10 טיפים ליצירת סרטון שיווקי מנצח

אם אתם מחפשים טיפים ליצירת סרטונים שיווקיים, כנראה שהתחלתם להבין את החשיבות של שיווק באמצעות סרטוני ווידאו. כיום, מותגים לא יכולים להגיע להישגים מרשימים באמצעות תוכן כתוב ותמונות בלבד – זה לא מעניין כבעבר, בעולם בו הצרכנים מוצפים בסרטוני ווידאו מושקעים, אתם תצטרכו לייצר תוכן איכותי ובעל ערך כדי לאתגר ולמשוך את הצופים שלכם.

אז אם עדיין לא התחלתם לשווק את עצמכם באמצעות סרטוני ווידאו, עכשיו זה הזמן!

במדריך המעמיק הזה, נסביר את כל מושגי המפתח שאתם צריכים כדי לייצר סרטוני ווידאו באיכות הגבוהה ביותר, ללא קשר לכישורים ולרקע שלכם. אז בין אם אתם חדשים בעולם הווידאו או שהגעתם רק כדי לחדד את היכולות שלכם, אתם תמצאו פה את מה שאתם צריכים כדי לייצר סרטון שיווקי ומנצח

תוכן עניינים:

מומחים בתחום השיווק הדיגיטלי כינו את פלטפורמת הסרטונים כאחד הפיתוחים החשובים ביותר בעולם השיווק! ויש לכך סיבה טובה מאוד, תחום סרטוני הווידאו אינו עוד טרנד שיווקי חולף – מדובר בחלק בלתי נפרד מתוכניות השיווק של חברות רבות.

במילים אחרות, פלטפורמת השיווק באמצעות סרטוני ווידאו נכנסו לחיינו בתנופה גדולה, והם פה כדי להישאר.

  • הכללת סרטוני ווידאו בדפי הנחיתה שלכם יכולה להגדיל את ההמרות ב-80%.
  • 92% מצרכני הווידאו משתפים את הסרטונים שעניינו אותם ברשתות החברתיות.

מדובר באחד הכלים היעילים ורבי העוצמה לתפוס את תשומת לב הקהל שלכם.

אז מהו בכלל שיווק בווידאו?

האמרה המפורסמת אומרת שתמונה שווה אלף מילים. עבור סרטון, אתם יכולים להכפיל את זה בעוד אלף! זהו הבסיס של שיווק בסרטוני ווידאו, מדובר בצורת שיווק רבת עוצמה שמערבת ביעילות את הקהל שלכם כחלק מהקמפיינים השיווקיים.  

שיווק בווידאו, פירושו שימוש בסרטונים בכדי לקדם ולספר לאנשים על המוצר או השירות שאתם מציעים. זה עוזר להגביר את המעורבות בערוצים הדיגיטליים והחברתיים שלכם, מלמד את הקהל שלכם, ומאפשר להגיע לכם להגיע אליו במספר ממדים חדשים וייחודיים.

מדוע שיווק באמצעות סרטוני ווידאו חשובים כל כך?

השימוש בסרטוני ווידאו כחלק עיקרי מצורת השיווק צובר משיכה רבה בעסקים מכל הגדלים, כולל יזמים ועסקים קטנים. סקרים שנעשו בשנים האחרונות מצאו, שסרטונים עזרו לעסקים להגדיל ולהרחיב את התחומים הבאים:

  • הגברת המודעות למותג ב-70%
  • הגדלת התנועה ב-51%
  • העלאת המכירות ב-34%

תוצאות די מדהימות, לא? המפתח לפופולריות של סרטוני הווידאו טמון ביכולת המצוינת לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים על פני מספר פלטפורמות. עסקים קטנים משתמשים יותר ויותר בסרטונים שיווקיים כדי למשוך, להמיר ולשמור לקוחות חדשים בהצלחה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם המדריך השלם להקפת סרטון תדמית >> 

טיפים לסרטונים שיווקים

#1 פרסמו סרטוני ווידאו בעקביות

הצופים שלכם מצפים לעדכוני תוכן שוטפים, יכול לסייע לכם לחשוב על הסרטונים במונחים של קמפיינים מסודרים ועקביים במקום לפרסם את הסרטונים באופן אקראי. חשבו על סיפורים או פרטי מידע מעניינים שתוכלו לספר, חלקו אותם למספר חלקים, צרו לוח זמנים לפרסום ופרסמו בכל שבוע סרטון אחד. 

שמירה על פרסום בלוח זמנים עקבי יעודד את הקהל שלכם לחזור לסרטונים נוספים. אתם יכולים לרווח את הסרטונים שלכם לאורך זמן ולהשתמש בהם כדי להוביל את הצופים להשקת מוצר גדול או להכרזה מרגשת.

המשיכו לייצר קמפיינים חדשים בהתאם ללוח הזמנים של הפרסום שלכם כדי לשמור על מעורבות הקהל בתוכן שלכם. זה יעזור לבסס את העסק שלכם כמוביל בתעשייה אם תפרסמו סרטוני וידאו בצורה עקבית ויעילה.

סרטונים שיווקים לעסקים - איך עושים את זה נכון

#2 הכניסו לסרטונים שלכם הדרכות והדגמות

באמצעות צילום ווידאו לעסק שלכם, תוכלו ליצור תוכן המדגים כיצד ניתן להשתמש במוצרים שלכם. אם למישהו יש שאלה לגבי המוצרים או השירותים שלכם, הוא יכול לצפות בסרטונים שהעליתם לפני הרכישה.

לדוגמה, אם אני רוצה לקנות תיק גב לטיולים, אני יכול להיכנס לאינטרנט ולבדוק ביקורות והדגמות וידאו של מותגים פופולריים. לאחר מכן, אני יכול להשוות טוב יותר את התכונות ולבחור את התרמיל הטוב ביותר עבורי.

הדרכות והדגמות יכולות להקל על החששות של הלקוחות ולעזור להם להרגיש בטוחים בהחלטתם לרכוש מוצר או שירות מסוים. הפקת סרטוני ווידאו תעזור לכם להמיר מבקרים רבים באתר שלכם ללקוחות מרוצים.

#3 שלבו בסרטוני הווידאו סיפורים טובים ושלבו את מעורבות הקהל

מרבית האנשים אוהבים סיפורים טובים – סיפורים שמעוררים ומשאירים אותנו במתח על קצה הכיסא. שילוב סיפורים איכותיים ומעניינים בתוכן הווידאו שלכם זאת דרך נפלא לשפר את מעורבות הצופים. במקום פשוט להציג את החברה שלכם, המוצרים שלכם ומי שאתם, חפשו דרכים חדשות ומעניינות לספר סיפורים דרך הסרטונים שלכם, אפשרות פופלרית היא גם הפקת סרטוני אנימציה, שידועים כסרטונים אינטראקטיביים מאוד שגורפים אהדה רבה בקרב הצופים. 

סרטונים אינטראקטיביים הם סרטונים מרתקים. אתם לא צריכים ליצור סרטון שהוא אינטראקטיבי מטבעו, אבל אתם עדיין יכולים ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם בנוגע לסרטון. הנחו את הצופים בסרטון שלכם להגיב עם מחשבותיהם, או שאלו אותם שאלה ספציפית בנוגע לתוכן הסרטון שלכם כגון, מה דעתם לגבי נושאים שהועלו.

 

ככל שלקוח ייצור אינטראקציה רבה יותר עם המותג שלכם, הנוכחות שלו וקמפיין השיווק שלו בווידאו, כך הסיכוי שהוא יפיץ את התכנים שאתם משווקים בסביבתו גדל. ככל שהצופים קשורים יותר לעסק שלכם, כך הסיכוי שהם ישקיעו בו גדל, ובסופו של דבר יבצעו רכישה ויהפכו ללקוחות קבועים. נסו לפרסם סקרים, לבקש חוות דעת ולהגיב ישירות לכל הערה שלקוחות משאירים.

קמפיין שיווקי בווידאו אינו מסתיים לאחר הפרסום, אחד היתרונות של הפצת סרטונים ברשתות החברתיות הוא שהעוקבים שלכם יגיבו לסרטונים וייצרו דיונים ושיח סביב התכנים שאתם מציגים. נתינת מענה ותגובות שונות ללקוחות פעילים זאת דרך מצוינת לבנות קהילה סביב העסק שלכם ולטפח קשרי לקוחות בריאים לאורך זמן.

הפקת סרטונים שיווקים עם חברה מקצועית

#4 הציגו את האישיות שלכם

הסרטונים שלכם הם הזדמנות מצוינת להציג את תרבות החברה שלכם, את האני מאמין עליו אתם מתבססים. זכרו, הקהל לא רוצה לצפות בסרטונים משעממים, אנשים רוצים לצפות בסרטונים מלאי רגש ואישיות, צרו תוכן שירתק את הקהל שלכם ושדרו אותו בצורה ייחודית ויצירתית ככל האפשר. חשבו מה מייחד את העסק שלכם, והדגישו זאת בסרטונים שלכם, אל לפחדו לייצר הופעה מרשימה וגרנדיוזית, בסופו של דבר הצופים יזכרו סרטונים שיעניקו להם חוויה שונה, כזאת שתוציא אותם מאזור הנוחות שלהם. אל תבזבזו זמן ביצירת סרטונים שאינם מציגים את החברה שלכם בפאר המגיע לה.

#5 הכניסו לסרטונים שלכם תוכן שנוצר על ידי לקוחות

אנשים אוהבים לראות את עצמם בסרטונים, בייחוד בכאלה שמתפרסמים בקבוצות ציבוריות. אז למה לא להפוך את הלקוחות שלכם לכוכבי הרשת של המותג שלכם? אתם יכולים לעודד את הקהל שלכם ליצור סרטונים תוך כדי שימוש במוצרים ובשירותים שלכם, ואז לפרסם את הסרטונים האלה ברחבי המדיה החברתית ובאתר שלכם.

כשאנשים רואים את עצמם בסרטונים, סביר להניח שהם ישתפו אותם עם חברים ובני משפחה. בכל פעם שמישהו משתף את אחד מהסרטונים שלכם, המותג שלכם יזכה לחשיפה גדולה של קהל רחב של אנשים.

#6 אל תשכחו, קריאה לפעולה!

אם אתם רוצים שמישהו יבקר באתר שלכם או יעקוב אחריכם במדיה החברתית, הודיעו לו על כך. אם אתם מדברים בסרטון, אתם יכולים בקלות להורות לצופים לבצע את הפעולה הרצויה. אתם יכולים להוסיף גם טקסט שיקשר את הקהל לאתר שלכם ויעודד אותו לבדוק מיידעים נוספים.

לקוחות פוטנציאליים עשויים להנות מאד מהסרטונים שלכם, אבל אם אין להם מושג מה לעשות אחרי שהם צופים בו, אז כנראה שההשקעה שלכם תרד לטמיון. הוספת קריאה לפעולה זה דבר פשוט שיכול לעורר המרות רבות.

נשים מפיקות סרטונים שיווקים

#7 בצעו אופטימיזציה של הסרטונים

האם ידעתם שגוגל מכניסה לאינדקס גם סרטוני YouTube? אז כשמישהו מחפש את המותג שלכם באמצעות ביטוי מסוים, יש לכם הזדמנות להופיע מספר פעמים באותו חיפוש. כדי לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלכם, אתם יכולים לכלול מילות מפתח בתיאורי הסרטון שלכם. מלבד זה, תוכלו להוסיף קישורים מקוצרים עם קריאות לפעולה שיעודדו אנשים לבקר באתר או בדף הנחיתה שלכם עם הצעה מיוחדת.

אתם יכולים גם לנצל את תכונת התיוג של YouTube, שקובעת את הרלוונטיות של הסרטונים שלכם ומקבצת סרטונים דומים יחד. זה יעזור לסרטון שלכם להופיע כ"סרטון קשור" כאשר הצופים צופים בתוכן דומה.

#8 העריכו את הצלחת הסרטונים שלכם

כדי ליצור קמפיינים שיווקיים מוצלחים בווידאו, עליכם להבין ולהעריך את האפקטיביות של אסטרטגיות שיווק הווידאו שלכם. ישנם אתרים שמפיצים סרטונים רבים וכוללים ניתוח נתונים, זה יכול לתת לכם מושג רחב על ביצועי הסרטונים שלכם.

אתם יכולים להשתמש בניתוחים אלה כדי לנתח מדדים כגון מספר הפעמים של הפעלת הסרטון ואחוז המבקרים שלחצו על כפתור ההפעלה. בנוסף, תוכל לשלב את הסרטונים באתר האינטרנט שלכם ולנתח את התוצאות באמצעות Google Analytics. זה יאפשר לכם לקבל את אותה רמת תובנה עם הסרטונים שלך כמו כל תוכן אחר באתר שלכם.

#9 השתמשו בשניות הראשונות של הסרטון בחכמה

השתמשו בשניות הראשונות של הסרטון בחוכמה, היכולת של הצופים להישאר בקשב קצרה. למעשה, טווח הקשב הממוצע עומד על 8.5 שניות בלבד. כשזה מגיע ליצירת סרטון ווידאו מוצלח, עליכם להציג את הסיפור שלכם במהירות, כדי לייצר עניין ומשיכה באופן מידי.

עליכם לייצר לצופים בהירות לגבי הנושא שעליו יעסוק הסרטון כבר בשניות הפתיחה הראשונות, כך תעניקו לצופים בטחון. אם אתם רוצים לקבל יותר צפיות עבור הסרטונים שלכם, אתם צריכים לספק מספיק מידע ובצורה מעניינת כדי שהצופים יחליטו אם הם רוצים להמשיך לצפות בסרטון או לא.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על 5 דברים שיהרסו לכם את סרטון התדמית >> 

#10 אל תפחדו להשתמש בלייב

פרסום סרטונים בשידור חי לא נועדו רק לאנשים שמשחקים במשחקי ווידאו. שימוש בשידור חי ברשתות החברתיות הוא כלי קריטי ומצוין לשיווק העסק שלכם. אנשים אוהבים לראות שיש בני אדם מאחורי המותק או שם העסק, זה יוצר חווית קרבה ושייכות.  מלבד השגת מעורבות במהלך שיתוף סרטונים, שידורים חיים יכולים לעודד אינטראקציה נוספת של משתמשים גם כאשר אתם משתפים את הסרטון בשלב מאוחר יותר.

שידורים חיים מגבירים את השקיפות, ומייצרים אמינות והזדהות של הצופים כלפי המותג שלכם. זה גורם למשתמשים להרגיש שהם מקבלים "הצצה" או גישה בלעדית לגוף החברה.

VIVI סרטונים שיווקיים שיעבדו בשביל העסק שלכם

יצירת סרטוני תדמית איכותיים דורשים מחשבה רבה, זמן ומאמץ כדי להגיע לתוצאה שתוביל לביצועים גבוהים. אך אם יש לכם תוכנית אסטרטגית הכוללת תוכן מעניין, תמציתי   ויש לכם תכנית כיצד לצלם את התוכן בצורה יצירתית וחדשנית, תוכלו לשדר סיפור שייצור סרטון מעורר השראה ושיעודד אנשים לצפות ולבצע פעולות.

אם אתם רוצים ליצור סרטון שיווקי, מרתק וייחודי שיסייע לעסק שלכם להיחשף לצופים רבים ולהפוך אותם ללקוחות פעילים ואיכותיים, מוזמנים לפנות לVIVI STUDIO!

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *