האם אתם צריכים לתמונת הפרופיל המושלמת כדי להציג את העסק שלכם ואת עצמכם? אולי אתם צריכים בכלל לצלם את המוצרים החדשים שלכם? או שאתם פשוט רוצים תמונות תדמית נהדרות רק כדי להתגאות בצוות המקצועי שלכם?
אנחנו ב VIVI סטודיו אוהבים לעבוד עם בעלי עסקים וחברות ועושים זאת כבר מספר שנים, נשמח לעזור לכם להדגיש את העשייה שלכם, האמון ומי שעומד מאחורי העסק שלכם.
כשאתם מחפשים שירותי צילום, אתם תרצו להיות בטוחים שאתם מגיעים לאנשי מקצוע מומחים אבל נעימים – כאלה שיוכלו לגרום לכם להרגיש בנוח כדי לגייס את כל התכונות הטובות שלכם מול המצלמה. צילומי תדמית לעסקים בסופו של דבר צריכים להוציא תוצר יפיפה, נטול מאמץ וטבעי. אם אתם מחפשים את כל הטוב הזה – אתם במקום הנכון.
כשאנחנו מדברים על הוצאות עסקיות – פעמים רבות צילום מקצועי לעסק הוא לרוב משהו שנתפס בעדיפות האחרונה. בין אם אתם עסק חדש שבונה את האתר הראשון או עסק מבוסס שצריך לבסס את הנוכחות שלו באינטרנט – צילומי תדמית הם חלק בלתי נפרד, שבלעדיו אתם לא תצליחו למנף את עצמכם.
בעוד שהרבה אנשים בטוחים שהם יכולים להסתפק בצילום באיכות ירודה מהטלפון או להסתפק בתמונות סטוק משוכפלות, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזה פשט לא נכון. צילומי תדמית זו השקעה עסקית חכמה שתספק לכם הרבה יתרונות בטווח הקצר ובטווח הרחוק!
לא משנה מה העסק שלכם – כל אחד יכול להפיק תועלת מצילומי תדמית מקצועיים. זה ממש לא משנה מי הלקוחות שלכם, מה אתם מוכרים – צילום באיכות גבוהה זה נכס חשוב שיתרום רבות למיתוג ולהצלחה שלכם. כשמדובר בהוצאות עסקיות ששוות כל שקל – צילומי תדמית צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.
תהליך עריכת הווידאו כולל בדרך כלל הסרת סצנות, הוספתן במידת הצורך או סידור מחדש של הצילומים כדי ליצור יצירה חדשה ומושלמת. יכול להיות שאתם עדיין מתפתים לערוך את הסרטון שלכם באיזו אפליקציה כדי לקצץ בעלויות אבל – התוצאה עשויה להיות מאוד לא משתלמת. למה שלא תנסו להיעזר בשירותי עריכת וידיאו שלנו?
כמו שכבר אמרנו, לצילומי תדמית יש חשיבות רבה לעסק, ארגון או למוצרים שאתם מציעים באתר שלכם. הנה כמה סיבות שבגללן אתם צריכים להשקיע בכך:
בטוח כבר שמעתם את הביטוי הזה בעבר – אפשר לומר שהוא גם מעט קלישאתי, אבל מדויק. למעשה, תמונה יכולה להיות שווה הרבה יותר מרק אלף מילים. הן מאפשרות לכם להראות ללקוחות שלכם מי אתם ומה יש לכם להציע, הרבה יותר ממילים כתובות. כיום, צרכנים אוהבים לראות את הדברים בעצמם לפני שהם מקבלים החלטה לגבי רכישה. האינטרנט הופך להיות כל עולמנו בין אם נרצה בכך או לא, מה שאומר שתמונות וסרטוני תדמית של המוצרים, השירותים ומי שאתם – הם בעלי ערך רב יותר מאי פעם.
פעמים רבות ההוצאה על צילומי תדמית מקצועיים מפתים את בעלי העסקים לצלם בעצמם או למצוא חלופה בעלות נמוכה יותר. אם המחשבה הזו עוברת בראשכם, זכרו: התמונות שלכם מייצגות את המותג שלכם. תמונות באיכות נמוכה וצילומים לא מקצועיים באתר שלכם יעבירו את המסר הלא נכון לגבי המוצרים או השירותים שאתם מציעים. התמונות שלכם והאתר חשובים מאוד כשזה מגיע ליצירת רושם ראשוני על לקוחות. אל תחסכו עליהם!
תמונות סטוק הן לרוב תחלופה אחת שארגונים מסוימים שוקלים כאשר הם מרגישים שצילום עם צלם מקצוע עשוי להיות מחוץ להישג ידם. למרות שתמונות סטוק בהחלט יכולות להועיל למטרות מסוימות, כדאי לקחת בחשבון שזו לא הדרך הטובה ביותר להציג את העסק שלכם. למה? כי זה לא התמונות של העסק שלכם.
בסופו של דבר, כשאנשים מבקרים באתר האינטרנט שלכם, הם רוצים להכיר אותכם! תמונות סטוק לא עוזרות להם לעשות את זה – והן עלולות לתת לאנשים רושם מוטעה של מה שיש לכם להציע. הדרך הטובה ביותר עבור לקוחות פוטנציאליים להכיר את העסק שלכם היא על ידי הצגת תמונות אמיתיות של העסק, חברי הצוות והמוצרים שלכם.
אם לעסק שלכם יש אתר, אתם בטח כבר שמעתם על הביטוי קידום אורגני בגוגל, או SEO. קידום אתרים זו אסטרטגיה ארוכת טווח שכוללת מספר פעולות שמשפרות את הביצועים של האתר ובכך מקדמות אותו לראש תוצאות החיפוש בגוגל. בעוד שיש אלמנטים רבים שכלולים בקידום אתרים אורגני, יש אלמנט אחד חשוב שאתם יכולים לעשות בעצמכם – אופטימיזציה לתמונות. גוגל מאוד אוהב תכנים מקוריים ושילוב של טקסטים ותמונות. אבל שוב, הדגש כאן הוא לא סתם תמונה שמצאתם בגוגל, אלא תמונה מקורית שלכם שלא מסתובבת ברשת. תמונות מקוריות שמבצעים בהם אופטימזציה יכולות לעזור לאתר שלכם להימצא בתמונות של גוגל בקלות רבה יותר ולקבל ביצועים טובים יותר מהאתר. בנוסף, זה יכול לעזור למשוך לקוחות ולהשאיר אותם באתר למשך זמן ארוך יותר, או לעודד אותם לבחור בכם על פני המתחרים.
כשזה מגיע לשיווק העסק שלכם באינטרנט, בטח כבר שמעתם את המשפט “התוכן הוא המלך”. זה המצב כבר זמן מה, וזה בהחלט עדיין נכון. אבל מה שרבים לא מבינים הוא שתמונות זה תוכן – והן צורה רבת עוצמה ורב-תכליתית של תוכן.
באינטרנט, ניתן להשתמש בתמונות כדי להפוך את האתר שלכם ליותר ממיר. ניתן להשתמש בהם כדי לבנות את המותג שלכם גם במדיה חברתית, כולל פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, לינקדאין, גוגל לעסק שלי ועוד. התמונות יכולות להיות מוצגות גם בפוסטים ובכתבות בבלוג – האפשרויות הן אינסופיות.
מחיר צילומי תדמית משתנה מצלם לצלם – הכול בהתאם לפרמטרים שונים שקשורים גם לצלם ולניסיון האישי שלו וכן – לדברים נוספים עליהם נפרט מיד.
צילומי תדמית לא מסתכמים רק בפורטרט יפה או יכולת צילום טובה – מדובר כאן ביצירת רושם ראשוני מדויק ועוצמתי לעסק שלכם
צילומים טובים יוכלו להדגיש את אופי הארגון או החברה שלכם, להגביר את הנוכחות שלכם ברשת - הם יסייעו לכם לבנות מערכות יחסים חזקות וכן להתחבר ללקוחות/ לעוקבים שלכם בדרך אותנטית ומעניינת במיוחד. השקעה בצילומי תדמית יאפשרו לכם ליצור רושם ראשוני חזק ולהעמיק את מערכות היחסים שלכם מול הלקוחות הקיימים.
כשאנחנו מדברים על צילומי תדמית לעסקים, הרבה פעמים אנחנו מתכוונים בין היתר לצילומי פורטרט – אלו צילומי תקציב בהם המטרה היא לגרום לכם להיראות במיטבכם. זו הסיבה שבצילומים מסוג זה, נשים וגברים מתאפשרים לפני. האיפור תורם להפחית ברק ואדמומיות בפנים ויעזור ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להתמקד רק במה שנראה טוב 😊 ואין לכם מה לדאוג. בתמונות אתם תראו במיטבכם, אבל ממש לא תראו "מאופרים"
האווירה והתפאורה בצילומים צריכה להיות תפורה בדיוק לעסק שלכם. לצורך העניין, נסכים על כך שצילומי תדמית לעורך דין יהיו שונים לחלוטין מצילומי תדמית של מאפרת, או בעלת מאפיה. בעוד שעורך דין יהיה סמכותי, עם עניבה וסביר להניח שיצולם ליד שולחן עבודה – המאפרת תצולם במהלך יום העבודה שלה, עם צבעים שמעידים על יצירתיות, עם מברשות וחיוך רחב על הפנים. לכן, עוד לפני הצילומים חשוב שתבינו עם הצלם שלכם איזה קונספט ואיזו אווירה אתם רוצים שיהיה בתמונות שלכם.
אנחנו תמיד ממליצים להביא לצילומי תדמית כמה סטים של בגדים. אפשר סט אחד רשמי ואחד יותר משוחרר שמבטא את מי שאתם. אתם יכולים גם רק רשמי, אנחנו לא נכריח אף רואה חשבון או עורך לוותר על הלוק המעונב 😉
כשאתם בוחרים את הבגדים שלכם לצילומים, נסו להתאים אותם לצבעים של הלוגו או האתר האינטרנט שלכם. היתרון הבולט בכך זה העובדה שצילומי התדמית ישלבו הרבה יותר טוב באתר שלכם, או אולי אפילו בחתימה של המייל – זה פשוט יראה אסתטי יותר.
מעבר לעובדה שאתם חייבים לקחת בחשבון שאתם צריכים לנקות ולסדר את השולחנות, הניירות ולהכין את מקום העבודה לצילומים: אל תשכחו גם לדאוג שהצילומים עצמם יערכו בשעות רגועות של העסק. אם יש פרויקטים לחוצים, לקוחות חשובים, זה לא זמן טוב לצילומים. התמונות הטובות ביותר יצאו אם כל הצוות יהיה מרוכז בצילומים ושהכול ייעשה בנחת ובלי לחץ והפרעות.
רוצים לשמוע עובדה מעניינת? מעטים מאיתנו שאוהבים באמת להצטלם. כן, כן. בעידן הסלפי והאינסטגרם או הטיקטוק – רוב האנשים עדיין מפחדים להצטלם. הרבה לקוחות שלנו מאמינים שהם מביכים את עצמם או שהם פשוט לא פוטוגניים, גם אנשים שנתפסים כבעלי ביטחון עצמי עדיין יכול להיות חשש מול מצלמה.
בתור צלמים מקצועיים עם ניסיון עשיר בעבודה מול תאגידים, חברות ועסקים – אנחנו יכולים לומר לכם שאנחנו לגמרי מתמחים גם בעבודה מול לקוחות ביישנים. התפקיד שלנו זה לגרום לכם להרגיש בנוח, ככה שתוכלו להפיק את המקסימום מהזמן שלנו יחד ולהגיע לתוצרים מושלמים שבאמת ייצגו את העסק שלכם.
במהלך השנים עשינו צילומי תדמית לעסקים, למדנו להכיר את הרגעים בהם הלקוחות שלנו מרגישים אי נוחות או ביישנות ופיתחנו טכניקות שמשלבות הרבה אופטימיות והומור כדי להקל על הביישנות ולספק חוויה מהנה במיוחד 😊
הצילומים יכולים לקרות בסטודיו המאובזר והמגניב שלנו. אפשר להצטלם בסטודיו גם באווירה לא רשמית, הכול בהתאם לאופי של העסק שלכם.
אפשרות נוספת היא להצטלם במקום העבודה של הלקוח, זה יכול להיות המשרד שלכם, חנות, מאפיה, מסעדה ואפילו בחו”ל – כל מקום שתגידו לנו, אנחנו שם.
למי שרוצה להוסיף עניין לצילומים – בהחלט אפשר גם לבצע את צילומי התדמית בלוקיישנים ציבוריים או פרטיים (לאחר קבלת אישורים רלוונטיים).
בואו נדבר!