שלב ראשון: תספרו סיפור (סיפור טוב)
הטיפ הראשון תקף לכל סוג של תוכן שאתם יוצרים, לא רק לסרטוני מוצר. חפשו תמיד את ההזדמנות לספר סיפור עם הסרטון שלכם. אפילו סרטוני טיזר למוצרים עם קריינות מינימלית יכולים לספר סיפור, החוכמה היא למצוא את הזווית המדויקת ולרוץ איתה.
שלב שני: הראו כיצד זה פותר בעיה אצל הלקוח
הטיפ הזה קצת מסובך כשזה מגיע לסרטוני מוצר טיזרים, אבל די ברור לסרטוני הדרכה. ההבדל הוא שסרטוני טיזר למוצרים, הבעיה שצריכה להיפתר היא לאו דווקא בפן המעשי, אלא בפן הרגשי. בכל מקרה נסו להראות ללקוח איך המוצר שלכם הולך לפתור להם איזה שהיא בעיה, זה יכול להיות פשוט כמשמעו – או כאמור, לשחק על הרגש (איך הוא ירגיש כשהוא יחזיק את המוצר שלכם).
שלב שלישי: שמרו את זה קצר
סרטוני מוצר, ללא קשר לסגנון שלהם, צריכים להיות קצרים יחסית. אז כל דבר בין 30 ל-90 שניות הוא טוב. עם זאת, לפעמים סרטון מוצר יכול להיות ארוך יותר – אפילו עד 5 דקות. סרטון מוצר ארוך יותר, לא יהיה טוב לשימוש כפרסומת בטלוויזיה או כמודעה ביוטיוב, אבל תוכלו להשתמש בו בדף נחיתה או באתר. בכל מקרה אם יש לכם ספקות, פשוט שמרו את זה קצר.
שלב רביעי: השתמשו בצילומים באיכות גבוהה
סרטוני מוצר למוצרים פיזיים יזדקקו לצילומים באיכות גבוהה המציגים את המוצר בכל זווית. צלמי וידאו מקצועיים של מוצרים משתמשים בכלים כמו שולחנות מסתובבים, מצלמות מהירות, תאורה מכוונת, מראות, מים ואוויר כדי ליצור חוויות קסומות. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר לפני רמת הביצוע – היא האיכות. לכן אם אתם מנסים להפיק סרטון מוצר באופן עצמאי, וודאו לפחות שיש לכם את הציוד שיוכל לאפשר לכם את זה.
שלב חמישי: תהיו יצירתיים
יצירתיות ויזואלית היא המפתח להפיכת סרטון המוצר שלכם למושך ומעניין. חפשו דרכים יצירתיות להציג את המוצרים שלכם. לדוגמה, אם המוצר שלכם אכיל, אתם יכולים להשתמש במרכיבים של אותו מוצר, כאובייקטים תומכים שרצים במסך. אפשר לקחת את זה לאינסוף מקומות.