הפקת סרטוני אנימציה

הפקת סרטוני אנימציה שיווקים לעסקים - מאיפה מתחילים?

מה זה סרטוני אנימציה?

אנימציה היא לכידת תמונות סטטיות עוקבות (ציורים או תמונות של עצמים דוממים) והפעלתם ברצף מהיר כדי לחקות תנועה בעולם האמיתי. אם אי פעם דפדפתם במהירות בספר עם תמונות עוקבות, אז אתם בטח יודעים איך זה עובד.

כיום, סרטוני אנימציה הם הסרטונים שנוצרו עם עיצובים מקוריים, ציורים, איורים או אפקטים שנוצרו על ידי מחשב, נעשו בצורה מושכת את העין תוך שימוש במספר סגנונות אומנותיים.

למרות שסרטוני אנימציה רבים עשויים לשלב ווידאו אקשן חי, הם לא דורשים שום הקלטת אקשן חי כדי להעביר רעיון או סיפור. 

אילו סוגי אנימציה קיימים?

נתחיל בהסבר ש”אנימציה” היא באמת מונח גג למגוון טכניקות שונות של הוספת תנועה לתמונות (או אובייקטים דוממים). למרות שיש עוד, הנה ארבעת העיקריים והשימושיים ביותר:

  • אנימציה מסורתית מצוירת באופן ידני- אנימציה מסורתית היוצרת ומתייחסת לכל פריים בנפרד, ולאחר מכן כל הפריימים רצים ברצף ויצרים אשליה של תנועה. זהו השורש ההיסטורי של האנימציה, אך עלותה ומחויבות הזמן שלה הן הסיבות לכך שהאנימטורים פיתחו שיטות מודרניות יותר.
  • אנימציה מבוססת וקטור דו-ממדית – תוכנה מתקדמת יותר המעניקה את תמיכתה לאנימציה מסורתית. העיקרון זהה, אבל פלאש וכלי אנימציה מבוססי וקטור אחרים מייצרים הרבה מהפריימים האישיים על סמך הקלט של האנימטורים.

 

  • אנימציה תלת ממדית (CGI) – גישה חדשה לגמרי לאנימציה, שבה מחשבים יוצרים את כל התמונות והאנימטורים ומזינים את התנועה והזוויות. אומרים שאנימציית CGI קרובה יותר למשחקי בובות ואנימציה מסורתית – האנימטורים מתמקדים יותר בשליטה בתנועות ומשאירים את הוויזואליה למחשב.
  • סטופ מושן – פריימים בודדים נלכדים על ידי מניפולציה וצילום של אובייקטים אמיתיים; המכונה לרוב חימר, אך ניתן להשתמש בו עם יותר מסתם חימר, למרות שהיא יקרה וגוזלת זמן כמו אנימציה מסורתית, לתוצאות הסופיות יש לרוב מראה ייחודי ויקר.

VIVI STUDIO-  הבחירות שלכם, הביצוע שלנו

הסגנון שתבחרו תלוי מאד במטרות שאתם מציבים לעצמכם, באישיות של המותג ובתקציב שהעמדתם לצורך הפרויקט. יצירת סרטון הסטופ-מושן עשוי לעזור לסרטון שלכם לבלוט בתוך ים הסרטונים הגנריים. התפקיד שלנו זה להביא את הייחוד שלכם לקדמת הבמה ולייצר לכם סרטו שיווקי שאין כמוהו.

אנימציה בהחלט מהווה כלי אדיר וחזק לשיווק העסק שלכם, אך האנימציה כשלעצמה איננה מספיקה, היא חייבת להיות באיכות טובה, להיווצר מתוך יצירתיות וחזון. אנחנו ב VIVI סטודיו  מספקים ייעוץ מקצועי ואישי לכל החברות ובעלי העסקים כדי להגיע לתוכנית הפעולה הנכונה ביותר עבור העסק שלגם

כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, אנחנו מעמידים לצידכם את מיטב האנימטורים שייצרו עבורכם את הסרטון האולטימטיבי להתקדמות שלכם.

אז אחרי שהבנו שאנימציה לא חייבת להיות קריקטורה או ציור ילדים. הגיע הזמן להכיר את הדרכים הרבות למשוך את תשומת לב הקהל, עם שינויים פשוטים ותוספות לתמונות החזותיות. לדוגמה, אתם יכולים להנפיש את הלוגו שלכם. אין זה דבר חדש – אך אנימציות הנוצרות בצורה חכמה ומרגשת מבינה וויזואלית, יכולות להשפיעה רבות על הקהל שלכם ולאפשר למותג או לקמפיין שלכם להיות ניתנים לזיהוי בקלות.

בואו נדבר על הפרויקט שלכם! 🙂

איך ואיפה האנימציה עובדת?

 

ישנן דרכים רבות להשתמש באנימציה או בגרפיקה באיכות גבוהה כדי למקד את התכנים  לקהל הפוטנציאלי שלכם. למען האמת, קשה להטיל ספק ביעילותו של הכלי הזה. הנתונים המורכבים שהועברו באמצעות האינפוגרפיקה נראים פשוט משעשעים ומעניינים יותר בסרטון אנימציה קצר או אפילו ב-GIF. סביר להניח שזה יניע לקוחות לבצע פעולה ממוקדת.

אנימציה כבר שימשה ככלי שיווקי במגוון תחומים בעבר. בואו נסתכל על כמה מהם:

 

  • אפליקציות לנייד- הן הראשונות ברשימה הזו. למעשה, האפליקציות הן הדוגמאות המדגימות בצורה הטובה ביותר כיצד אנימציה השפיעה על העיצוב והשיווק עד היום. הדרך שבה אפליקציות נראות תלויה לחלוטין באמצעי האנימציה. ניתן לומר שהאנימציה טבועה באופי האפליקציות באופן כללי.

 

  • אתרי אינטרנט- כאן האנימציה משמשת בדרך כלל כדי לספק ניווט ויזואלי עבור המצטרפים החדשים. בעיקרון, באמצעות סרטון אנימציה, אתם יכולים לייצג את המורכבות של האתר במונחים פשוטים ומובנים. זה עובד בצורה מושלמת גם להצגת אלמנטים חדשים בדף. במקרה זה, אנימציה עוזרת למשתמש להבין את ההגדרה והמטרה של האלמנט החדש.

 

  • פרסומות ברשתות חברתיות ופרסומות וידאו- סרטוני אנימציה במדיה החברתית הופכים למעשה לטרנד חדש המאפשר לצופים לצרוך תכנים שונים בהנאה ועניין.

 

  • סרטוני הסבר- האזור הזה מתקדם במהירות להפליא והאנימציה היא כנראה התענוג המתוק של התחום הזה. תוכן קצר, קל להבנה וקל מאוד, פופולרי בכל מדיה חברתית.

הסבלנות של המשתמש היום היא הרבה יותר מוגבלת. לכן, על מנת למנוע מהקהל שעמום, האנימציה הפכה לחלק גדול ואינטגרלית מהחוויה היומיומית. בואו נסתכל על הסטטיסטיקה שמראה בבירור כיצד הנוכחות של האנימציה הופכת לכלי שיווקי חשוב להפליא:

  • סרטון אנימציה בדף נחיתה מגדיל את ההמרות ב-85–90%;
  • 60% מהמשתמשים משוכנעים לקנות מוצר לאחר צפייה בסרטון אנימציה קצר.
  • לפי הסטטיסטיקה, משתמשי YouTube ברחבי העולם צופים ביותר ממיליארד שעות של סרטונים בפלטפורמה מדי יום. החלק הגדול והנצפה ביותר, הוא פרסומות מונפשת בתחילת הסרטון ובסוף.
  • במרבית המקרים סרטוני אנימציה יגרמו למשתמש לחפש מידע נוסף על המוצר.
Read Less ...קרא עוד

נהדר, אבל למה סרטון אנימציה?

אנימציה שומרת על תשומת הלב של הצופה

למשתמשי האינטרנט יש טווחי תשומת לב קצרים והם יבזבזו זמן רב בצפייה בסרטון. אנימציה מעוררת רגשות המהדהדים אצל הצופים. זה מעורר שיחות וגורם לקהל שלכם לרצות לעקוב אחר הסיפור. מלבד זה, בימינו אנשים רגילים לפרסומות שיווקיות פולשניות. לעתים קרובות הם פשוט רואים מבעד לכל הרעש שהמודעות יוצרות. אנימציה, לעומת זאת, פחות ידועה כמכשיר שיווקי. כך שאנשים נוטים יותר לשים לב לסרטון אנימציה מאשר למודעות מסורתיות. דוגמה מצוינת לכך, היא Google Doodles, האנימציות החמודות האלה פשוט גורמות לנו לרצות ללחוץ עליהן.

סרטוני אנימציה מגדילים המרות

סרטוני אנימציה לא רק תופסים את תשומת לב הלקוחות שלכם, הם גם נותנים להם השראה לבצע רכישות בפועל ולעזור לעסק שלכם למקסם רווחים. נתונים סטטיסטיים חושפים כי הכללת סרטון אנימציה בדף נחיתה יכולה להגדיל את שיעור ההמרה שלכם ב-80%! בין אם אתם מנסים למכור בגדים או ספרים, ניתן לשווק כל מוצר באמצעות סרטון אנימציה, לא משנה עד כמה המוצר/שירות שלכם נתפס כרציני או קליל.

מגבירים מעורבות

כיום, צרכנים עוסקים בתוכן וידאו על בסיס יומי – בין אם זה ברשתות חברתיות, ביוטיוב או באתרים. במחקר שנערך לאחרונה, התברר ששליש מזמן הפעילות באינטרנט מושקע בצפייה בסרטונים. מעורבות הלקוחות שלכם היא לפיכך חשובה מתמיד בעולם התחרותי של השיווק הדיגיטלי, וניתן להתייחס אליה כצעד ראשון לקראת ביצוע המכירה. לכן, מומלץ להשתמש בתוכן שנותן את הסיכוי הטוב ביותר ליצירת מעורבות עם הלקוחות.

סרטוני אנימציה יעזרו ללקוחות להבין את המוצר שלכם

בשלב החיתוך הגס העורך התמקד בעריכת כל הסרט הכולל, אך בשלב החיתוך הדק הוא יתמקד בעריכת כל פריים שלעצמו, קטן ככל שיהיה. בשלב הזה על העורך להיות מדויק ככל שאפשר. הוא יצטרך להתמקד בכל קטע וקטע, לוודא שיש מעבר חלק וזורם בין הקטעים, ואם קיים איזשהו פגם, החיתוך הדק יהיה ההזדמנות האחרונה שלו לתקן אותו.

סרטוני אנימציה יעזרו ללקוחות להבין את המוצר שלכם

אם לקוח פוטנציאלי לא מסוגל להבין מה אתם מוכרים לו, הוא בוודאי לא ירצה לקנות את זה. סרטוני אנימציה מסבירים את המוצר שלכם בצורה הקלה ביותר להבנה, וזה הוכח כבר פסיכולוגית. אחרי הכול, המוצרים והשירותים של העסק שלכם נועדו בסופו של יום להקל על חיי הלקוחות שלכם. סרטוני אנימציה שנמשכים 90 עד 120 שניות שימחישו ללקוח הפוטנציאלי איך חייו ישתנו לאחר הרכישה – יעשו פלאים עבור העסק שלכם.

חוויה, יוצרת זיכרון, שייוצר שייכות והזדהות

המציאות היום מציפה את כולנו בכמויות אדירות של מידע – החל מהמיילים, דרך המדיה החברתית, פרסומות, טקסטים, כל כך הרבה הודעות ומודעות! כבעלי עסק אתם רוצים לייצר חוויה ייחודית, מבדרת ולא רק להציג רבימה של עובדות משעממות.

ללא קשר למותג או למוצר, לקמפיינים שיווקיים ולסרטוני מותג יש מטרה אחת ברורה – לדחוף את המוצר או המותג לקדמת השוק. מחקרי רבים הראו כי אנימציה בתוך קמפיינים שיווקיים עובדת אפילו יותר טוב מאשר רק אקשן חי לבד.

בשנים האחרונות, סרטוני הסבר מונפשים הפכו פופולריים מאוד. הם מעבירים מסרים במהירות ובקלות – ולפעמים בהומור, היכן שמתאים כמובן. הם מסוגלים לתקשר את ערכי החברה, המותג או הקמפיין ואת מסרי הליבה באופן שיחזיק ויתמוך ביכולות הענקת תשומת הלב של האדם הממוצע העומדות על ממוצע של 8.5 שניות בלבד.

תחשבו במה אתם הייתם מעדיפים לצפות: באדם שמדבר על עובדות משעממות ועל המוצר או הקמפיין שאתם מרגישים כאילו שמעתם מאות פעמים בעבר, או, סרטון אנימציה קצר וצבעוני עם קולות חדים המסבירים את העיקרי הדברים?

אחת ההוכחות כי סרטוני אנימציה מעובדים ומתקבלים בקלות על ידי קהלים שונים, וניתנת לשיתוף בקלות רבה יותר, היא העובדה שכולנו צופים באנימציה מילדות, החוויה הזו נצרבה בזיכרון שלנו כדבר חיובי, כאשר אנחנו צופים באנימציה כמבוגרים, נוצר חיבור רגשי לאותם זיכרונות ילדות מאושרים כמעט באופן מידי, אותו חיבור מפשט את התוכן מה שמקל על המוח שלנו להבין ולהתחבר למסרים השונים.

בין אם אתם יוצרים GIF קצר ומונפש או סרטון אנימציה ארוך יותר, אתם יכולים לסמוך על הכוח של האנימציה לספר סיפור חזותי. לאנימציה יש את הכוח להעביר מסרים שמתעכלים בקלות על ידי הקהל ולעזור להשיג רושם טוב ומתמשך שהרבה יותר קשה לייצר בעזרת וידאו חי בלבד.

אנחנו נמצאים על חודה של חנית, בתקופה בה בקרוב האינטרנט ומרבית התקשורת תהיה מבוססת על ווידאו. חלק גדול מאוד מתכני הווידאו ישודרו באמצעות אנימציה. כיום, אנו יכולים לראות כיצד סוגים שונים של אנימציות מושכות קהלים ספציפיים. זה עוזר ליצור הכרה במותג, ובצורה שובה לב. בשנים האחרונות האנימציה הפכה לכלי נהדר להגברת המודעות בתחומים מסוימים ולהגדלת המכירות של חברות רבות. 

מה הלקוחות שלנו מספרים?

אז שנקבע לקפה? (או תה) ☕

אנחנו בסטודיו VIVI יוצרים סרטוני אנימציה מחוץ לקופסה. אנחנו מבינים שאנימציה לא מיועדת לכולם – אנחנו מתאימים בקפדנות בין מסע הפרסום לחברה או למותג וכך יוצרים את הנוסחה המנצחת! בעזרת אנימציה מקורית וייחודית אנחנו סוללים דרך המאפשרת שמירה על האיזון בין החלקים האינפורמטיביים לחלקים הרגישים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצירה של אנימציה יצירתית המספקת לחברות ועסקים שונים הזדמנות נדירה לחקור ולהציג נושאי טאבו בדרכים שלעולם לא תוכלו לתפוס במצלמה, מה שמזמין את הקהל שלכם לעולם שבו הכול אפשרי. 

כל לקוח שנכנס אלינו לסטודיו מקבל מעטפת תמיכה ואישית ומותאמת. החל מההיכרות הראשונית דרך ביצוע תיאום ציפיות והבנת הצרכים של כל אחד ואחת, עד להגשמת החזון הגדול ביותר.

יחד, נבין מה מטרת הסרטון, נייצר יעדים ונגיע אליהם! כי אנחנו ב- VIVI שמים את ההצלחה שלכם לפני הכול.

נשמח לקבוע איתכם פגישת ייעוץ טלפונית או בסטודיו שלנו – בלי שום התחייבות!
בפגישה נבין בדיוק מה אתם צריכים, נאפיין את הפרויקט ונתאים לכם פתרונות אנימציה באופן מקצועי.
למידע נוסף, השאירו פרטים או חייגו אלינו 050-522-2994

בואו נדבר על הפרויקט שלכם! 🙂

מה הלקוחות שלנו מספרים

5/5