שלב 3 – דברו בשפה שהקהל שלכם מבין
כשאתם כותבים את התסריט שלכם, דברו תמיד בשפה של הקהל שלכם, ולא בשפה שלכם.
נסו לצאת מהראש שלכם. זכרו: סרטון התדמית שלכם פונה לקהל היעד שלכם, לא אליכם, הבוס שלכם או החברים שלכם.
באופן כללי, אתם צריכים לשמור על הטון פשוט, כמו בשיחה. התירוץ היחיד לשבירת הכלל הזה הוא אם אתם מייצגים בנק או בית חולים (וגם אז טון נינוח יכול לחולל פלאים). זה לא משנה אם אתם B2C או B2B, פנימי או חיצוני – הקהל שלכם רוצה לשמוע אותכם מדברים כמו אדם, לא רובוט. זה אומר לא לדבר כמו שאתם כותבים, אלא להבין בדיוק איך קהל היעד שלכם אוהב שפונים אליו, לגבש אוצר מילים מתאים ובמידת הצורך להשתמש גם בסלנג.
בנוסף, זכרו שהתסריט שלכם חייב להיות בקנה אחד עם קול המותג שלכם, אבל לעולם לא לרעת הצופים. אם אתם יכולים לכלול מילים וביטויים אמיתיים שהקהל שלכם משתמש בעצמו, אתם בדרך לתסריט מעולה.