סרטוני מוצר לחנויות איקומרס – כל מה שרציתם לדעת

כל מי שמשוטט במרחבי הדיגיטל יודע – תוכן ווידאו הא הכלי החזק ביותר בארגז הכלים השיווקי. זה כנראה בגלל שבני אדם נמשכים לאלמנטים חזותיים יותר מכל דבר אחר, וסרטוני ווידאו שמראים לנו איך מוצרים עובדים ומדוע עלינו להשקיע בהם את מיטב הכסף שהרווחנו בעבודה קשה – מרתקים את כל החושים שלנו!

סרטוני מוצר במיוחד, מהווים דרך להציג מוצר מסוים, את אופן השימוש בו ואת היתרונות הנלווים אליו. נראה שזה חיוני עוד יותר בעידן הנוכחי, להיות מסוגל לייעל חשיפה למוצר בדרך זו, הין אם זה יהיה באמצעות מנועי חיפוש או פלטפורמות מדיה חברתית.

אז אם אתם מוכרים מוצרים ברחבי הרשת, או נמצאים רגע לפני הרמת חנות איקומרס – הגעתם בזמן הכי נכון של החיים! ריכזנו לכם פה את כל מה שאנחנו חושבים שאתם צריכים לדעת על סרטוני מוצר במסחר מקוון – איזה סוגי סרטונים ניתן לייצר, איך הם יכולים לעזור לכם למשוך קונים פוטנציאליים, להגביר את המכירות וגם, לשפר את חווית הלקוח שלכם.  

תוכן עניינים:

מהם סרטוני מוצר לאתרי איקומרס?

הפקת סרטוני מוצר לחנויות דיגיטליות צריכה להיות חלק מכל אסטרטגיית שיווק עבור אתרי מסחר מקוום. ישנם סוגים רבים ושונים של סרטוני מוצר שבהם אתם יכולים להשתמש עבור החנות או העסק הדיגיטליים שלכם. ובכל זאת, מדובר בתוכן ווידאו שנועד להציג את המוצרים שלכם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, כך שהם יבינו טוב יותר את השירותים או המוצרים שלכם וירצו לרכוש אותם.

אוקיי הבנתי, אז אילו סוגים של סרטוני מוצר ניתן לייצר?

יש כל כך הרבה סוגים שונים של סרטוני מוצר שאתם יכולים למנף בחנויות הדיגיטליות ובאתרי המסחר המקוון שלכם, שחשבנו שחיוני להעיף מבט מהיר על כמה מהם:

 

#1 סרטוני Unboxing

אם אתם רוצים להשתמש באחד מסרטוני המוצר הפופולריים ביותר היום, אתם בהחלט צריכים לשקול לעשות כמה סרטוני unboxing. סרטון המוצר הזה עוקב כמעט אחר כל שלבי חייו של המוצר, והוא מראה כל שלב מהאריזה ועד להתקנה.

זה לא רק מאפשר ללקוחות שלכם לראות איך האריזה שלכם נראית וממותגת, אלא הוא גם מציג את התכונות של המוצר בסגנון שקל לעקוב אחריו בערנות ובעניין. אם אתם מחפשים סרטון שיאפשר למותג שלכם לזרוח, מה שיכול לעזור לכם לבנות מערכת יחסים טובה יותר עם קהל היעד שלכם – אז כנראה שזאת תהיה אהבה מהסרטון הראשון.

 

#2 הדגמות מוצר

הדגמות מוצר מציגות את כל התכונות של המוצר לקונים שלכם בצורה מעמיקה יותר. הסרטונים הללו בדרך כלל נעים סביב ה- 10 דקות (או פחות) והן דנות בתפעול המוצר.

 

#3 סרטוני הדרכה

אם תוסיפו סרטוני הדגמה שיציגו את השימוש במוצר שלכם, זה בהחלט יכול לעזור לכם להמיר לקוחות בשיעור גבוהה יותר, מכיוון שהם לא יצטרכו לטרוח ולתהות מה לעשות עם המוצר. זה יכול לשמש גם כדי לעזור לכם לבנות את אמינות המותג שלכם, פשוט מכיוון שסרטוני המוצר הללו מקלים על הלקוחות וחוסכים להם את הצורך בלחשוב יותר מדי.

 

#4 סרטוני Lifehack

אם תשתמשו בסוג סרטוני המוצר הללו – כנראה שאתם הולכים להראות לצופים שלכם כמה טריקים טובים ופריצות מיוחדות שיכולים לעזור להם לחסוך לא מעט כסף וזמן במהלך החיים שלהם. ואין משהו שהלקוחות שלכם יעריכו יותר, מלקבל קצת זמן פנוי ועוד כמה שקלים שיאפשרו להם לעשות דברים שהם אוהבים.

 

#5 סרטוני קו מוצרים

התבוננות בקו המוצרים היא גם דרך מצוינת לתת לקונים שלכם כמה תובנות לגבי מה שקורה מאחורי הקלעים בתהליך יצירת המוצרים שלכם. זה בעצם סרטון הדרכה, על איך המוצר שלכם נוצר משלב העיצוב ועד להפצה שלו. והאמת? הסוג הזה של סרטוני המוצר הוא בין הטובים אם אתם רוצים להשיק מוצר חדש או להציג את המותג שלכם.

 

#6 סרטוני עדות מלקוחות

שמעו, כשזה מגיע לסרטוני מוצר בחנויות דיגיטליות המשפט, “אין חכם כבעל ניסיון” מקבל משמעות יתרה – העדויות הן בדיוק מה שהקונים מחפשים ורוצים לראות כבר בהתחלה, כדי לגבש דעה אם שווה להם בכלל להמשיך לשוטט אצלכם או לא. הסרטונים האלו הם בעצם מודעות ווידאו קצרצרות המציגות את מה שהלקוחות חושבים על המוצר שלכם, תוכלו לפרסם אותן באתר האינטרנט, בערוץ היוטיוב ובפלטפורמות החברתיות שלכם.

 

#7 סרטוני תוכן שנוצרו על ידי משתמשים

אם אתם מחפשים סוג סרטונים פשוטים, אותנטיים ויעילים במיוחד, כדאי שתדעו, סרטונים שנוצרו על ידי משתמשים הם בין הממירים הטובים ביותר. תוכלו לשתף אותם במעין קלאס חסר מאמץ בעדכונים השטפים שלכם ברחבי המדיה החברתית או באתרי האינטרנט שלכם. אתם יכולים להשיג את הסרטונים הללו באמצעות שיתוף פעולה או על ידי יוצרי יוטיוב שייקחו על עצמם להכין את סרטון המוצר שלכם.

סרטוני מוצר לאתרי איקומרס

עכשיו, אחרי שהכרתם כמה סוגים של סרטוני המוצר – לא הגיע הזמן להבין מה היתרונות שלהם בשיווק דיגיטלי?

  • סרטוני מוצר ממירים טוב יותר מכל דבר אחר

בסופו של דבר, המטרה הסופית שלכם עם אתר המסחר או החנות שלכם, היא להפוך את הצופים לקונים ואם אפשר, אז כמה שיותר מהם. זה אומר שאתם רוצים למצוא דרך להביא יותר מבקרים לאתר שלכם, וסרטון מוצר בהחלט יכול להיות הדרך הטובה ביותר לעשות את זה.

 

  • סרטוני מוצר עוזרים לקדם את האתר שלכם

היום החיפושים אחרי סרטוני מוצר עולם בקצב מסחרר יותר מאי פעם. מחקרים של גוגל הראו, שאתרים עם תוכן ווידאו רלוונטי מחזיקים את תשומת הלב של האנשים לאורך זמן, יוצרים הזדהות ובסוף ממירים יותר לקוחות בהשוואה לאתרים נטולי סרטונים.

כאש אתם עומדים על שיעור נטישה נמוך ביותר, האלגוריתם של מנוע החיפוש מזהה שיש לכם אתר מבוקש, שאנשים רוצים לבקר בו, ואין טוב מזה כדי להעלות את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. זה מילת הקסמים של עולם ה SEO שלכם.

 

  • תוכן רב תכליתי שבאמת מוכר

היתרון הגדול של סרטוני מוצר, הוא לא רק שגוגל אוהב אותם ומה שגוגל אוהב אנחנו אומרים אמן! אתם יכולים להשתמש בהם באתר שלכם ובכל פלטפורמה אחרת והם באמת מוכרים. סרטון מוצר אחד יכול לשמש אתכם כמעט בכל מקום, כך תוכלו להגיע לחלקים רבים מקהל הלקוחות של המותג שלכם. ואם זה לא מספיק – זה יכול להציג את המותג שלכם לצופים חדשים וכך להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

אז אחרי כל הדיבורים, הגיע שלב המעשים! איך יוצרים סרטון מוצר מנצח לאתר איקומרס?

הצעד הראשון בכל סרטון מוצר איכותי הוא להתחיל עם אסטרטגיה. האסטרטגיה צריכה להתייחס לסוג הלקוחות שלכם ולתכנים שהם צופים בהם. לאחר שהבנו את זה, אנחנו יכולים להבין ולראות היכן הסרטון הזה עתיד להתפרסם.

זה כולל את סוג הפלטפורמות והיכן התוכן יגרום להכי הרבה המרות באתר שלכם. אחרי שעשינו את זה, אנחנו יכולים להתחיל לחשוב על תוכן הסרטון. האם אנחנו הולכים ליצור לכם תוכן מקורי וחדש או שאתם מעדיפים להשתמש בסרטון שנצר על ידי המשתמשים שלכם? האם זה יהיה סרטון שידריך כיצד להשתמש במוצר או סרטון שידבר על התכונות של המוצר?

תכינו את כוס הקפה שלכם, כי אנחנו הולכים לעשות סיעור מוחות עד שנמצא את הסרטון האולטימטיבי לכם!

בראש ובראשונה אתם צריכים לחשוב, מה ידחוף את הצרכנים שלכם לבצע את הרכישה, ואז נוכל להתחיל את תהליך הייצור בפועל.

למה חשוב להשתמש בסרטון מוצר בחנות אינטרנטית

נשמע מסובך? בואו נפשט את התהליך לשלבים

שלב ראשון: בחירת פורמט הווידאו של המוצר

בחירת הפורמט תלויה אך ורק במה שהצרכנים שלכם אוהבים לראות כשהם קונים באינטרנט ובמקומות שהם מחפשים רכוש את המוצרים. אם אתם לא לגמרי על זה, אז הדבר הראשון שכדאי לעשות, הוא ללמוד לאיזה סוג סרטונים הקהל שלכם יגיב הכי טוב ואחרי זה ליצור קמפיין שלם סביב זה. עם זאת, חלק מהפורמטים נוטים להמיר לרכישה טובה יותר, כמו המלצות והדגמות של מוצרים.

 

שלב שני: כותבים לכם תסריט

אתם אולי עשויים לחשוב שתסריט לסרטון מוצר לחנות יהיה די משעמם, אבל כשזה תלוי בנו ובקול של המוצר שלכם, זה לא הולך להיות המקרה. כשעושים את זה נכון, זה פרקטי ומעניין לאותם לקוחות המבקשים להחליט אם לרכוש את המוצר שאתם מוכרים או לא.

 

שלב שלישי: בדיקת נוכחות של המותג בנכסים

כדי למשוך יותר קונים ומכירות בחנות המקוונת הנכונה, אנחנו רוצים לוודא שהלקוחות שלכם יודעים שהסרטון הגיע ממכם. אם אתם עתידים לפרסם את סרטון המוצר במדיה החברית או במקומות אחרים – אנחנו כבר נדאג שהלוגו של המותג שלכם יתנוסס בגאווה בכל סרטון.

 

שלב רביעי: מצלמים את הסרטון!

אחרי שעברנו על כל השלבים, אנחנו יכולים להפעיל את המצלמה ולהתחיל לצלם את הסרטון שיציג ויתאר את המוצר שלכם בדיוק לפי התוכנית. אנחנו כמובן נוודא שהוא מצולם באיכות הכי טובה הכוללת אודיו מקצועי. איכות שמע גרועה זה בין הגורמים שיכולים להבריח לקוחות לפני ביצוע הרכישה.

 

שלב חמישי אחרי ההפקה, כבר רואים את הסוף

לבסוף, אחרי שסיימנו לצלם אנחנו נעבור ביחד על הסרטון, נוסיף או נוריד דברים לפי הצורך. שלב הפקת וידאו יכול לכלול גם עריכה וליטוש של הסרטון כדי להבטיח שהוא יענה על הצרכים של הלקוחות שלכם. בשנים האחרונות הצרכנים הפכו לבעלי ידע רב, כך שזה בהחלט עשוי להיות שלב חשוב בתהליך יצירת הווידאו.

רגע לפני סיום, הנה כמה טיפים ליצירה ופרסום סרטוני מוצר לחנויות דיגיטליות:

כעת, אחרי שדיברנו על כל היסודות של סרטוני מוצר ועברנו על כל השלבים ביצירת סרטון מקצועי, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור סרטוני מוצר שיעזרו לכם למשוך תנועה לכל סוג של אתר מסחר:

 

  • .דפי מוצר- וודאו שאתם ממקמים את סרטון המוצר שלכם בדף המוצר המתאים. דפי המוצר יכללו לא רק את תוכן הווידאו, אלא גם את המפרט והתמונות של המצר. זה יהפוך את דפי המוצר למרחב קניות אחד עבור הלקוחות שלכם. המיקום של הסרטון בדף המוצר תלוי בכם, אך רוב האנשים בוחרים למקם את הסרטון בראש הדף. זה יכול להגדיל את ההמרות.
  • הציגו במקום לספר- בין ם אתם קוראים להם מודעות ווידאו או סרטוני מוצר, מה שבטוח – אתם משתמשים במדיום וויזואלי וזה אומר שאתם צריכים להציג את התכונות של המוצר במקום רק לדבר עליהם. הכי טוב זה לשלב ולהציג את שניהם כדי להתמקד בהיבטים החזותיים יותר. זה בהחלט יגרום לסרטון של המותג שלכם לבלוט בין שאר הסרטונים ברחבי המדיה.

 

  • נסו להפיק סרטון קצר ולעניין

לפעמים פחות זה דווקא הרבה יותר, כשזה נוגע לסרטוני מוצר זה יכולי להיות מה שייקבע אם תמכרו יותר או פחות מוצרים. אתם לא רוצים לגזול יותר מדי מזמנם של הלקוחות שלכם, עם זאת, הקהל שלכם עדיין רוצה את כל המידע שהוא יכול לקבל. בשורה התחתונה, סרטוני המוצר שלכם צריכים להיות קצרים ותמציתיים. בזמן שאתם מציגים את האישיות של המותג או המוצר שלכם בסרטון, תגידו את מה שאתם צריכים, אבל תגיעו לנקודה ואם אפשר אז בלי ללכת סחור סחור.

  • השתמשו בערוצי המדיה החברתית שלכם

לא משנה באיזה סוג של סרטון מוצר אתם הולכים להשתמש (סביר להניח שיהיו מספר סרטוני מוצר), כדאי שתצרו אותם באופן שיתאים לשיתוף בפלטפורמות השונות ואז, שתפו אותם כמה שיותר.

  • צלמו וידאו שיהיה מכונה ליצירת לידים

סרטוני מוצר יכולים לשמש אתכם בכמה מוקדים שונים, אבל אחד החשובים ביותר הוא כמוקד ליצירת לידים. כדי לעשות את זה עליכם ליצור סרטון מוצר מרתק. עצבו מודעה שמספרת את הסיפור של המותג שלכם בדרך שובת לב ומושכת, על ידי שימוש במספר אלמנטים וויזואליים בתוך הסרטון כמו, טקסט ותמונות.

  • הטמיעו סרטוני המוצר באתר שלכם

כדי לייצר דוגמה מצוינת לסרטוני מוצר, עליכם להפוך אותם לזמינים לא רק בעדכוני המדיה החברתית, אלא גם באתר שלכם. עליכם להטמיע את הסרטונים כמעט בכל עמוד כדי שהצרכנים יתפתו להישאר באתר שלך זמן רב יותר, שבר שללא ספק יעזור להעלות את אחוזי ההמרה שלכם. אתם יכול להשתמש בכל אחד מסוגי הסרטונים שדיברנו עליהם בתחילת המאמר.

הפקת סרטון מוצר מקצועי – כמה זה יעלה לכם?

בדומה לתחומים רבים, התשובה תלויה במשתנים רבים הנוגעים לצרכים האישיים והעסקיים שלכם כמו, אורך וסוג הסרטון, מורכבות הצילומים ושימוש באפקטים מיוחדים. המחיר יכול לנוע מאף שקלים ועד לאלפי שקלים. תוכלו לקרוא על זה לעומק במדריך שלם שכתבנו על מחירים של סרטוני תדמית ומוצר. 

VIVI סרטוני תדמית – יוצרים לכם איכות!

לא משנה מה אתם מוכרים, בין אם זה שירות או מוצר מוחשי – סרטוני מוצר מקצועיים הם הטאץ’ שהחנות או האתר שלכם צריך! אנחנו בויוי סטודיו מפיקים סרטונים שמשנים את כללי המשחק – עם צוות שהוא כמו משפחה הכולל, צלמים, תאורנים, גרפיקאים, במאים, מפיקים ועוד שלל אנשי צוות שהפקת סרטונים שמקדמים עסקים זאת התשוקה שלהם. 

 

אז אם אתם רוצים להפיק סרטון מוצר לא פחות ממעולה, כזה שימשוך אליכם את הקהל הנכון, יהפוך אותם ללקוחות שבאמת קונים ויקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש – אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

אז… מה הסיפור של המוצר שלכם?

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5