נתחיל מהסוף, כדי לפצח את השיטה שתגרום לסרטונים שלכם להיות וויראליים, עליכם להבין (ואז לעשות שימוש) כיצד האלגוריתם של טיקטוק עובד, מעריך ומפיץ תוכן. ברגע שתהיו מודעים לגורמים המרכזיים שנכנסים למדידת הערך באלגוריתם, אתם תהיו צעד אחד קרוב יותר ליצירת תוכן שאנשים ממש ירצו לראות בדפי ‘בשבילך’ שלהם.
אז לפני שניגש לרעיונות המעשיים, אנחנו הולכים לתת לכם את העצה הטובה ביותר שצוות המומחים שלנו גיבשו כדי לתת לכם נקודת התחלה הרבה יותר טובה, והיא:
כלל ה- 3 שניות, כך תמגנטו את הלקוחות שלכם!
ברגע שאתם משתפים סרטון בטיקטוק, האלגוריתם שלו תמיד ישלח את הסרטון לדפי ‘בשבילך’ של המשתמשים, אבל רק לפרק זמן קצר. הסיבה שהוא עושה זאת היא, שכך הפלטפורמה יכולה לזהות האם הסרטון שלכם רלוונטי ומתעניין את הצופים (ואם כן, היא תציג אותו ליותר אנשים).
המדדים העיקריים שטיקטוק מודד כאן, הם זמן צפייה וקצב הסיום. אם הקהל שלכם צופה רק בכמה שניות בודדות מסרטון בן 30 השניות שלכם לפני שהוא גולל לסרט אחר, האלגוריתם יטביע על הסרטון שלכם את החותמת – משעמם או לא רלוונטי, וזה פחות אידיאלי עבורכם.
אז איך נמנעים מזה? אתם מוודאים שהסרטון שלכם יכבוש את הקהל שלכם. ו- 3 השניות הראשונות הללו, הן החשובות ביותר. אחרי הכול יש כל כך הרבה מבחר של תוכן וידאו בטיקטוק, וקל מאוד לגלול לסרטון הבא – זאת אומרת, אתם צריכים להשפיע באופן מידי!
ככל שהצופים נשארים יותר זמן בסרטון שלכם, יותר טוב! אז כדאי שתעודדו את הקהל שלכם כבר בשלבים המוקדמים, ואז תשמרו אותם מכורים אליכם עד הסוף. כך תגדילו את זמן הצפייה הממוצע שלכם ותגבירו את שיעור השלמת הסרטונים שלכם, מה שיגרום לטיקטוק לחזק ולהפיץ את הפוסט שלכם. וזה בהחלט יקרב אתכם עוד צעד בדרך לפסגה! אז אם אתם תוהים עכשיו, איך לייצר סרטון וויראלי, אתם צריכים לשאול את עצמכם: