מרבית האנשים אוהבים סיפורים טובים – סיפורים שמעוררים ומשאירים אותנו במתח על קצה הכיסא. שילוב סיפורים איכותיים ומעניינים בתוכן הווידאו שלכם זאת דרך נפלא לשפר את מעורבות הצופים. במקום פשוט להציג את החברה שלכם, המוצרים שלכם ומי שאתם, חפשו דרכים חדשות ומעניינות לספר סיפורים דרך הסרטונים שלכם, אפשרות פופלרית היא גם הפקת סרטוני אנימציה, שידועים כסרטונים אינטראקטיביים מאוד שגורפים אהדה רבה בקרב הצופים.
סרטונים אינטראקטיביים הם סרטונים מרתקים. אתם לא צריכים ליצור סרטון שהוא אינטראקטיבי מטבעו, אבל אתם עדיין יכולים ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם בנוגע לסרטון. הנחו את הצופים בסרטון שלכם להגיב עם מחשבותיהם, או שאלו אותם שאלה ספציפית בנוגע לתוכן הסרטון שלכם כגון, מה דעתם לגבי נושאים שהועלו.
ככל שלקוח ייצור אינטראקציה רבה יותר עם המותג שלכם, הנוכחות שלו וקמפיין השיווק שלו בווידאו, כך הסיכוי שהוא יפיץ את התכנים שאתם משווקים בסביבתו גדל. ככל שהצופים קשורים יותר לעסק שלכם, כך הסיכוי שהם ישקיעו בו גדל, ובסופו של דבר יבצעו רכישה ויהפכו ללקוחות קבועים. נסו לפרסם סקרים, לבקש חוות דעת ולהגיב ישירות לכל הערה שלקוחות משאירים.
קמפיין שיווקי בווידאו אינו מסתיים לאחר הפרסום, אחד היתרונות של הפצת סרטונים ברשתות החברתיות הוא שהעוקבים שלכם יגיבו לסרטונים וייצרו דיונים ושיח סביב התכנים שאתם מציגים. נתינת מענה ותגובות שונות ללקוחות פעילים זאת דרך מצוינת לבנות קהילה סביב העסק שלכם ולטפח קשרי לקוחות בריאים לאורך זמן.