למה עסקים בתחילת דרכם חייבים סרטוני תדמית?

זל טוב! פתחתם עסק משלכם ועם כל ההתרגשות והשמחה…יש המון אתגרים שמלווים עסקים חדשים אשר נמצאים בתחילת דרכם. התחרות בשוק היא רבה ובשביל להתבלט בעולם הדינמי אתם חייבים משהו שיוכל לייחד את השירות או המוצר שלכם ולהנגיש אותו לקהל היעד שלכם בדרך הסוחפת ביותר.

אז איך עושים את זה? עם סרטוני תדמית! מדובר בסרטוני וידאו קצרים ומרתקים שמסבירים על המוצר שלכם בדרך פשוטה – החשיבות שלהם היא קריטית וההשפעה שלהם עצומה. למה כל עסק חדש חייב סרטון תדמית? המומחים שלנו עונים על השאלה הזו במאמר הבא, בואו נצלול פנימה.

 

תוכן עניינים:

רגע, מה זה בכלל סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון שיווקי שנוצר מתוך הכוונה לקדם את המוצרים או השירותים שלכם ללקוחות קיימים וכן להיחשף לקהלים חדשים. כל סרטון תדמית מנסה במובן מסוים למכור את המותג לקהל היעד שלכם. חשוב לחדד, סרטוני תדמית הם לא פרסומות בוטות! וידאו איכותי יוכל להציג את הסיפור שלכם מבלי להפוך את היבט המכירות לגלוי מדי.

סביר להניח שנחשפתם בעבר לסרטונים של עסקים/חברות שהם חוגגים הישג מסוים, אירוע או מספרים את הסיפור של המותג שלהם – קטעי וידאו אלה הם רק דוגמה לסוג של סרטוני תדמית. המטרה שלהם היא להעביר מידע מהמותג לקהל שלהם מבלי לבקש מכם לקנות משהו.

 

סוגי סרטוני תדמית:


כשמדובר בסרטוני תדמית לעסקים – אתם יכולים ליהנות מעולם של אפשרויות. בכל הנוגע ליצירה והפקה אל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסא ולקבל השראה 😊 הנה כמה מהסוגים הנפוצים:

  • סרטוני מוצר
  • סרטוני גיוס
  • סרטוני קידום
  • מכירות
  • סרטוני מודעות
  • סרטוני הסברה ולמידה
  • סרטוני עדויות
  • ועוד…
קהל שמצלם את ההופעה דרך הסמארטפון

למה אתם חייבים סרטון תדמית לעסק שלכם?

סרטוני תדמית בונים מודעות למותג:

מיתוג הוא אחד הדברים הקריטיים עבור עסקים חדשים. הרבה אנשים נוטים לחשוב שמיתוג מסתכם רק בלוגו, אך למעשה מדובר במונח רחב שכולל פעולות רבות שמסייעות לכם לפתח את האישיות של העסק שלכם, את הקול שלו ולעורר הזדהות ואמון בקרב קהל היעד שלכם.
סרטוני תדמית הם אחד הכלים העוצמתיים ביותר בשביל לבנות מותג. כשזה נעשה נכון – הסרטון יכלול בין היתר את השפה עיצובית שלכם, כמו: חזון המותג, ערכי המותג, צבעי המותג, פונטים וכו’, בדרך זו תוכלו להעביר את המסר שלכם באופן חד וקולע והקהל שלכם ידע מי עומד מאחורי הסרטון.

 

לעורר אמון:

בתור עסק חדש, סביר להניח שאף אחד עדיין לא מכיר אתכם. טקסטים ותמונות יכולים להעביר את המסר לקהל שלכם – אבל הם עדיין לא מספיקים ולא בטוח שיגרמו לאותם לקוחות פוטנציאלים לעצור דווקא על המודעה או על האתר שלכם. כאן סרטון תדמית נכנס לתמונה, כשאתם צופים בסרטון אתם מקבלים יותר מכמה שורות טקסטים ותמונות מעוצבות, למעשה אתם מקבלים את כל האנרגיות, האווירה והאופי של המותג.
אתם נחשפים להבעות פנים, לטונים, שומעים את הצלילים שמלווים את הסרטון – כל הדברים הללו מעוררים מחשבות ורגשות! ולכן הסרטונים שלכם חייבים להיות איכותיים כדי שהם יוכלולבנות אמון וביטחון חזק בינכם לבין קהל היעד שלכם.

 

יצירת אינטראקציות עם הלקוחות שלכם:

המותג שלכם היא לא אסטרטגיה חסרת תנועה שכתובה על פיסת נייר. אתם חייבים להחיות את המותג שלכם לחיים – סרטוני תדמית מייצרים את הדופק לעסק שלכם. וידאו עושה מה שטקסט לא יכול: בונה אינטראקציה מיידית ואותנטית מול הלקוחות שלכם – שיכולים להגיב, לשאול ולבצע עוד מגוון פעולות שטובות לכם.
כשאתם מספרים סיפור, אנשים מתחילים להקשיב וכאמור, סרטוני תדמית מעוררים רגש שיוצר פעולה ספציפית, הם יכולים לעזור לכם להעביר מידע בדרך מרתקת ולהעניק מימד חדש לעסק שלכם.

 

יצירת המרות:

סרטונים יכולים להביא לכם יותר המרות וכתוצאה מכך, גם מכירות. בין אם תבחרו לשבץ את הסרטון שלכם בדף נחיתה, באתר או במודעה – כדאי לדעת שהממרות שלכם יהיו ב80% יותר! וידאו מספק את הערך, החשיבות והיצירתיות שהצרכנים שלכם מחפשים.

לקבל יותר חשיפות:
הרשתות החבריות המובילות כבר הודיעו שהאלגוריתם שלהם אוהבים הרבה יותר סרטונים – כי אנשים פשוט יותר אוהבים את זה מכל סוג תוכן אחר. גולשים נוטים לגלול בפיד ולעצור ברגע שיש תוכן וידאו שמושך להם את העין וזה מה שיוכל לסייע לכם להשיג יותר עוקבים (שקרוב לוודאי יהיו גם הלקוחות שלכם במוקדם או במאוחר).
בנוסף, גולשים מדווחים שברגע שהם נתקלים בסרטון עסקי איכותי – אין להם בעיה לשתף אותו עם המשפחה והחברים, מה שיוכל לעלות אתכם על גל חשיפות עוצמתי.

 

סרטוני תדמית איכותיים נשארים אתכם לכמה שנים:

סקרנו בפניכם רק חמש סיבות להפיק סרטון תדמית, אך למעשה יש הרבה יותר. הדבר החשוב ביותר שמעט מאוד אנשים מודעים אליו – זו העובדה שסרטונים איכותיים שמופקים על ידי חברה מקצועית יוכלו לשרת אתכם לתקופה ארוכה. כלומר, זה ממש לא חייב להיות משהו נקודתי לקמפיין, כך למעשה אנחנו יוצרים סרטונים שעובדים בשבילכם ומביאים לכם את התוצאות הטובות ביותר.

 

סרטון תדמית כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם

אנחנו יודעים שבתור עסק חדש יש לכם הרבה התלבטויות כיצד נכון לשווק את העסק שלכם ברשת. בעבר הלא רחוק, סרטוני תדמית ופרסומות היו משמשים בעיקר חברות גדולות ותאגידים, אך היום המצב הוא שונה וכל עסק קטן ובינוני חייב שיהיה לו סרטון תדמית מדויק שיוכל לספר לקהל שלו איך המוצרים שלו הולכים לשפר ללקוחות את החיים?

כמה עולה להכין סרטון תדמית

הפכו את העסק שלכם לבלתי נשכח ועשו זאת באמצעות צוות הפקת סרטוני תדמית שיוכל להעביר את חזון וערכי המותג שלכם בכמה דקות וללכוד את תשומת לב של הקהל שלכם.

 

יש לכם עוד שאלות על סרטוני תדמית לעסקים? VIVI Studio תשמח לעזור לכם. מוזמנים להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם או התקשרו אלינו –

 

 

 

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5