5 רעיונות לסרטונים בטיקטוק שיעזרו לכם להפוך להיות ויראליים

בעלי עסקים רבים מחפשים את הדרך להפוך את סרטוני התדמית שלהם לוויראליים – המפתח הוא כל כך פשוט, שרבים מתקשים למצוא אותו והוא, לגרום לאנשים להתעניין בכם! הצלחתם? זה הצעד המרכזי שיהפוך את הצופים ללקוחות הנאמנים שלכם

החלטנו לתת לכם דחיפה קטנה, עם 5 רעיונות מדליקים ליצירת סרטונים שיובילו תנועה, ימשכו את עיני הצופים ויכבשו את ליבם של הלקוחות שלכם, יעודדו אותם ליצור מעורבות ולהפוך את הסרטון של המותג שלכם לוויראלי

תוכן עניינים:

טיקטוק, נעים להכיר

נתחיל מהסוף, כדי לפצח את השיטה שתגרום לסרטונים שלכם להיות וויראליים, עליכם להבין (ואז לעשות שימוש) כיצד האלגוריתם של טיקטוק עובד, מעריך ומפיץ תוכן. ברגע שתהיו מודעים לגורמים המרכזיים שנכנסים למדידת הערך באלגוריתם, אתם תהיו צעד אחד קרוב יותר ליצירת תוכן שאנשים ממש ירצו לראות בדפי ‘בשבילך’ שלהם.

אז לפני שניגש לרעיונות המעשיים, אנחנו הולכים לתת לכם את העצה הטובה ביותר שצוות המומחים שלנו גיבשו כדי לתת לכם נקודת התחלה הרבה יותר טובה, והיא:

 

כלל ה- 3 שניות, כך תמגנטו את הלקוחות שלכם!

 

ברגע שאתם משתפים סרטון בטיקטוק, האלגוריתם שלו תמיד ישלח את הסרטון לדפי ‘בשבילך’ של המשתמשים, אבל רק לפרק זמן קצר. הסיבה שהוא עושה זאת היא, שכך הפלטפורמה יכולה לזהות האם הסרטון שלכם רלוונטי ומתעניין את הצופים (ואם כן, היא תציג אותו ליותר אנשים).

המדדים העיקריים שטיקטוק מודד כאן, הם זמן צפייה וקצב הסיום. אם הקהל שלכם צופה רק בכמה שניות בודדות מסרטון בן 30 השניות שלכם לפני שהוא גולל לסרט אחר, האלגוריתם יטביע על הסרטון שלכם את החותמת – משעמם או לא רלוונטי, וזה פחות אידיאלי עבורכם.

אז איך נמנעים מזה? אתם מוודאים שהסרטון שלכם יכבוש את הקהל שלכם. ו- 3 השניות הראשונות הללו, הן החשובות ביותר. אחרי הכול יש כל כך הרבה מבחר של תוכן וידאו בטיקטוק, וקל מאוד לגלול לסרטון הבא – זאת אומרת, אתם צריכים להשפיע באופן מידי!

ככל שהצופים נשארים יותר זמן בסרטון שלכם, יותר טוב! אז כדאי שתעודדו את הקהל שלכם כבר בשלבים המוקדמים, ואז תשמרו אותם מכורים אליכם עד הסוף. כך תגדילו את זמן הצפייה הממוצע שלכם ותגבירו את שיעור השלמת הסרטונים שלכם, מה שיגרום לטיקטוק לחזק ולהפיץ את הפוסט שלכם. וזה בהחלט יקרב אתכם עוד צעד בדרך לפסגה! אז אם אתם תוהים עכשיו, איך לייצר סרטון וויראלי, אתם צריכים לשאול את עצמכם:

אולי יעניין אותכם לקרוא גם על איך להרגיש בנוח מול המצלמה >> 

מה יוצר סיפור משכנע?

אל תפחדו להיות נועזים, היו אמיצים, כבשו את עיני הקהל שלכם והקפידו לשמור על הקצב. חשפו מסקנה מעניינת, או נקודה למחשבה בסוף הסרטון, או עשו סדרת סרטונים מלאים בתוכן, כדי שאנשים יסתקרנו לצפות בסרטון הבא כדי לראות מה קורה.

אולי תשאירו את הקהל עם כמה שאלות, שאולי ייאלצו אותם להגיב על הסרטון כדי למצוא תשובה. ככל שתוכלו לעודד יותר אינטראקציה, כך תעזרו לעצמכם להתקדם עוד קצת, ותוכיחו לטיקטוק שהתוכן שלכם מרתק, ואנשים רוצים עוד ממנו!

אחת מהמומחיות שלנו VIVI STUDIO היא, להבין איך ליצור סרטונים שמספרים סיפורים נהדרים (ומקבלים הרבה צפיות), כאלו שלא רואים בכל יום.

 

הידעתם?

טיקטוק שונה מאפליקציות אחרות של מדיה חברתית, בכך שהאלגוריתם מתגמל תוכן באיכות גבוהה – לא משנה כמה עוקבים יש לכם, ואלו חדשות נפלאות עבור עסקים בתחילת דרכם. לכן, אם תייצרו תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך, תוכלו לראות את מד ההתקדמות של המותג שלכם מרקיע שחקים!

אז האם אתם יכולים להפוך לוויראליים בטיקטוק ללא עוקבים? כן, בהחלט. האם תצטרכו לפרסם הרבה תוכן לפני כן? לא בהכרח. החכמה היא ליצור את הסרטון הטוב ביותר, עבור קהילת טיקטוק הרלוונטית שלכם, ואז תראו גם את הצפיות וגם את הקהלים מצטברים בהמוניהם.

אז בואו ניגש לתכלס, איך יוצרים סרטונים וויראליים?

אחרי שחקרנו את הנושא לעומקו ולרוחבו הבנו בדיוק אילו סרטנים הופכים לוויראליים במהירות – הנה כמה רעיונות שיעשירו את ארגז הכלים שלכם:

 

#1 צרו סרטוני אווירה רגועים

זה שהסרטון הולך לעלות לטיקטוק, זה לא אומר שהוא חייב להיות מוגזם וקולני. לפעמים, דווקא שמירה על דברים פשוטים ואסתטיים היא סוד ההצלחה. סרטונים מרגיעים הם אלה שיש בהם אנרגיה אחרת והם משרים ומפעילים תחושת רוגע על הצופה. לא מעט פלטפורמות חברתיות עזרו לסרטונים כאלו לצבור פופולריות עצומה.

 

#2 סרטוני מתכוני אינסטנט בדקה

אם העסק שלכם עוסק בתחום הקולינריה, אז טיקטוק היא מקום נפלא לחלוק את סרטוני הבישול שלכם. אתם יכולים ליצור סרטונים בני דקה, בהם אתם מדגימים כיצד תוכלו להכין את הארוחות המפורסמות ביותר שלכם. בסרטונים שכאלו אתם יכולים לדלג על הפרשנות, ולהאיץ את הסרטונים ממש לשלב ההכנה, עליכם לוודא שהסרטונים ברורים ומקצועיים.

אתם יכולים לפרסם סרטונים האוכל שאתם אוכלים ביום יום שלכם, ואם בישול זה בכלל לא הקטע שלכם, אתם לגמרי יכולים להסב את סרטוני הבישול לכל מוצר אחר והדרך שבה מייצרים או מפעילים אותו.

#3 הכניסו לסרטונים שלכם בעלי חיים!

מעט מאוד אנשים יוכלו להתווכח על ההשפעה המדהימה שיש לבעלי חיים, וחיות מחמד בפרט על חווית האושר והשמחה של הצופים. אתם יכולים להכניס לסרטונים העסקיים שלכם בעלי חיים במגוון דרכים ולשבות את לב הקהל שלכם. זה יכול להיות בטריקים, תגובה לשירה או לקולות שלכם, כזמן בילוי או אפילו כדמות ברקע – מה שבטוח, חיות מחמד מושכות הרבה מאוד תשומת לב ואמפתיה. אתם יכולים לצלם את החיות שיש לכם בבית וכך להביא לפני הקהל את הצדדים האנושיים מאחורי המותג העסקי.

#4 שתפו אנקדוטות קלילות ומצחיקות

ספרו כמה סיפורים מצחיקים עם הטוויסט שלכם בנרטיב, זה יכול להיות משהו שקרה לכם בעסק, או פשוט הסיפור שלכם בקלילות ובהומור. גם שאילת שאלה פשוטה יכולה להיחשב תחת הקטגוריה הזו. אל תתבאסו מהזמן הקצוב שיש לכם, אתם תמיד יכולים להמציא או להתאים את הסיפור לזמן. וכל עוד אתם שומרים על הומור ורעננות, הקהל שלכם יאהב את זה.

 

#5 הכניסו מסרים חיוביים

בטוח יש לכם שיר שאתם ממש אוהבים, או קטע קריאה מעניין. אתם יכולים לשנות לו את המילים או הנוסח ולהפוך אותו לעדכני יותר כך שישתלב טוב יותר עם הסנטימנטים הנוכחיים. זה יכול להיות על אהבה לסביבה, גיוון מגדרי ויצירת חיבורים כל אלו הם ז’אנרים נהדרים שאפשר לעבוד איתם ולשייך אותם למותג שלכם. כך תוכלו לגייס הרבה מאוד צופים לשורותיכם. ככל שהמס יהדהד יותר, כך יהדהדו גם הצפיות שלו. וודאו שאתם שומרים על קצב טוב והתמקדו בשמירה על חיוביות.

VIVI STUDIO – המקום שבו הרעיונות מקבלים כנפיים!

אלו רק חלק מהרעיונות שיכולים להפוך את הסרטונים העסקיים שלכם לוויראליים ומוכרים מבלי להשתמש בשיטות מכירה מסורתיות. תמיד ניתן להוסיף אתגרים שונים שיוסיפו קצת פלפל לחיי הצופים שלכם, או אפילו טוב יותר, להמציא רעיונות חדשים!

אל תגבילו את עצמכם לתבניות מסוימות – זכרו, ליצירתיות אין גבולות! ככל שתביאו את עצמכם בצורה אותנטית וייחודית יותר, כך הסיכויים שלכם להצליח במגרש החברתי גדלים, ומי יודע, אולי תפרצו עם סגנון חדש שיקנה לכם מעמד של סלב בטיקטוק. כשהכול אפשרי, גם השמיים הם לא הגבול.

רוצים לייצר סרטון תדמית שיעזור לכם לפרוץ לתודעת הצופים ולהדהד שם זמן רב?

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת היכרות (קפה עלינו!) לשמוע עליכם ועל העסק שלכם. ולעזור לכם לממש את החזון הגדול ביותר שלכם!

ההתמחות שלנו היא לקחת סיפור ולהפיח בו חיים, באמצעות הפקת סרטון תדמית מקצועי וקולע למטרה.    אז מוכנים להגשים את הסיפור שאתם? 

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5