הבסיס של קידום אתרים זה התאמה של אסטרטגיית התוכן שלכם למה שהאלגוריתם של גוגל אוהב. ולמרות שגוגל לא מספרים לנו הכול – אנחנו כן יודעים שווידאו, הוא כלי רב עוצמה לקידום אתרים.
אז למה וידאו עוזר לדירוג SEO? הנה מה שאנחנו יודעים על הקשר בין השניים
אנחנו יודעים, שלפי השמועות גוגל נותן עדיפות לתוצאות חיפוש שכוללים סרטוני וידיאו מעל אתרים שאין בהם וידיאו. למרות שבגוגל לא אישרו את הרעיון הזה בצורה מפורשת, מקדמי אתרים רבים בעולם מסכימים שתוצאות החיפוש והדירוגים שלהם – מצביעים על כך שזה נכון. –
למעשה, לפי בדיקות שנעשו ברחבי הועלם כמעט כל הדפים שמביאים את התנועה האורגנית הגבוהה ביותר כוללים תוכן וידאו, ובדרך כלל רואים שיפור בתנועה האורגנית הנעה בין 10% ל-250% כאשר מוסיפים צילומי וידאו לפוסטים קיימים. בנוסף, אם אתם מאחרים את הסרטונים שלכם על גבי יוטיוב, אז לא רק שתשפרו את התנועה לאתר שלכם, אלא גם לערוץ היוטיוב שלכם.
וידאו גם עוזר למדדים אחרים שאנו יודעים שגוגל לוקחת בחשבון לצורך הדירוג. שניים מהמדדים החשובים ביותר לקידום אתרים הם הזמן שהמשתמשים מבלים בדף או באתר שלכם ומספר הקישורים הנכנסים המפנים חזרה לדומיין שלכם, ווידאו כמעט תמיד משפר את שני הנתונים הללו. מחקרים מראים שאנשים מבלים זמן רב יותר, ליתר דיוק פי שניים בדף עם וידאו מאשר בלי, וככל שהתוכן שלכם איכותי יותר, כך גדל הסיכוי שתקבלו יותר קישורים נכנסים.
אז, וידאו מועיל לקידום אתרים הן במישרין והן בעקיפין – הסרטון לבדו כנראה משפיע על הדירוג שלכם והוא משפיע על גורמים אחרים שנכנסים למערכת השיקולים של גוגל.
בקיצור, האלגוריתמים של גוגל מעדיפים יותר ויותר אתרים עם תוכן וידאו, וזה לא משהו שאתם רוצים להתעלם ממנו; 93 אחוז מחוויות הגלישה של הלקוחות שלכם מתחילות במנוע חיפוש, אז אתם לגמרי רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להופיע בעמוד הראשון וצילום וידאו לאתר שלכם – הוא אחד מהם.