המדיה החברתית הפכה לחלק מחיי היומיום עבור רבים מאיתנו. כיום גם חקלאים רבים משתמשים ברשתות הללו, בעבר השימוש נועד כדי להתחבר לחברים ולקולגות, אבל עכשיו הם מנצלים את ההזדמנות לחלוק סיפורים מרתקים וחיוביים על חקלאות – כדי לדבר על נושאים שונים הנוגעים לחקלאים ולשתף מידע שיכול להשפיע ולשנות את חיי האנשים. זהו מקום השיווק הטוב ביותר עבור יצרני יבולים, חקלאים וחוואים המבקשים לאפשר לאנשים להכיר את פעולות החקלאות.
ניתן לומר שהמדיה החברתית נמצאת בשימוש נרחב יותר מאי פעם והיא חיונית מאוד לקבלה והפצת מידע רלוונטי על ענף החקלאות. כך תוכלו להפיץ בשורות חדשות המהוות גורם עיקרי להצלחת חברות ועסקים רבים, שכן הן מאפשרות תנאי למידה בשלט רחוק, יצירת חיבורים עם חברות וחקלאים החולקים תחומי ידע דומים או חדשים. כך חברות וחקלאיים רבים משתמשים בפלטפורמות החברתיות כדי להגיע ישירות לצרכנים, ניתן למצוא בלוגים עשירים בידע, חשבונות טוויטר, יוטיוב וקבוצות פייסבוק אשר מראות מה מתרחש ומתחדש בעולם החקלאות.
הפלטפורמות החברתיות מהוות כלי שיווקי חזק, באמצעותן חברות וחקלאים רבים יכולים לספר את הסיפור האמיתי שמאחורי הקלעים של עולם החקלאות. סרטוני תדמית עוזרים לכל מי שרוצה ללמוד, ליצור קשרים בתעשיית החקלאות, לנהל קרקעות ולרכוש טכניקות חדשות המסייעות בניהול, הפצה ושיווק מוצרים ושירות חקלאי בארץ ובעולם.
התפתחות הטכנולוגיה שינתה את שיטות החקלאות יחד איתה גם את אמצעי התקשורת דרכם אנשים לומדים על חקלאות, בשורה התחתונה, המדיה החברתית יצרה ועודנה יוצרת קהילות חדשות – ואתם רוצים להיות שם, להציע פתרונות ולבלוט מעל כולם.
באמצעות סרטוני תדמית, חקלאים וחברות המשווקות ציוד חקלאי יכולים לספר ולשתף את התוכן החשוב להם באמת. מרחבי המדיה החברתית זמינה לכולם ובמרחק של לחיצת אצבע אחת – כאשר אתם מנגישים את התוכן שלכם בצורה נוחה, מעניינת ורלוונטית אתם למעשה מאפשרים לקהל שלכם לייצר מעורבות ולהשתתף בדיונים ושיחות שיקדמו את העסק שלכם.