1. תופס את העין של הצרכן ויוצר איתם אינטראקציה ראשונית
65% מהגולשים צופים ביותר משלושת רבעי מהסרטון וכבר הוכח שסרטונים מושכים יותר את תשומת לבו של הגולש לעומת סוגי תוכן אחרים. בנוסף, בתור בעלי עסקים אתם וודאי יודעים שזה לא תמיד קל להתחיל בשיחות מול לקוחות פוטנציאלים – במיוחד אם אתם חדשים בתחום.
תוכן וידאו באיכות גבוהה יוכל לסייע לכם ליצור אמון, לעורר רגשות ולגרום גם לאלה שמטילים ספק להיות לקוחות קונים. למעשה, יותר מ55% מהצרכנים מדווחים שסרטוני תדמית מעניקים לכם יותר ביטחון ברכישה ברשת.
לאוהבי מספרים שבינכם, הנה עוד כמה סטטיסטיקות מעניינות:
79% מהצרכנים מאמינים שסרטוני שיווק של מותגים משפיעים על ההחלטה הסופית שלהם אם לבצע את הרכישה או לא. לא רק זה, אלא שמחצית מהצרכנים (53%) מספרים שהם יוצרים קשר עם המותג לאחר שצפו בסרטונים שלהם. בכל הנוגע למעורבות: 20% מדווחים שהם ביקרו לאחר הצפייה בסרטון באתר של המותג ו20% נוספים דיווחו שהם עשו מחקר לגבי המותג המפרסם. 23% מהצרכנים אמרו שהם מצפים שסרטוני השיווק יכללו קישור שמאפשר להם לבצע רכישה ישירה.