חשיבות ויתרונות של סרטונים בימינו

 

עדיין לא בטוחים מדוע סרטוני תדמית ווידאו חשובים בימים הללו? לאסטרטגיה הפופולרית הזו יש מגוון רחב של יתרונות – החל מהגדלת התנועה, מיתוג והגדלת הכנסות. כיום עסקים זקוקים להרבה דברים בשביל לשגשג ולצמוח: חזון, יעדים, הצעה טובה, שירות יוצא דופן ועוד. אבל בנוף השיווקי הרועש של ימינו – מה שהעסק שלכם באמת צריך זה סיפור ובמאמר שלפניכם נדבר על חשיבות ויתרונות של סרטונים בימינו.

סיפורים מייצרים שיווק אפקטיבי כיוון שהם מצליחים לעורר את הרגש של הצופה, הם יכולים להשפיע על האמונות שלנו, לשחק על הנוסטלגיה ולעזור לנו להבין מידע מורכב. סיפור נהדר יכול להציג את אופי של המותג שלנו בפחות משלוש דקות, לשכנע ולהניע את הצופים שלנו לפעולה והדרך המושלמת לספר את הסיפור שלכם הוא באמצעות סרטונים. במאמר זה אנחנו הולכים לסקור בפניכם את החשיבות והיתרונות של סרטונים בימינו. בואו נצא לדרך 😊

 

תוכן עניינים:

הפקת סרטוני תדמית לעסקים - למה כדאי?

בימינו עסק שלא משתמש בסרטוני שיווק – זה כמו אדם בלי סמארטפון, נדיר מאוד. השינויים המהירים בעולם השיווק הובילו לכך שיותר אנשים מחפשים צורות תוכן דינמיות ומעניינות יותר. סביר להניח שרק היום צפיתם באיזה שהוא סוג של סרטון וככל הנראה אף יותר מאחד – בין אם זה ביוטיוב או באחת הרשתות החברתיות.

אי אפשר להימנע מסרטונים ולמעשה הם תופסים לנו את העין יותר מכל סוג תוכן אחר. בתור בעלי עסקים או משווקים חשוב שתבינו שזו הזדמנות בשבילכם שתוכל לסייע לכם להגיע ללקוחות פוטנציאלים, לקבל תשואות טובות יותר ולהגביר את ההזדהות עם המותג. משנה לשנה סרטוני וידאו הופכים לפופולריים יותר, טיק טוק – אפליקציית הסרטונים הוויראלית ביותר בעולם היא רק דוגמה לעוצמה שלהם, פייסבוק ואינסטגרם כבר היום מעניקות לסרטונים יותר חשיפה ובמה.

בקיצור… הסרטונים כאן בשביל להישאר ואם אתם עדיין לא השתכנעתם, ריכזנו לכם את כל היתרונות שלהם.

סרטוני תדמית למה הם חשובים

6 יתרונות מרכזיים של סרטוני תדמית

לסרטוני תדמית מקצועיים יש המון יתרונות, מיתרונות שיווקים ועד יח”צ, מרושם ראשוני ועד חיבור, אמון ובניית רגש אצל הלקוח הפוטנציאלי שלנו.
קיצרנו לכם תהליכים ואספנו לכם את 6 היתרונות המרכזיים של סרטוני תדמית.

1. תופס את העין של הצרכן ויוצר איתם אינטראקציה ראשונית

65% מהגולשים צופים ביותר משלושת רבעי מהסרטון וכבר הוכח שסרטונים מושכים יותר את תשומת לבו של הגולש לעומת סוגי תוכן אחרים. בנוסף, בתור בעלי עסקים אתם וודאי יודעים שזה לא תמיד קל להתחיל בשיחות מול לקוחות פוטנציאלים – במיוחד אם אתם חדשים בתחום.

תוכן וידאו באיכות גבוהה יוכל לסייע לכם ליצור אמון, לעורר רגשות ולגרום גם לאלה שמטילים ספק להיות לקוחות קונים. למעשה, יותר מ55% מהצרכנים מדווחים שסרטוני תדמית מעניקים לכם יותר ביטחון ברכישה ברשת.

לאוהבי מספרים שבינכם, הנה עוד כמה סטטיסטיקות מעניינות:
79% מהצרכנים מאמינים שסרטוני שיווק של מותגים משפיעים על ההחלטה הסופית שלהם אם לבצע את הרכישה או לא. לא רק זה, אלא שמחצית מהצרכנים (53%) מספרים שהם יוצרים קשר עם המותג לאחר שצפו בסרטונים שלהם. בכל הנוגע למעורבות: 20% מדווחים שהם ביקרו לאחר הצפייה בסרטון באתר של המותג ו20% נוספים דיווחו שהם עשו מחקר לגבי המותג המפרסם. 23% מהצרכנים אמרו שהם מצפים שסרטוני השיווק יכללו קישור שמאפשר להם לבצע רכישה ישירה.

כל מה שרציתם לדעת על סרטוני תדמית

2. הדגמת מוצר/שירות

האם ידעתם שרוב הצרכנים יעדיפו לצפות בסרטון תדמית על מוצר מאשר לקרוא עליו? אם אתם מקדמים מוצר או שירות חדש, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתיצור עבורכם סרטוני מוצר שמדגימים כיצד הוא עובד או כיצד להשתמש בו. חברות האופנה הגדולות כבר מיישמות את זה באתרי קניות ומציגות את הדגמים עם תמונות ועם סרטונים של דוגמנית שמציגה את הבגד מכל הזוויות מה שמאפשר למשתמשת להבין אם המוצר יכול להתאים גם בשבילה.

3. גוגל אוהב אתרים עם סרטונים

הכנסת תוכן וידאו לאתר שלכם תסייע לכם להגדיל את משך הזמן שהמבקרים מבלים באתר שלכם. זמן בילוי רב יותר באתר – אומר לגוגל שכנראה אתם משהו טוב ושאתם מפיקים תוכן איכותי ומעניין לגולשים. אם אתם משבצים סרטונים באתר שלכם, יש לכם סיכוי גבוה להגיע לתוצאות המובילות במנוע החיפוש.

כמובן שחשוב להקפיד לבצע אופטימיזציה לסרטונים ולוודא שגם הם מקבלים כותרות ותיאורים מדויקים ושמסונכרנים עם הדפים באתר שלכם.

4. סרטונים משפרים המרות

מחקרים מראים ששימוש בסרטונים בדפי נחיתה ובאתרים יכול להוביל לעלייה משמעותית בהמרות – עד 80%! תוצאות אלה נכונות לכל התחומים והם יוכלו לסייע לכם לקבל יותר לידים וככל הנראה גם יותר מכירות. לא משנה כמה התוכן באתר שלכם כתוב טוב או כמה מקפידים להשתמש בתמונות איכותיות– סרטון יציג את המוצר שלכם בדרך המחמיאה והמרגשת ביותר עבור הצרכן.

5. חיבור רגשי ובניית אמון

מטרת השיווק היא בסופו של דבר ליצור קשרים ארוכי טווח ולבנות אמון מול הלקוחות שלכם. אמון הוא הבסיס של רוב הקמפיינים השיווקיים האיכותיים ושיווק עם סרטונים יוכל לסייע לכם ליצור חיבורים אמינים שסוגי תוכן אחרים לא יכולים.

וידאו הוא צורת תוכן האפקטיבית ביותר בגלל שסרטונים משלבים אלמנטים כמו: טונים, קול, הבעות פנים ומוזיקה רגשית כדי להעביר את המסר שלכם בדרך המדויקת והעוצמתית ביותר, מה שיוכל להפוך את השירות או המוצר שלכם לרלוונטי ולפיתרון שעונה על הצרכים של הצופים שלכם.

יתרונות הפקת סרטוני תדמית

6. העמודים העסקיים שלכם ישגשגו

פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין – כל הרשתות החברתיות אוהבות מאוד דפים עסקיים שמשלבים סרטוני וידאו ואם תשימו לב, הדפים המצליחים ביותר עם מספר רב של עוקבים משלבים תמיד סרטונים מרתקים. כן, אנחנו מודעים לכך שהרבה מתוכן הוידאו במדיה החברתית עוסק בחתולים או כלבים מצחיקים אבל אתם יכולים לגרום לסרטונים שלכם לעבוד בשבילכם!

יש כאן עובדה סטטיסטית שתומכת בטענה שלנו: 76% ממשתמשי הרשת החברתית אומרים שהם ישתפו סרטון שהם אהבו של עסק/חברה/ארגון. המשמעות היא שאם אתם תדאגו ליצור סרטונים שמעוררים את הרגשות של הצופים שלכם, כאלה שיצחיקו, ירגשו וירתקו את הצופים למסך – אז יש סיכוי שהם ישתפו אותו עם חבריהם ובני משפחה מה שיחשוף את המותג שלכם לקהלים חדשים.

אולי יענייך אותך גם לקרוא על 10 טיפים להפקת סרטונים שיווקים >> 

בואו ליצור סרטונים שעובדים בשבילכם עם VIVI

אז בפוסט הזה הבנו שסרטוני תדמית הם חלק בלתי נפרד מדרכי השיווק – הם מושכים קהלים חדשים, יוצרים מעורבויות ומצליחים להעביר את המסר שלכם בדרך הקצרה והחדה ביותר. אין ספק שסרטונים כאן בשביל להישאר וכדי שהעסק שלכם יישאר רלוונטי אל תוותרו עליהם ושלבו אותם באסטרטגיית השיווק שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולהתחיל להפיק סרטון תדמית שיעבוד בשבילכם לכל מטרה ולחוות בעצמכם את העוצמה והתוצאות שלהם.

לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם או פשוט התקשרו אלינו!

אתם צעד אחד קטן משינוי אדיר! שיווק בוידאו - מתחילים כאן!

לדבר לא עולה כסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5