סטורי באינסטגרם ככלי פרסום

זה 

תוכן עניינים:

למה חשוב לשלב סרטוני תדמית בסטורי? 

כי כולם אוהבים את זה! בשנים האחרונות יוצאים מחקרים רבים שמראים שאינסטגרם היא הפלטפורמה שראתה את הגידול הגבוה ביותר ברכישות בזכות סרטוני תדמית.  הסיבות להעדפת מודעות סרטונים ממודעות סטטיות נובעת מסיבות רבות – ראשית כבני אדם מאז שחר ההיסטוריה אהבנו לשמוע סיפורים. וידאו שמושקעת מחשבה בתסריט, במילים, בסאונד ובויזו’אל – יכולים לעורר בנו רגשות וללחוץ על טריגרים ששום תמונה סטטית או טקסט יצליחו. ממש בקצרה – הנה 3 הסיבות העיקריות למה כדאי לכםלהתחיל ליצור סטוריז באופן קבוע

ההיסטוריה של הסטורי באינסטגרם

כי זה אותנטי

היו ימים בהם אינסטגרם הייתה פלטפורמה לתמונות אסתטיות בלבד ולפיד מושלם, כיום המצב הוא שונה ואנשים דורשים יותר אותנטיות ופחות “פילטרים” בחייהם. זה בדיוק מה שהופך את הסטורי לפלטפורמה מושלמת לפרסום סרטוני תדמית ייחודיים. 

סטורי באינסטגרם כמודעות

כי אינסטגרם אוהב סרטונים:

נשמע מצחיק, אבל זו לגמרי האמת. בשנים האחרונות הפלטפורמה נותנת הרבה מקום לעסקים ומשפיענים שמעלים סרטונים – תוכלו לשים לב לכך שבאקספולוור הם בוחרים להציג סרטונים וסטורי רנדומליים במיקומים גבוהים ובמשבצות רחבות שתופסות את תשומת לב של המשתמשים.

אם זה לא מספיק לכם, בשנה האחרונה אינסטגרם מנסה להשיב מלחמה לאפליקציה החדשה שכבשה את העולם – טיקטוק שכולה מבוססת על סרטונים, מה שגורם לה לעודד את המשתמשים ליצור ולפרסם קטעי וידאו. 

איך ליצור מודעות סטורי לאינסטגרם ?

כי הם מספקים הזדמנות לחיבור ואינטראקציה

1 מכל 3 משתמשים באינסטגרם דיווחו על כך שהם התעניינו יותר במוצר או שירות שהופיע במסגרת וידאו בסטורי באינסטגרם מאשר בדרכים אחרות. בנוסף לכל היתרונות של סרטונים וההשפעה הפסיכולוגית שלהם – השילוב עם הפיצ’ר מעורר בגולשים יותר אמון, פתיחות וסקרנות.  

 

לסיכום - תתחילו ליצור סטורי באינסטגרם!

משנה לשנה אנחנו רואים שעולם השיווק מתבסס יותר על סרטונים ואינסטגרם היא ללא ספק אחת הפלטפורמות שמיישמות את זה בשנים האחרונות. אם אתם מחפשים דרך למתג את העסק שלכם, להיחשף לקהלים חדשים וליהנות מתוצאות אפקטיביות – סרטוני תדמית לסטורי הם ללא ספק הפתרון המושלם בשבילכם. 

אנחנו חיים בעולם בו רמת הקשב לדברים הולכת ויורדת – לכן, תמונות וטקסטים לא בטוח יצליחו לעביר את המסר שלכם באותה מהירות וחדות כמו סרטוני תדמית. וידאו אחד – יכול להעביר את הסיפור שלכם בפחות מדקה, להניע לפעולה ולמשוך את סוג הלקוחות שאתם רוצים. 

אם עדיין אין לכם סרטון תדמית לעסק – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. אנו ב-VIVI Studio מפיקים סרטונים שעובדים בשבילכם ומייצרים רעיונות קריאטיביים עם חיבור בין המטרות וערכי המותג שלכם. נשמח לעזור לכם לצמוח ואנו מתחייבים לתהליך מקצועי עם מיטב אנשי המקצוע כדי להבטיח לכם תוצר סופי מושלם. 

לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי או התקשרו אלינו

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5