עולם התוכן בנוי מכמה רבדים, מאמרים הכוללים נושאים הקשורים לתחום העיסוק של העסק, אשר מוצגים באתר האינטרנט של החברה. ככל שהמאמרים מקצועיים יותר וכוללים את מילות המפתח שהציבור משתמש בהן לצורך חיפוש אתרים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, כך תהיה להם תהודה רבה יותר והגולשים יהיו מרוצים מהאתר, שמעניק להם את מלוא התשובות הנחוצות להם.
בנוסף לכך יש תוכן ויזואלי אשר כולל תמונות וסרטונים אשר מוצגים הן באתר והן ברשתות החברתיות. כך הגולשים נהנים לראות את דפי הנחיתה, הסרטונים הענייניים או המצחיקים וגם תמונות אשר ממחישות את הפעילות של החברה בתחומי העיסוק השונים שלה.