אתם יכולים להפוך סרטוני שיווק לקטעים מפתים ומושכים עבור גוגל. והאמת, שממש כדאי שתעשו את זה, ולו בגלל שגוגל הוא מנוע החיפוש החשוב והגדול מכולם! הקפידו לכלול תיאור תמציתי של הסרטון שלכם, להמציא כותרת קליטה ולשלב תגיות מתאימות ואתם על דרך המלך!
זכרו, אתרים עם סרטונים מושכים פי 2 או 3 יותר מבקרים חודשיים, והם יגדילו את השהייה באתר אם תספקו להם תוכן מעניין, כל זה יכול ליצור עלייה חדה בתנועה שמגיעה ממנועי החיפוש. כמו כן, אתר עם סרטונים, בהשוואה לאותו אתר עם טקסט כתוב בלבד, יכפיל את המספר הממוצע של דומיינים מקשרים. סרטוני אנימציה עסקיים בהחלט יכולים להפוך לאטרקטיביים יותר עבור גוגל, הסרטונים הללו מביאים יתרון נוסף, והוא העובדה שהם נוצרו מתוך חשיבה והבנת הצרכים של הקהל, זאת אומרת שהסיפור שהסרטון שלכם יספר יכלול דמויות והיבטים הקשורים לצופים שלכם, כך תצרו בקרב הקהל תחושת מעורבות שתוביל לגיוס לקוחות פוטנציאליים.
יוטיוב הוא מנוע חיפוש נוסף שכאי לקחת בחשבון, אז כאשר אתם בונים סרטון אנימציה לעסק שלכם, תעשו עוד מאמץ קטן כדי להפוך את סרטון ההסבר שלכם לאטרקטיבי גם עבורו – לפי נתונים עדכניים, 25% מהצרכנים סיפרו שהם עורכים מחקר ומשווים מוצרים בעזרת סרטונים ביוטיוב לפני שהם מבצעים את הקנייה. בדיוק מסיבה זו משווקים חושבים על טקטיקות יצירתיות לתיוג מילות מפתח ביוטיוב, תוך יצירת ערכים חדשים וספציפיים כאשר אנשים מחפשים תוכן.
אם אתר האינטרנט שלכם יכלול סרטונים שיווקיים, זה יהפוך אותו למדהים במיוחד! זה יאפשר למגוון צופים להיתקל בסרטון שלכם – אפילו בלי לחפש אותו! אחד היתרונות הנפלאים בהצגת סרטון האנימציה שלכם ביוטיוב הוא שבסופו של דבר הוא יכול לפעול כיחידת שיווק אוטונומית. זאת אומרת, שהצופים שלכם יוכלו לקבל מושג טוב מאוד על העסק שלכם לאחר הצפייה בסרטון – מבלי לבקר קודם באתר האינטרנט שלכם.