למה אתם זקוקים לסרטון אנימציה עסקי?

סרטון אנימציה איכותי לא ישאיר אף אחד אדיש. זה מושך את תשומת ליבם של הצופים, גורם לקהל להקשיב למסרים שהחברה מעבירה, ואפילו יכול לגרום להם להיות אקטיביים ולהפיץ אותם עבורכם!

אם אתם רוצים ללמוד כיצד סרטון אנימציה יכול להעלות את המודעות החברתית למותג שלכם, להגדיל קהל הלקוחות וכך, גם את המכירות. למעשה, סרטון אנימציה יכול להיות העובד המסור שיקדם את החברה שלכם מבלי לעצור לרגע. מאמר זה יגלה לכם את היתרונות שסרטון אנימציה שיווקי יכול לספק לעסק שלכם, מוכנים לפרוץ את גבולות ההצלחה שאתם מכירים? 

תוכן עניינים:

הרשו לנו להציג בפניכם כמה מהיכולות המיוחדות של השימוש בסרטוני אנימציה עסקיים:

סרטוני אנימציה הפכו לאחת מפלטפורמות השיווק החזקות ביותר ברחבי המדיה, ויש לכך סיבה טובה. הכוח שלהם טמון בעובדה שהם יכולים לספר את הסיפור של המוצר שלכם בזמן קצר, בצורה מהנה ומרתקת! סרטוני אנימציה עסקיים נמצאים בתנופת גדילה, אך מרבית אנשים עדיין לא מודעים ליתרונות הרבים שהם מציעים. הבנת הכוח האדיר שלהם זה הצעד הראשון שייסע לכם להשתמש באפיק השיווק הייחודי הזה.

סרטוני אנימציה לעסקים למה זה כדאי?

1. הרבה אנשים יצפו בזה וזה ניתן לשיתוף

כשזה מגיע לצריכת תוכן ברחבי האינטרנט, מרבית האנשים בהחלט יעדיפו לצפות בסרטון על פני קריאת תוכן כתוב. זה הוכח בכמות האנשים (80%) שיצפו בסרטון בשלמותו, בהשוואה למספר האנשים שיקראו פוסט בבלוג או תוכן פרסומי המשוטט ברחבי המדיה החברתית.

אתם בהחלט תשתפו סרטון שעורר בכם עניין ויצר לכם תחושה נעימה. מחקר שנערך על ידי גוגל מציג נתונים מדהימים על כך שסרטונים יכולים ליצור עד 1200% יותר שיתופים מאשר טקסט כתוב ותמונות ביחד. סרטון מעניין ומקצועי מהווה קרקע פורייה לשיווק מידי מפה לאוזן, על ידי עידוד ודחיפה חיובית מהמשמשים להפיץ את הסרטונים הללו במעגלי החברים המשפחה שלהם כמעט 76% מהצופים יעשו את עבודת השיווק עבורכם.

באמצעות הפקת סרטוני אנימציה מדהימים, תמשכו אליכם לקוחות פוטנציאליים שימשכו לקוחות וצופים נוספים על ידי שיתוף הסרטון בכל רשתות המדיה החברתית שלהם. במילים אחרות, אם תפסתם את תשומת לב הקהל, הוא יעבוד עבורכם כמשווקים רגשיים.

2. יצירת סרטוני אנימציה לעסק שלכם תהיה יותר משתלמת מכל הבחינות!

עריכה והפקה של סרטוני אנימציה זולים יותר מסוגים אחרים של סרטוני שיווק. עבור סרטוני לייב אקשן, אתם תצטרכו סט שלם של לוגיסטיקה שידרוש מאמצים רבים – תצטרכו ללהק שחקנים, לחפש לוקיישנים, לתכנן לוח זמנים לצילומים, לדאוג לצוות שידאג לבצע עריכת סרטונים, לתקשר עם צוות שלכם, לשכור או לחפש ציוד ובמקרים מסוימים תצטרכו גם לשכור מעצבים גרפיים ואנימטורים. כל אלו יעלו לכם לא מעט כסף.  

מה זה סרטוני אנימציה לעסקים

אולי יעניין אותך גם לקרוא המדריך המלא לסרטוני אנימציה >> 

3. סרטוני אנימציה טובים נחקקים בזיכרון לזמן ממושך

לסרטוני הסבר איכותיים יש נטייה להתגלגל ולהפיץ את עצמם בין הרבה אנשים ולהישאר בתודעה הרבה מאד זמן. הסיכוי שתזכרו משהו שצפיתם בו בסרטון גבוה הרבה יותר מאשר לזכור מידע שקראתם באמצעות טקסט רגיל. הרציונל כאן לא כל כך מסובך: המוח שלנו אמור לעבד תמונות פי 50,000 מהר יותר מאשר קבוצת מילים כתובות. למוח שלנו יש גם את היכולת לשמור את המידע הזה בצורה יעילה יותר מכל כיתוב שקראנו בספר או בפוסט. מוכנים לנתון המדהים הבא? המידע המאוחסן תחת דקת ווידאו שווה ערך לכ 1.8 מיליון מילים! על פי נתוני מחקר שנערך בשיתוף פעולה בין גוגל לאוניברסיטאות מובילות בארצות הברית.

 לסרטוני אנימציה המציגים הסבר בצורה חווייתית יש את הכוח להמיר מידע שנוצר למטרות שיווקיות ולקידום מכירות למשהו משכנע מאד. זאת בדיוק המשמעות של “מעורבות”, לגרום למישהו שצופה בכם לעשות משהו יכול להיות מועיל מאד עבור המותג שלכם. כך, תשמרו את הקהל שלכם קרוב אליכם, וגם אם הם לא רכשו את המוצר שלכם באותו הרגע, קרוב לוודאי שהם יעשו זאת בקרוב.

תזכרו שאתם רוצים לעצב דמויות שכייף לצפות בהן, להשתמש שחכמה בצבעים שמזוהים עם המותג, לשזור קטעי שמע מדויקים ולמעשה, לקחת את הסיפור שלכם ישירות לתוך ליבו של הקהל. את כל זה תוכלו לעשות על ידי יצירת סרטון אנימציה מותאם אישית. כך הקהל יוכל להזדהות עם המותג, ללכת בדרכו ולבסוף לרכוש את השירות שהוא מציע.

4. גוגל ויוטיוב מאד אוהבים סרטוני אנימציה!

אתם יכולים להפוך סרטוני שיווק לקטעים מפתים ומושכים עבור גוגל. והאמת, שממש כדאי שתעשו את זה, ולו בגלל שגוגל הוא מנוע החיפוש החשוב והגדול מכולם! הקפידו לכלול תיאור תמציתי של הסרטון שלכם, להמציא כותרת קליטה ולשלב תגיות מתאימות ואתם על דרך המלך!

זכרו, אתרים עם סרטונים מושכים פי 2 או 3 יותר מבקרים חודשיים, והם יגדילו את השהייה באתר אם תספקו להם תוכן מעניין, כל זה יכול ליצור עלייה חדה בתנועה שמגיעה ממנועי החיפוש. כמו כן, אתר עם סרטונים, בהשוואה לאותו אתר עם טקסט כתוב בלבד, יכפיל את המספר הממוצע של דומיינים מקשרים. סרטוני אנימציה עסקיים בהחלט יכולים להפוך לאטרקטיביים יותר עבור גוגל, הסרטונים הללו מביאים יתרון נוסף, והוא העובדה שהם נוצרו מתוך חשיבה והבנת הצרכים של הקהל, זאת אומרת שהסיפור שהסרטון שלכם יספר יכלול דמויות והיבטים הקשורים לצופים שלכם, כך תצרו בקרב הקהל תחושת מעורבות שתוביל לגיוס לקוחות פוטנציאליים.

יוטיוב הוא מנוע חיפוש נוסף שכאי לקחת בחשבון, אז כאשר אתם בונים סרטון אנימציה לעסק שלכם, תעשו עוד מאמץ קטן כדי להפוך את סרטון ההסבר שלכם לאטרקטיבי גם עבורו – לפי נתונים עדכניים, 25% מהצרכנים סיפרו שהם עורכים מחקר ומשווים מוצרים בעזרת סרטונים ביוטיוב לפני שהם מבצעים את הקנייה. בדיוק מסיבה זו משווקים חושבים על טקטיקות יצירתיות לתיוג מילות מפתח ביוטיוב, תוך יצירת ערכים חדשים וספציפיים כאשר אנשים מחפשים תוכן.

אם אתר האינטרנט שלכם יכלול סרטונים שיווקיים, זה יהפוך אותו למדהים במיוחד! זה יאפשר למגוון צופים להיתקל בסרטון שלכם – אפילו בלי לחפש אותו! אחד היתרונות הנפלאים בהצגת סרטון האנימציה שלכם ביוטיוב הוא שבסופו של דבר הוא יכול לפעול כיחידת שיווק אוטונומית. זאת אומרת, שהצופים שלכם יוכלו לקבל מושג טוב מאוד על העסק שלכם לאחר הצפייה בסרטון – מבלי לבקר קודם באתר האינטרנט שלכם.

יתרונות של סרטוני אנימציה לבעלי עסקים

5. אם אתם רוצים יותר המרות ומכירות – צרו סרטון אנימציה עסקי

זה לא סוד שמשווקים רבים רואים בתוכן ווידאו כאחד הגורמים העיקריים המובילים להמרות, יותר מכל אפיק שיווקי אחר. עסקים המשתמשים בסרטונים עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלהם, מקבלים כ 40% יותר תנועה המגיעה ממנועי החיפוש בהשוואה לעסקים שאינם משתמשים בסרטונים.

אחת העובדות המדהימות: אתרי אינטרנט המשלבים סרטון ווידאו בדף הנחיתה שלהם יכולים ליצור עד 80% המרות! ההסבר ליצירת המרות ומכירות גבוהות יותר פשוט מאוד: לסרטוני הסבר יש את היכולת לחדור ללב הקהל שלכם. אם הצלחתם ליצור דמויות מעניינות ומושכות שיכולות להעביר מסר עוצמתי ומרתק באמצעות אנימציה, הסרטון שלכם יחבר בין הסיפור שאתם מספרים לבין הצופים שלכם. כך תהפכו את המותג שלכם לאמין בעיניי הקהל, ופעולה זו תעניק לקהל שלכם את הדחיפה שהוא צריך כדי לרכוש את המוצר שלכם. סרטון אנימציה עסקי, מותאם אישית שנערך בצורה מקצועית ואיכותית כך שיגע בלב הקהל שלכם, יניב יותר מכירות ויגרום לעסק שלכם לשווק את עצמו.

6. סרטוני אנימציה יסייעו לכם שפר את יכולות השיווק גם בדוא"ל

אחת הדרכים המוצלחות לשיווק העסק שלכם הוא בשימוש בכוחו של הדוא”ל – לא הרבה מודעים לכך, אך ניתן ליצור זרימה של לקוחות חדשים לאתר שלכם באמצעות הפקת סרטוני וידיאו בדגש על סרטוני אנימציה שיווקיים. כאשר תשתמשו בכוחו האדיר של אמצעי הפרסום הזה בצורה נכונה, הנתונים יהיו לטובכם ובגדול: שילוב סרטון אנימציה בעל מראה טוב הכולל תוכן מושך לעין, יכול להגדיל את התנעה באתר שלהם בכמעט 50%! זאת לפי נתוני מחקר שנערך על ידי גוגל. למעשה, עצם הוספת המילה “ווידאו” בנושא הדוא”ל מגדילה את שיעור הקליקים בכמעט 65% אחוז!! מדובר בתנועה גדולה שיכולה להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, וזה מבלי להתייחס לשאר אפיקי השיווק הנוספים. מקמו את סרטון הווידאו שלכם בסוף המיילים, ליד החתימה שלכם. ואם אתם רוצים ללכת על המגרש של המקצוענים, צרו ערוץ יוטיוב עבור העסק שלכם והוסיפו סרטון שבועי על בסיס קבוע תוך הטמעתו באתר האינטרנט שלכם. אנחנו ממליצים ליצור סרטון אנימציה איכותי שיספר את הסיפור של החברה שלכם בצורה קצרה, עניינית, ברורה ומהנה.

סרטוני אנמציה לעסקים עם VIVI STUDIO

7. סרטוני אנימציה מפשטים רעיונות מורכבים לסצנות פשוטות

בין אם החברה שלכם עוסקת בננוטכנולוגיה, בינה מלאכותית או טיפולים הוליסטיים אין נושא שלא תוכלו להציג ולהסביר באמצעות סרטון אנימציה. אחד היתרונות המועילים ביותר של סרטוני אנימציה הוא שאנו לומדים וזוכרים מידע בצורה יעילה יותר כאשר אנחנו נהנים. האנימציה עוזרת לפרק מושגים מורכבים לתמונות ויזואליות פשוטות וסצנות שהופכות מידע לקל לעיכול. לדוגמה, מפתחי אפליקציות רבות משתמשים בסרטוני אנימציה לאפליקציה כדי להסביר למשתמשים כיצד להשתמש בה בקלות ועל כל הפיצ’רים הקיימים בה. אם ניכנס לפרספקטיבה הפסיכולוגית, רק 10% מהאנשים זוכרים מידע שקראו או שמעו. מומחים קבעו שהתפיסה החזותית שלנו מורכבת מ 80% זיכרון ו20% קליטה דרך העיניים. זה מוכיח את העובדה שחומר חזותי הנושא מידע רלוונטי יכול לעזור לחברות לתקשר טוב יותר עם הלקוחות שלהן.

8. אנימציה מכניסה רגשות ועניין לנושא שלכם

לסרטוני אנימציה יש את הכוח להעביר רגשות מבלי ליפול לסטיגמות ודעות קדומות. אנימציה מאפשרת להעביר ואף להקצין רגשות בצורה יעילה יותר, וכך ניתן להפוך את המסר השיווקי לעוד יותר אקספרסיבי וקולע למטרה.

יתרה מכן, סרטוני אנימציה מקיימים אינטראקציה עם רגשות אנושיים במגוון רמות של תפיסה מאחר והוא משלב מרכיבים חזותיים וקוליים בו זמנית. כך ניתן לפנות לרגש של האנשים ולאפשר למותג ליצור אינטראקציה עם הקהל ברמה אישית.

סרטוני הווידאו של VIVI – דלת הכניסה שלכם ללב הקהל

בחירת גישה יצירתית, מקורית ונכונה עבור סרטוני הווידאו של העסק שלכם היא המפתח אם אתם רוצים ליצור מעורבות ולעורר את השראה בקהל שלכם – ובסופו של דבר להשיג תוצאות טובות. זו אחת ההחלטה שתצטרכו לקבל בשלב מוקדם מאד של תהליך הפקת הווידאו – ההחלטה כוללת את רעיון הליבה שאתם רוצים לתקשר לקהל, ואת הסגנון הוויזואלי שבאמצעותו אתם מתכננים להחיות את הסיפור שלכם.

אנחנו ב VIVI STUDIO מתמחים בהפקת סרטוני תדמית וגם סרטוני אנימציה יצירתיים ומקוריים. כאלו שידברו ישירות אל לב הקהל שלכם, ויגרמו לו לרצות להיות מעורבים. המטרה שלנו היא ליצור סרטון שיעבוד עבורכם ברחבי הארץ ובעולם.

אם היתרונות של סרטוני אנימציה עוררו בהם השראה ואמביציה לקדם את העסק שלכם, אתם מומנים ליצור איתנו קשר. עם הצוות המנצח שלנו הכולל, אנימטורים, מומחים בגרפיקה תנועתית, תלת ממדית/דו ממדית ואנימציה מונפשת, ניצור איתכם ועבורכם את סרטון אנימציה שיידחף את העסק שלכם קדימה אל מחוזות חדשים. 

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5