימוש בסרטונים לשיווק וקידום המוצר שלכם. אם לא תמשכו את תשומת לב הקהל שלכם עם משו מיוחד ונוצץ, רוב הסיכויים שהאפליקציה שלכם תחלוף ולא תיחקק בתודעת הקהל.

מסיבה זו 81% מבעלי העסקים עברו להשתמש בסרטוני וידאו כאסטרטגיית שיווק דיגיטלית. ואם לשפוט לפי הנתונים בשטח כעת, האחוז רק יעלה. אם עדיין לא השתכנעתם, קחו בחשבון את העובדה ש -90% מהמשתמשים מספרים שצפייה בסרטון מקדים, עזר להם להחליט אם לקנות מוצר מסוים או לא. בשורה התחתונה, הסרטונים האלה נועדו לעזור לצרכנים להבין מה הם קונים, מה הפוטנציאל הגלום במוצר וכיצד זה ישפר את איכות חייהם. או בקיצור – למה ממש כדאי להם להוציא את כספם אצלכם. על ידי שימוש בשפה ברורה וקלה להבנה, הכוללת פניה לחלקים סנטימנטליים של הצופים, יש לכם סיכוי הרבה יותר גבוה לשכנע את הצרכנים שהם צריכים דווקא את המוצר שלכם.

מה שמייחד סרטונים מאסטרטגיות שיווק אחרות הוא היכולת המדהימה שלהם למשוך משתמשים ברמה האישית יותר, על ידי יצירת שייכות וחווית שותפות בין הצופים למושא הסרטון. התוצאה מהקשר האישי הזה היא שהלקוחות מרגישים רצון רגשי להמשיך את הקשר על ידי שימוש באפליקציה ורכישת השירותים שהיא מציעה. למעשה, כל ההתנהגותית הפסיכולוגיה מאחורי סרטונים נועדה לאפשר לכם, נותני השירות להבין מה אתם רוצים לשדר החוצה וכיצד לעשות את זה בצורה שתעורר רגשית את הלקוחות שלכם ותיצור תחושת שייכות וחיבור. בסוף זה כל הסיפור.

מדוע כדאי להשתמש בסרטוני אנימציה להשקה ושיווק אפליקציות? הנה כמה סיבות טובות במיוחד:

סרטוני אנימציה לאפליקציה מתארים בקצרה בדרך כלל, את התכונות השונות של האפליקציה, מהם היתרונות שלה ביחס ובייחוד מכל השאר, ומסבירים מאיפה וכיצד ניתן להוריד אותה. אם יצרתם דף נחיתה עבור האפליקציה החדשה, תוכלו להציג גם את סרטון ההסבר שם. מטרת הסרטון הוא להעביר את המידע החיוני ביותר בצורה קצרה, קלה להבנה, תוך עידוד הצופים להוריד אותה.

  1. סרטוני אנימציה מעבירים רעיונות ומשדרים את האווירה של האפליקציה בצורה מצוינת

אם אתם רוצים להסביר לקהל אודות התכונות והיתרונות הרבות והייחודיות של האפליקציה שלכם, באמצעות סרטון קצר, סביר להניח שאין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר באמצעות יצירת סרטון אנימציה. כך תוכלו להעביר את הרעיון המרכזי של האפליקציה במהירות, תוך תיאור כל החלקים הפונקציונליים שלה, והיתרונות שלכם על פני כל שאר האפליקציות. עזרו לצופים להבין כיצד דווקא האפליקציה שלכם יכולה לספק להם בדיוק את מה שהם צריכים כדי להקל ולשפר את חיי היום יום שלהם. 

 

סרטוני אנימציה לעסקים כל מה שרציתם לדעת

2. הסברים מונפשים יעזרו לכם להגביר את המודעות החברתית למותג שלכם

בואו נאמר את האמת, שום דבר לא מפיץ משורות וחידושים טוב כמו קריקטורה מקסימה ומצחיקה. כך ניתן להפוך פרסום אפליקציה פשוט לחוויה בלתי נשכחת. זה תופס את העין, נחקק בזיכרון ומשרה על הצופים אסוציאציות ודימויים חזקים שיגבירו אצלם את ההכרה באפליקציה שלכם. סרטון אנימציה מקורי ואיכותי ירחיב את המוניטין של האפליקציה ברחבי האינטרנט במהירות, כמו אש בשדה קוצים! ככל שהסרטון שלכם יהיה יצירתי ומהנה, הקהל שלכם יגדל הרבה יותר מהר ממה שאתם מסוגלים לדמיין.

3. סרטוני הסבר משכנעים ממירים ביעילות צופים ללקוחות

סרטוני אנימציה מאפשרים לכם לקחת את הצופים לטיול בממלכה שלכם, לראות ולהעריך את היופי שלה, להרגיש את האווירה המשודרת היטב מבעד לסרטון ותוך דקה או שתיים להעריך את שלל היתרונות שהיא יכולה לספק להם בחייהם.

רוב האנשים נוטים להקשיב ולשמוע טוב יותר כשהם מרגישים מעורבים ומסוקרנים מהתוכן ומהדרך שבה הוא עובר אליהם. על פי מחקר עדכני של גוגל סרטוני אנימציה מהווים את הבחירה האולטימטיבית להשקת אפליקציות חדשות מאחר והן גורמות לצופים רנדומליים להפוך ללקוחות ומעריצים בקלות ובמהירות. נבדק ונמצא כי מרבית האנשים נוטים להיקשר ולגלות אמפטיה רבה יותר לסרטוני אנימציה.

4. סרטוני אנימציה מביאים החזר ROI מדהים!

זה לא סוד שהפקת סרטוני וידאו בכלל וסרטוני אנימציה בפרט הם הפורמט הפופולרי ביותר לשיווק ופרסום אפליקציות. אנימציה היא אחד מהגורמים החזקים ביותר למשיכת תשומת לב. לא משנה אם זה עדכון חדשות, מודעה ביוטיוב או באנר באינטרנט – אנימציה מזיזה משהו בלב הקהל, היא מייצרת אצלו חווית ילדות מבלי שהוא מודע לכך. ומי מאיתנו לא אוהב קצת נוסטלגיה? מסיבה זו משרדי פרסום רבים משתמשים בסרטוני אנימציה בקמפיינים השיווקיים שלהם כדי למשוך את תשומת לב הלקוחות ולהגדיל את ההמרות. אז למה שלא תנסו לעשות את אותו הדבר עבור האפליקציה שלכם?

כדי להשפיע בצורה משמעותית מומלץ לפתח אסטרטגיית ווידאו שיווקית, ולהגביר את החזר ה ROI  של האפליקציה שלכם. זה יצריך ממכם ביצוע מחקר שוק מעמיק, בחירת ערוצי הפצה מתאימים, הפקת תוכן ווידאו איכותי והשקתו ברחבי הרשת.

5. סרטוני אנימציה לאפליקציה מושכים את העין כי הם לא דומים לשום דבר אחר

ממש כמו ילדים, כולנו אוהבים קצת כיף ובידור. פרסום מתובל עם קורט הומור ודמויות מצחיקות עובד הרבה יותר טוב מפרסומות קידום ומכירות רגילות. אתם יכולים להשתמש בסרטוני אנימציה כדי להעביר את הרעיונות שלכם ולהציג את התכונות הרבות שהאפליקציה שלכם מציעה בצורה הומוריסטית. סרטוני הסבר הם בדרך כלל קצרים, והם יאפשרו לכם לשלוח הודעות לקהל במהירות מבלי להותיר להם זמן מת להשתעמם מתיאורים פונקציונליים ארוכים.

6. סרטונים מונפשים יעזרו למותג ולקהל שלכם להתחבר בקלות ובהנאה

אנימציה מעוררת את רגשותיו של הצופה ועוזרת בחלחול של אסוציאציות אמוציונליות של המותג לתודעת הצופה. דרך זו תאפשר לכם ליצור אינטראקציה אישית עם הקהל תוך בניית קשר “אנושי” יותר. מסיבה זו סרטוני אנימציה לאפליקציה יוצרים הד והופכים ליותר ויותר פופולאריים מדי יום, הן יוצרות רושם מתמשך בקרב הקהל. שיווק מסוג זה מאפשר לכם לרתק את הצופים, למשוך אותם עם המוצר או השירות שלכם ולהגדיל את ההמרות ב 20% בממוצע.

7. הפקה חסכונית ויעילה

כאמור, סרטוני ווידאו הם פורמט התוכן הפופולרי, היעיל והחסכוני ביותר. יצירת סרטוני אנימציה יעלו לכם פחות מאשר צילום סרטוני שיווק הכוללים שחקנים ותפאורה מושקעת. למרות שגם בסרטוני אנינמציה נדרשים שירותי עריכת וידאו – במקרים רבים זה עדיין משתלם יותר מיום שלם שכולל צוות הפקה רחב.  כמו כן, תוכלו להשתמש בקמפיין ההשקה שלכם במגוון ערוצים שונים – בדפי נחיתה, ביוטיוב, בדפים עסקיים ברחבי המדיה החברתית, הכוללים ניוזלטרים בדוא”ל.

סרטוני אנימציה להשקה ושיווק אפליקציות – כך תשברו את גבולות ההצלחה שלכם!

סרטוני האנימציה יכולים להיות המקפצה שלכם לעסק מצליח, מוכר ואיכותי! לא משנה מה אתם מציעים, באמצעות סרטון אנימציה זה יישמע טוב יותר, ייראה טוב יותר וימשוך אליכם הרבה יותר אנשים!

בזמן שאתם מתבלטים, המתחרים שלכם כנראה חושבים על הרעיון הבא שישיק ויקדם את האפליקציה החדשה שלהם. הישארו לפני כולם וצרו פער בינכם לבין שאר האפליקציות, עם פרומו לא פחות ממדהים! כזה שימשוך אליכם צופים רבים ויזכה בנאמנות הקהל.

בדיוק בשביל ויוי סטודיו כאן בשבילכם! יחד, ניצור את סרטון ההשקה שידבר אל האנשים הנכונים, ירתק את הקהל שלכם ויהפוך את האפליקציה להרבה יותר!– עם סרטוני אנימציה ממותגים הכול אפשרי!

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5